owad Posted September 24, 2019 Share Posted September 24, 2019 Witam. Czy istnieje jakaś procedura regulacji tych linek? Jakoś 2 i 3 przy wbijaniu ma taki dziwny przeskok i opór lewarka a na 4 lewarek drży. Jak go lekko popchnę do przodu to drgania znikają. Jest to skrzyni 6mt. Zastanawiam się też czy dostęp do regulacji jest z kabiny czy od spodu auta? Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumpman Posted September 24, 2019 Share Posted September 24, 2019 To tam są jakieś linki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 24, 2019 Author Share Posted September 24, 2019 Tak. Mowie tu o xv 14. W forkach od sh też są, ale nje wiem dokladnie czy we wszystkich Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted September 24, 2019 Share Posted September 24, 2019 W Forkach SH z 5 m/t nie ma linek, jest jak w starych dobrych subarakach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 23, 2019 Author Share Posted November 23, 2019 Nikt nic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Nic nie zrobisz. Problem dawno temu zglaszalem na przegladzie gwarancyjnym w mts to mi sympatyczna pani powiedziala zebym nie trzymal na lewarku reki to nie bedzie mi przeszkadzalo hehe. Przyzwyczaisz sie. Jak skrzynia sie rozgrzewa chodzi plynniej. Taki urok xv w manualu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Nic nie zrobisz. Problem dawno temu zglaszalem na przegladzie gwarancyjnym w mts to mi sympatyczna pani powiedziala zebym nie trzymal na lewarku reki to nie bedzie mi przeszkadzalo hehe. Przyzwyczaisz sie. Jak skrzynia sie rozgrzewa chodzi plynniej. Taki urok xv w manualu Czyżby słynne TTTM?Wysłane z mojego mądrego telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 23, 2019 Author Share Posted November 23, 2019 No ale w forku z taką skrzynią takiego czegoś nie mialem. U mnie ten dynks od wstecznego wpada w wibracje i halasuje. Jesli sie nie da wyregulować to znaczy że ze skrzynią coś jest nie tak? Wydaje mi się że wystarczy napiąć albo poluzować linkę bo jak lekko docisnę lewarek pdzód albo tył to drgajia ustają. Chyba bede musiał sam się za to zabrać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 (edited) Mam tak od nowosci czyli juz 6 rok. Gdyby bylo cos nie tak ze skrzynia to juz dawno by padla. Forek to nie xv niestety. jak Ci sie uda napisz jak poprawic. Moze kiedys tez cos z tym zrobie. Edited November 23, 2019 by Karas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 23, 2019 Author Share Posted November 23, 2019 No właśnie w forku rekreacyjnie zmieniałem sprzęgło i pamiętam na 90% :-) że była regulacja linek przy wybieraku. Niestety chyba dostęp był tylko od spodu auta bez skrzyni. Ale popatrze w wolnej chwili Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Podejrzewam że wiele się to nie różni od 2015+ WRX 6MT 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted November 24, 2019 Author Share Posted November 24, 2019 20 godzin temu, lutek34 napisał: Podejrzewam że wiele się to nie różni od 2015+ WRX 6MT Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now