Desperado Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Witam właśnie remontuję silnik w moim wrx z 2005 roku po panewce, z racji tego ze turbo ma trochę luz i puszcza delikatnie olej na wydech (co stwierdził mechanik) zastanawiam się nad wymiana. Aktualnie jest w niej td05 20g ładuję do 1.3 bara i chciałbym zostać przy tym zestawie jednak szukając takiej turbiny zauważyłem ze ciężko jest kupić coś markowego a nie chce kupować chińczyka jak poprzedni właściciel bo pewnie skończy jak aktualna. Znalazłem td05 16g jest to oryginał z evo i moje pytanie da się zrobić z tego 20g a jeśli tak morze ktoś orientuje się w kosztach takiego zabiegu ? Chyba że ktoś wie gdzie kupić taką turbinę w sensownych pieniądzach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Ja swoją oddawałem do regeneracji i lata BTW u siebie w strokerze 2.2 mam 18g i słabo to wstaje, nawet nie chce sobie wyobrażać jaki lag jest w 2.0 na 20g Edytowane 2 Czerwca 2019 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 30 minut temu, Desperado napisał: Witam właśnie remontuję silnik w moim wrx z 2005 roku po panewce, z racji tego ze turbo ma trochę luz i puszcza delikatnie olej na wydech (co stwierdził mechanik) zastanawiam się nad wymiana. Aktualnie jest w niej td05 20g ładuję do 1.3 bara i chciałbym zostać przy tym zestawie jednak szukając takiej turbiny zauważyłem ze ciężko jest kupić coś markowego a nie chce kupować chińczyka jak poprzedni właściciel bo pewnie skończy jak aktualna. Znalazłem td05 16g jest to oryginał z evo i moje pytanie da się zrobić z tego 20g a jeśli tak morze ktoś orientuje się w kosztach takiego zabiegu ? Chyba że ktoś wie gdzie kupić taką turbinę w sensownych pieniądzach ? Ile masz tam koni? bo ja jestem tez przed remontem silnika i tez po panewce i chyba założe 16g bo na 20g to na pewno nie jedzie z dołu a moc musi byc oddawana z jak najnizszych obrotow i trzymana bez spadku przy wysokich dla tego trzeba dobrze dobrac turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desperado Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, mly96 napisał: Ja swoją oddawałem do regeneracji i lata BTW u siebie w strokerze 2.2 mam 18g i słabo to wstaje, nawet nie chce sobie wyobrażać jaki lag jest w 2.0 na 20g Jakiej firmy turbo masz w autku ? 1 godzinę temu, Dawid555 napisał: Ile masz tam koni? bo ja jestem tez przed remontem silnika i tez po panewce i chyba założe 16g bo na 20g to na pewno nie jedzie z dołu a moc musi byc oddawana z jak najnizszych obrotow i trzymana bez spadku przy wysokich dla tego trzeba dobrze dobrac turbo. Aktualnie około 320 koników nie chce innej turbiny bo podoba mi się ten moment kiedy turbo zaczyna dmuchać i od 3000 do końca jedzie jak szalony. Edytowane 2 Czerwca 2019 przez Desperado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 U siebie mam FP68HTA (td05 18g). Do tak małej mocy masz totalnie bezsensowne turbo, załóż sobie to 16g, wstanie szybciej, a tą moc zrobi lajtowo. Pomijam, że przy td05 20g i 1.3b to powinieneś mieć ponad 350KM, więc coś jest nie tak albo wystrojone do niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desperado Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Wystrojone jest na bezpieczną moc dla silnika tak mi się wydaje. A czy takie turbo 16g będzie tak pompować jak aktualne do końca obrotów ? Wtryski są różowe 565 cc więc mam pójść po remoncie w większe moce czy silnik nie wytrzymuje tego ? Edytowane 2 Czerwca 2019 przez Desperado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żeton Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Godzinę temu, Desperado napisał: Wystrojone jest na bezpieczną moc dla silnika tak mi się wydaje. A czy takie turbo 16g będzie tak pompować jak aktualne do końca obrotów ? Wtryski są różowe 565 cc więc mam pójść po remoncie w większe moce czy silnik nie wytrzymuje tego ? na seryjnym silniku 300 to i tak za dużo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Na otwartym bloku to wręcz proszenie się o problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desperado Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Blok miał być półzamknięty ale nie mogę dostać albo wołają sobie takie sumy jak za nowy silnik. Edytowane 3 Czerwca 2019 przez Desperado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 mozesz zamknac swoj, przy koszcie remontu silnika, to grosze wychodza, o ile pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desperado Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 33 minuty temu, M_isza napisał: mozesz zamknac swoj, przy koszcie remontu silnika, to grosze wychodza, o ile pamietam Nie chce w pełni zamkniętego bloku tylko półzamknięty wchodzi w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 13 godzin temu, Desperado napisał: Nie chce w pełni zamkniętego bloku Dlaczego? przecież to same zalety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desperado Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 W dniu 5.06.2019 o 00:56, 133699 napisał: Dlaczego? przecież to same zalety. A dla tego że blok zamknięty ma tak zmniejszony przepływ cieczy ze mi się to nie podoba i nie mam zamiaru stojąc w korku patrzeć jak temperatura rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 W dniu 6.06.2019 o 19:23, Desperado napisał: A dla tego że blok zamknięty ma tak zmniejszony przepływ cieczy ze mi się to nie podoba i nie mam zamiaru stojąc w korku patrzeć jak temperatura rośnie. dobra chłodnica i da się żyć, u mnie tak jest, z tym że ja mam dwa termostaty, zimowy i letni W dniu 2.06.2019 o 22:37, Desperado napisał: Wystrojone jest na bezpieczną moc dla silnika tak mi się wydaje. A czy takie turbo 16g będzie tak pompować jak aktualne do końca obrotów ? Wtryski są różowe 565 cc więc mam pójść po remoncie w większe moce czy silnik nie wytrzymuje tego ? td05 powinno lajtowo ciągnąć do końca,16g ma mniejszego laga i mniejszą moc maksymalną można uzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desperado Opublikowano 8 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) Mam już blok półzamknięty ej207 niestety nadaje się do szlifu czy dostanę tłoki nadwymiarowe ale zwykle no i czy te płaskie z wrx mogą być? Dobra wyjaśnione idą płaskie tłoki hbr Edytowane 13 Czerwca 2019 przez Desperado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się