Skocz do zawartości

klonek78

Nowy
  • Zawartość

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O klonek78

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..
  • Urodziny 22.11.1978

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Elbląg
  • Auto
    Subaru OBK MY10 3,6R
    Nissan Juke NISMO RS 4x4
    Subaru OBK MY00 2,5i LPG
    Nubira II Combi 2.0CDX turbo
  1. klonek78

    napęd OBK B13 - prawda czy fałsz?

    opony zwykłe "szosówki" , mój stary OBK to 2,5 z 4EAT, nowszy to 3,6H6 z 5EAT,a te które testowałem to OBK 2,5CVT bez x-mode i XV 2,0CVT też bez x-mode
  2. klonek78

    Drgania podczas rozpędznia się

    w starym OBK miałem jedno i drugie - jeden krzyżak zapieczony a drugi rozbity
  3. klonek78

    napęd OBK B13 - prawda czy fałsz?

    z tego co miałem z "subarów" to najlepiej w terenie sprawuje mi się OBK MY00 z pakietem zimowym czyli m.in. z lekką szperą z tyłu, trochę gorzej wypada na mojej testowej górce OBK MY10 H6, ale daje radę. za to ani OBK CVT ani XV CVT nie dają rady w ogóle. żaden z nich x-mode nie ma ale jednak H6 wypada znacznie lepiej od CVT....
  4. klonek78

    napęd OBK B13 - prawda czy fałsz?

    mnie ciekawi jaki to model był na kładce bo jednak różnice w budowie 4x4 pomiędzy manual/CVT/EAT5 są spore
  5. klonek78

    Temperatura płynu chłodzącego Outback 3,6 US

    to już wiem czemu nie dali wskaźnika temperatury na desce ja przynajmniej śpię spokojnie bo nie mam pojęcia o temp.
  6. klonek78

    Outback my2018

    serio ten 1l/100km robi taką różnicę?
  7. klonek78

    OBK MY12 H6 3.6 5EAT problemy z kickdown

    obejrzałem ten filmik kilka razy ale ja tu nic takiego nie widzę. 5EAT demonem szybkości przekładania biegów nie jest (to nie DSG) i sam dziś próbowałem ze 100kmh kickdown - chwilę to trwa jak redukuje biegi ale nie na tyle żeby odczuć brak przyspieszania - a czy szybciej niż na filmiku to naprawdę ciężko powiedzieć
  8. klonek78

    OBK MY12 H6 3.6 5EAT problemy z kickdown

    używasz S# i czemu się dziwisz że maksymalnie zrzuca biegi i trzyma obroty blisko 6000rpm?
  9. klonek78

    Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    oczywiście, ale dorzucając mojego kolegę z takim samym autem (tylko przebieg 180kkm) który ma takie same jak ja doświadczenia to w naszej grupie badawczej uzyskamy 100% bezawaryjności . nie wiemy ile jest w obiegu 3.0 i 3.6 a tym samym nie ma żadnego uzasadnienia dla twierdzeń o wyższej awaryjności 3,6. ja osobiście uważam 3,6R za genialną jednostkę (awaryjność/osiągi/spalanie) i bez wahania kupiłbym kolejny - zresztą prawdopodobnie w przyszłym roku się uda.
  10. klonek78

    Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    po 260kkm nie potwierdzam. po za zwykłą eksploatacją wymieniłem obsady drążków, siłownik nawiewu, czujnik położenia świateł i dwie przednie piasty, a parę dni temu włączając się energicznie do ruchu zapadło się podparcie lędźwi - no tylko siąść i płakać nad awaryjnością. wybacz ale opinia jednej osoby nijak ma się do rzeczywistej awaryjność - to że naprawił 10x H6 3.0 i 20x H6 3,6 - kompletnie nie świadczy o dwukrotnie wyższej awaryjności 3,6R
  11. klonek78

    Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    a jakie to przypadłości?
  12. klonek78

    Ile pali

    spalanie na trasie 3,6R
  13. klonek78

    Levorg STI

    to FHI nie może wzorem innych zacząć sprzedawać dwa modele elektrycznych wózków golfowych z emisją 0g CO2?
  14. klonek78

    outback 3.6 H6

    jak na razie to w OBK MY01 3.0 przy 200kkm pękł mi blok, a w MY00 2,5 przy 350kkm stukają panewki (chociaż tak jest od ponad 100kkm i nic się nie zmienia). mój 3,6 po 250kkm nie jest nawet nigdzie spocony i nie wiem co trzeba zrobić żeby ten silnik dobić. Łatwo wyciągnąć błędne wnioski ze źle dobranej grupy reprezentatywnej.
  15. klonek78

    aktualizacja map outback 2010 3,6

    dobre wieści! zdobyłem ostatnio w końcu płytę startową do systemu, ale co ważniejsze również VOLVO RTI 2017 na której jest nawet obwodnica Łodzi
×