Skocz do zawartości

Wysokość zawieszenia Outback 3,0


maciuo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pytanie skierowane do właścicieli outback 3,0. Jak u was wygląda kwestia wysokości nadwozia? Mam wrażenie że przód powinien być wyżej na podobnej wysokości jak tył? Pomiar możliwe że mało profesjonalny ale za to każdy da radę sprawdzic samemu!

15236EED-43AD-4F5D-A3D4-8FAF4D41AA3D.jpeg

D3309329-EFF9-4C00-849E-6907461267EC.jpeg

DF828373-C538-4D62-8DBB-4AB55FF02F65.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest niemal równo wizualnie, a jak zatankuję do pełna, to tył niżej, dlatego zdecydowałem jeździć na rezerwie, żeby optymalną aerodynamikę utrzymać :idea::faja: podrzucę jak to mnie wygląda. Uwielbiam te doraźne sposoby pomiaru :thumbup:

P.S. ładny kolor budy.

 

IMG_20190217_161524.thumb.jpg.3db03a8c95fe0780970ee1e98c4ba4bf.jpg

 

Edytowane przez thorxahest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, idąc za ciosem sprawdziłem samemu. Dane przedstawione przez kolegę powyżej dotyczą modelu US, gdyby ktoś potrzebował to w wersji EU zawieszenie jest trochę niższe 430mm. Wygląda na to że mój rydwan z czasem osiadł przez co sylwetka stała się bardziej "sportowa" :-P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony jeszcze rozumiem, oryginał Made in Japan, bo niestety teraz 90% rynku to Chiny i Tajwan ;)

Widać ten tył u nas jakoś szybciej siada, a silnik raczej cięższy, chociaż nie wiem kto u mnie z tyłu jeździł przez 12 lat,  raczej dziatwa poprzednika patrząc po zużyciu wnętrza.
Chociaż, może teściowa...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, thorxahest napisał:

Opony jeszcze rozumiem, oryginał Made in Japan, bo niestety teraz 90% rynku to Chiny i Tajwan ;)

 

Falken :ph34r:

 

13 godzin temu, thorxahest napisał:

Widać ten tył u nas jakoś szybciej siada, a silnik raczej cięższy, chociaż nie wiem kto u mnie z tyłu jeździł przez 12 lat,  raczej dziatwa poprzednika patrząc po zużyciu wnętrza.
Chociaż, może teściowa...?

 

Też nie wiem co się w moim działo i czy poprzednicy coś już robili z amorami - z tyłu mam wciąż SLS'y (20365AG240) i jak zacznie się z nimi coś dziać to będę kombinował czy zainwestować w nowe OEM czy konwersja na zwykły zestaw Kayaba lub Pedders.

 

BTW, optycznie ten tył to chyba zawsze trochę niżej siedzi niż przód - poniżej zdjęcie z 2006r., z tego co pamiętam ten OBK miał jakieś 8kkm przebiegu:

 

SubaruOutback.001.jpg

 

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszy OBK z 2007 roku zalozylem sprezyny Rallitek podnoszace o jeden cal i auto wyglada "bardziej swiezo" - czyli samochod rowniej stoi - z tym ze nasz to 2.5i, a tylnie sprezyny to model Overload Springs.  Nie mamy podkladek tylko sprezyny.

IMG_7230.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...