Skocz do zawartości

Desperado

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Perzyny
  • Auto
    Subaru impreza WRX 2.0t 2005r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Desperado

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A olej to ja sobie sam zmieniam tak jak większość rzeczy w aucie robię sam.
  2. Zamówiłem Valvoline 10w60 i jeszcze jeden na wymianę podczas docierania postanowiłem że przy 500 km zaleje świeży Castrol a później już Valvoline.
  3. Dobra mechanik mówi że mam do 1000 km jeździć delikatnie na tym oleju co wlał czyli Castrol Magnatec 10w40. Po tym zalać docelowy olej. Chyba się do tego zastosuje ponieważ zbudował nie jedne silnik (również do rajdu) i nigdy nie robił inaczej a problemu nie było. A tak jeszcze z ciekawości 10w60 to dobry wybór jako olej docelowy ? Czy może pójść w coś innego lubię czasem ostro pojeździć no ale też bez przesady auto służy mi na codzień.
  4. Mówił, że po około 500 km zmienić i później 1000 km docelowe 10w60. Chciałem wiedzieć jakie inni mają doświadczenie w tej sprawie.
  5. Witam wszystkich w niedzielę jadę odebrać mojego Wrx po remoncie silnika. Remont objął: Wymiana bloku na EJ207 (był kupiony używany do szlifu), wymiana wału używany nominał stan idealny ( mój był po panewce), nowe tłoki HBR na drugi szlif, dwa korowody nowe a dwa po zwymiarowaniu i wymianie tulejek, no i wiele innych rzeczy potrzebnych do remontu. Czytałem post odnośnie docierania ale to wszystkiego mi nie mówi. Chciałem się dowiedzieć jak mam postępować w czasie docierania odnośnie oleju bo to że trzeba bardzo oszczędzać auto to akurat oczywiste dla mnie. Przy odbiorze będzie zalany Castrolem 10w40 i pomyślałem że pierwsza wymianę zrobię już po powrocie do domu (100 km) następnie kolejna gdzieś po około 600 km przejechanych i po 1000 km zaleje docelowy olej 10w60 jaki mi polecili w gc8. Czy jest sens tak częstej wymiany boję się żeby coś się nie wydażyło z silnikiem bo jak sami wiecie remont silnika Subaru to nie są małe koszty a przy robieniu nie dziadowałem tylko wszystko było robione tak jak trzeba.
  6. Zaryzykuję ceny nie są duże bo za 100 zł już dostanę takie zegary. Też chcę z Sti założyć ale na razie mam silnik w remoncie więc na jakiś czas chociaż takie bym założył bo mnie te mile już wkurzały.
  7. Tak na pierwszy rzut oka wygląda tak samo.
  8. Dzięki za odpowiedź czyli ten będzie pasował mimo że 1.6 ? https://allegro.pl/oferta/licznik-zegary-subaru-impreza-gd-2003-2005-1-6-7713519746?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  9. Desperado

    Wymiana licznika WRX

    Witam zastanawiam się nad zmianą licznika wrx 2005 rok USA z mil na km czy liczniki np z imprezy 1.6 lub 2.0 wolnossącego będą działać bo z wyglądu niczym się nie różnią?
  10. A próbowałeś połączyć się wybierając starsze modele w urządzeniu do diagnozy czasami się udaje ?
  11. Witam spróbuj odłączyć akumulator na jakieś 5 minut jeśli w systemie nie ma stałych błędów powinny zniknąć.
  12. Mam już blok półzamknięty ej207 niestety nadaje się do szlifu czy dostanę tłoki nadwymiarowe ale zwykle no i czy te płaskie z wrx mogą być? Dobra wyjaśnione idą płaskie tłoki hbr
  13. A dla tego że blok zamknięty ma tak zmniejszony przepływ cieczy ze mi się to nie podoba i nie mam zamiaru stojąc w korku patrzeć jak temperatura rośnie.
  14. Nie chce w pełni zamkniętego bloku tylko półzamknięty wchodzi w grę.
  15. Blok miał być półzamknięty ale nie mogę dostać albo wołają sobie takie sumy jak za nowy silnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...