Jump to content

klonek78

Nowy
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About klonek78

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 11/22/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Elbląg
  • Auto
    Subaru OBK MY10 3,6R
    Nissan Juke NISMO RS 4x4
    Subaru OBK MY00 2,5i LPG
    Nubira II Combi 2.0CDX turbo

Recent Profile Visitors

187 profile views
  1. Czujnik położenia to zwykły potencjometr nastawny z trzema pinami. 1 i 3 to obwód pełnej ścieżki i dopóki jest po niej przejście to sterownik nie wykrywa problemu. Problemem jest tu ta część nastawna (pin 2) która podaje na wytartym kawałku coś ponad 1Mohm i sterownik interpretuje to nie jako błąd tylko skrajne położenie. Na podnośniku wahacz jest odciążony i potencjometr znajduje się w pozycji w której styk w potencjometrze jest dobry. Niestety 500zł pójdzie chyba że po taniości utniesz wtyczkę i dolutujesz dwa oporniki (z pierwszego czujnika zrobiłem sobie takie coś na wszelki wypadek)
  2. dziś przypadkiem zauważyłem dziwne przewody wychodzące ze skrzyni - czy tu czegoś brakuje?
  3. na 99% tylny czujnik poziomowania - ja już drugi raz go wymieniałem ostatnio a przedni bez problemu
  4. opony zwykłe "szosówki" , mój stary OBK to 2,5 z 4EAT, nowszy to 3,6H6 z 5EAT,a te które testowałem to OBK 2,5CVT bez x-mode i XV 2,0CVT też bez x-mode
  5. w starym OBK miałem jedno i drugie - jeden krzyżak zapieczony a drugi rozbity
  6. z tego co miałem z "subarów" to najlepiej w terenie sprawuje mi się OBK MY00 z pakietem zimowym czyli m.in. z lekką szperą z tyłu, trochę gorzej wypada na mojej testowej górce OBK MY10 H6, ale daje radę. za to ani OBK CVT ani XV CVT nie dają rady w ogóle. żaden z nich x-mode nie ma ale jednak H6 wypada znacznie lepiej od CVT....
  7. mnie ciekawi jaki to model był na kładce bo jednak różnice w budowie 4x4 pomiędzy manual/CVT/EAT5 są spore
  8. to już wiem czemu nie dali wskaźnika temperatury na desce ja przynajmniej śpię spokojnie bo nie mam pojęcia o temp.
  9. klonek78

    Outback my2018

    serio ten 1l/100km robi taką różnicę?
  10. obejrzałem ten filmik kilka razy ale ja tu nic takiego nie widzę. 5EAT demonem szybkości przekładania biegów nie jest (to nie DSG) i sam dziś próbowałem ze 100kmh kickdown - chwilę to trwa jak redukuje biegi ale nie na tyle żeby odczuć brak przyspieszania - a czy szybciej niż na filmiku to naprawdę ciężko powiedzieć
  11. używasz S# i czemu się dziwisz że maksymalnie zrzuca biegi i trzyma obroty blisko 6000rpm?
  12. oczywiście, ale dorzucając mojego kolegę z takim samym autem (tylko przebieg 180kkm) który ma takie same jak ja doświadczenia to w naszej grupie badawczej uzyskamy 100% bezawaryjności . nie wiemy ile jest w obiegu 3.0 i 3.6 a tym samym nie ma żadnego uzasadnienia dla twierdzeń o wyższej awaryjności 3,6. ja osobiście uważam 3,6R za genialną jednostkę (awaryjność/osiągi/spalanie) i bez wahania kupiłbym kolejny - zresztą prawdopodobnie w przyszłym roku się uda.
  13. po 260kkm nie potwierdzam. po za zwykłą eksploatacją wymieniłem obsady drążków, siłownik nawiewu, czujnik położenia świateł i dwie przednie piasty, a parę dni temu włączając się energicznie do ruchu zapadło się podparcie lędźwi - no tylko siąść i płakać nad awaryjnością. wybacz ale opinia jednej osoby nijak ma się do rzeczywistej awaryjność - to że naprawił 10x H6 3.0 i 20x H6 3,6 - kompletnie nie świadczy o dwukrotnie wyższej awaryjności 3,6R
  14. klonek78

    Ile pali

    spalanie na trasie 3,6R
×
×
  • Create New...