Skocz do zawartości

klonek78

Nowy
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O klonek78

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 22.11.1978

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Elbląg
  • Auto
    Subaru OBK MY10 3,6R
    Nissan Juke NISMO RS 4x4
    Subaru OBK MY00 2,5i LPG
    Nubira II Combi 2.0CDX turbo
  1. Outback my2018

    serio ten 1l/100km robi taką różnicę?
  2. OBK MY12 H6 3.6 5EAT problemy z kickdown

    obejrzałem ten filmik kilka razy ale ja tu nic takiego nie widzę. 5EAT demonem szybkości przekładania biegów nie jest (to nie DSG) i sam dziś próbowałem ze 100kmh kickdown - chwilę to trwa jak redukuje biegi ale nie na tyle żeby odczuć brak przyspieszania - a czy szybciej niż na filmiku to naprawdę ciężko powiedzieć
  3. OBK MY12 H6 3.6 5EAT problemy z kickdown

    używasz S# i czemu się dziwisz że maksymalnie zrzuca biegi i trzyma obroty blisko 6000rpm?
  4. Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    oczywiście, ale dorzucając mojego kolegę z takim samym autem (tylko przebieg 180kkm) który ma takie same jak ja doświadczenia to w naszej grupie badawczej uzyskamy 100% bezawaryjności . nie wiemy ile jest w obiegu 3.0 i 3.6 a tym samym nie ma żadnego uzasadnienia dla twierdzeń o wyższej awaryjności 3,6. ja osobiście uważam 3,6R za genialną jednostkę (awaryjność/osiągi/spalanie) i bez wahania kupiłbym kolejny - zresztą prawdopodobnie w przyszłym roku się uda.
  5. Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    po 260kkm nie potwierdzam. po za zwykłą eksploatacją wymieniłem obsady drążków, siłownik nawiewu, czujnik położenia świateł i dwie przednie piasty, a parę dni temu włączając się energicznie do ruchu zapadło się podparcie lędźwi - no tylko siąść i płakać nad awaryjnością. wybacz ale opinia jednej osoby nijak ma się do rzeczywistej awaryjność - to że naprawił 10x H6 3.0 i 20x H6 3,6 - kompletnie nie świadczy o dwukrotnie wyższej awaryjności 3,6R
  6. Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    a jakie to przypadłości?
  7. Ile pali

    spalanie na trasie 3,6R
  8. Levorg STI

    to FHI nie może wzorem innych zacząć sprzedawać dwa modele elektrycznych wózków golfowych z emisją 0g CO2?
  9. outback 3.6 H6

    jak na razie to w OBK MY01 3.0 przy 200kkm pękł mi blok, a w MY00 2,5 przy 350kkm stukają panewki (chociaż tak jest od ponad 100kkm i nic się nie zmienia). mój 3,6 po 250kkm nie jest nawet nigdzie spocony i nie wiem co trzeba zrobić żeby ten silnik dobić. Łatwo wyciągnąć błędne wnioski ze źle dobranej grupy reprezentatywnej.
  10. aktualizacja map outback 2010 3,6

    dobre wieści! zdobyłem ostatnio w końcu płytę startową do systemu, ale co ważniejsze również VOLVO RTI 2017 na której jest nawet obwodnica Łodzi
  11. outback 3.6 H6

    w zeszłym tygodniu przekroczyłem 250kkm i po za hamulcami przez ten cały czas wymieniłem : obsady drążków, siłownik od nawiewu, jakąś rolkę napinacza, czujnik położenia ksenonów, i ostatnio oba łożyska z przodu i dwa ostatnie tłumiki - faktycznie awaryjność powala
  12. Forester EyeSight

    http://www.nowy-tomysl.policja.gov.pl/w15/aktualnosci/190765,Auto-warte-ponad-100-tysiecy-zlotych-odzyskane.html wyjątek potwierdza regułę... a tak poważnie to bardzo smutna wiadomość, a o hybrydach też nic nie słychać i niestety z bólem serca chyba będę musiał się rozstać z Subaru ale do XV Plejad poczekam - może w międzyczasie pojawi się jakiś Outback 2,5i Plug-In Hybrid 220KM - takiego bym kupił
  13. Forester EyeSight

    a wracając do tematyki działu to może jakiś głos dyrekcji - FXT z Eyesight to będzie/nie będzie/nie wiem/nie powiem bo o mocniejsze wersje Outback to nawet nie pytam....
  14. Forester EyeSight

    eyesight to nie tylko awaryjne hamowanie ale również tempomat adaptacyjny - robiąc 50-60kkm rocznie to dla mnie istotne ułatwienie Poradzę to że na rynku są inni gracze którzy mi to oferują, a z drugiej strony nawet jak mam się upierać przy Subaru to po co (i na co) mam zamienić moje 3,6R skoro na dziś nie widzę wartości dodanej w aktualnych modelach
  15. Forester EyeSight

    przecież wcale nie twierdzę że chcę to za darmo. powiem więcej - gdyby się dało to zapłaciłbym nawet nieprzyzwoitą cenę żeby wsadzić to do swojego 3,6R
×