maciuo Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Witam, pytanie skierowane do właścicieli outback 3,0. Jak u was wygląda kwestia wysokości nadwozia? Mam wrażenie że przód powinien być wyżej na podobnej wysokości jak tył? Pomiar możliwe że mało profesjonalny ale za to każdy da radę sprawdzic samemu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Żeby porównać z innymi, najlepiej mierzyć metrem od środka felgi do rantu błotnika. Ale faktycznie przód Ci leży za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) U mnie jest niemal równo wizualnie, a jak zatankuję do pełna, to tył niżej, dlatego zdecydowałem jeździć na rezerwie, żeby optymalną aerodynamikę utrzymać podrzucę jak to mnie wygląda. Uwielbiam te doraźne sposoby pomiaru P.S. ładny kolor budy. Edytowane 17 Lutego 2019 przez thorxahest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Ok dzięki a test z paczką chusteczek jak wypadł? W sumie u mnie różnica nie jest jakaś strasznie duża z 1-1,5cm? Z dwojga złego już wolę przód niżej niż tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Wg specyfikacji jakie znalazłem w manualu Dodam, że w moim przypadku pełny zbiornik Pb ora LPG tył lekko osiada (mniej niż cm pewnie w stosunku do przodu oceniając wizualnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Witam ponownie, idąc za ciosem sprawdziłem samemu. Dane przedstawione przez kolegę powyżej dotyczą modelu US, gdyby ktoś potrzebował to w wersji EU zawieszenie jest trochę niższe 430mm. Wygląda na to że mój rydwan z czasem osiadł przez co sylwetka stała się bardziej "sportowa" :-P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Może masz rację, nie sprawdzałem tych danych tylko wyciąłem z manuala jakiego kiedyś pobrałem i który działa w moim przypadku (dane w nim zawarte są w miarę podobne do rzeczywistości:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Test chusteczkowy, bardzo proszę - przód i tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) Super ten test chusteczkowy Przód: Tył: I całość: Edytowane 27 Lutego 2019 przez czekker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Opony jeszcze rozumiem, oryginał Made in Japan, bo niestety teraz 90% rynku to Chiny i Tajwan Widać ten tył u nas jakoś szybciej siada, a silnik raczej cięższy, chociaż nie wiem kto u mnie z tyłu jeździł przez 12 lat, raczej dziatwa poprzednika patrząc po zużyciu wnętrza. Chociaż, może teściowa...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) 13 godzin temu, thorxahest napisał: Opony jeszcze rozumiem, oryginał Made in Japan, bo niestety teraz 90% rynku to Chiny i Tajwan Falken 13 godzin temu, thorxahest napisał: Widać ten tył u nas jakoś szybciej siada, a silnik raczej cięższy, chociaż nie wiem kto u mnie z tyłu jeździł przez 12 lat, raczej dziatwa poprzednika patrząc po zużyciu wnętrza. Chociaż, może teściowa...? Też nie wiem co się w moim działo i czy poprzednicy coś już robili z amorami - z tyłu mam wciąż SLS'y (20365AG240) i jak zacznie się z nimi coś dziać to będę kombinował czy zainwestować w nowe OEM czy konwersja na zwykły zestaw Kayaba lub Pedders. BTW, optycznie ten tył to chyba zawsze trochę niżej siedzi niż przód - poniżej zdjęcie z 2006r., z tego co pamiętam ten OBK miał jakieś 8kkm przebiegu: Edytowane 27 Lutego 2019 przez czekker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 W naszy OBK z 2007 roku zalozylem sprezyny Rallitek podnoszace o jeden cal i auto wyglada "bardziej swiezo" - czyli samochod rowniej stoi - z tym ze nasz to 2.5i, a tylnie sprezyny to model Overload Springs. Nie mamy podkladek tylko sprezyny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się