togus Posted January 17, 2019 Share Posted January 17, 2019 Panowie może zadam głupie pytanie ale muszę zapytać, kupiłem używaną skrzynię biegów i będę ją wymieniał, czy w skrzyni jest wiskoza? czy przy demontażu trzeba ją przekładać z obecnej skrzyni do tej ,,nowej" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narrator Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Może gdyby z pytania wynikało jaka to skrzynia albo do jakiego auta, to pytanie wcale nie byłoby głupie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 18, 2019 Author Share Posted January 18, 2019 Obecna Skrzynia ty754vrbab subaru legacy 2.0 125 km wymiana na ty 754vr1aa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narrator Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Jest tam wiskoza. Ale nie musisz jej przekładać. Po prostu podmieniasz całą skrzynię razem z wiskozą. Chyba że w tej nowej skrzyni jest padnięte wisko to możesz je podmienić. Bardzo prosta operacja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 Kolego mam już wymienioną skrzynie i wiskozę też, teraz chce wymieniać dyfer na dyfer z wiskozą i ją wzmocnić. Nie wiem tylko jakie przełożenie ma dyfer z tyłu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 było mnóstwo razy, trzeba zdjąć klape i policzyć zęby Swoją drogą sprawdziłeś czy skrzynie miały te samo przełożenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 10, 2020 Author Share Posted January 10, 2020 Nic nie sprawdzałem, serwis powiedział mi że będzie pasować, taka zamówiłem i działa kolego żeby odkręcić ten dekiel muszę wpuszczać olej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 13 godzin temu, togus napisał: Nic nie sprawdzałem, serwis powiedział mi że będzie pasować, taka zamówiłem i działa kolego żeby odkręcić ten dekiel muszę wpuszczać olej? Jeśli serwis się zna to ok. Ale musi pasować nie tylko "fizycznie", ale przełożenia całkowite skrzyni i dyfra (dokładnie przekładni głównej) mają być takie same . Gdy są niezgodne, też będzie działać , krócej:). Do sprawdzenia nie musisz spuszczać oleju , jeśli będziesz sprawdzał bez otwierania dyfra:). Poszukaj moje wpisy, kiedyś pisałem. Jak nie znajdziesz -daj znać. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 to wyższa szkoła jazdy, da sie bez ściągania ,ale przy takim liczeniu przez dziurkę pomylisz sie pewnie jakieś 30 razy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 Przełożenie jest nabite na kole talerzowym ale jak dyfer siedzi na aucie to prościej policzyć obroty, można zrobić to dość dokładnie i bez pomyłek, tym bardziej jak zna się występujące opcje Jakie praktyczne korzyści daje ta wzmocniona wiskoza w wolnossaku? Teorię znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 (edited) 13 godzin temu, Matiz napisał: to wyższa szkoła jazdy, da sie bez ściągania ,ale przy takim liczeniu przez dziurkę pomylisz sie pewnie jakieś 30 razy Matiz -kompletnie nie o to chodzi . Wyjaśnił już mirasek.(można to zrobić całkiem dokładnie na zwykłym lewarku). Edited January 12, 2020 by respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Chudzik Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 12 godzin temu, mirasek napisał: Przełożenie jest nabite na kole talerzowym ale jak dyfer siedzi na aucie to prościej policzyć obroty, można zrobić to dość dokładnie i bez pomyłek, tym bardziej jak zna się występujące opcje Jakie praktyczne korzyści daje ta wzmocniona wiskoza w wolnossaku? Teorię znam Podponam pod pytanie, jest sens wzmacniać wisko do zwykłej jazdy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 12, 2020 Author Share Posted January 12, 2020 Panowie nie mogę znaleźć tej instrukcji jak sprawdzić przełożenie, poratuje ktoś? Swoją drogą jeśli można coś ulepszyc nie dużym kosztem do dlaczego nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Chudzik Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 13 minut temu, togus napisał: Panowie nie mogę znaleźć tej instrukcji jak sprawdzić przełożenie, poratuje ktoś? Swoją drogą jeśli można coś ulepszyc nie dużym kosztem do dlaczego nie? Niby tak ale co konkretnie się polepszy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 2 godziny temu, respect napisał: Matiz -kompletnie nie o to chodzi . Wyjaśnił już mirasek.(można to zrobić całkiem dokładnie na zwykłym lewarku). Ah, to z obrotami koła, zapomniałem! ja bym nie był pewny takich obliczeń, wolałbym policzyć zęby Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 12, 2020 Author Share Posted January 12, 2020 Ktoś wyjaśni jak sprawdzić na lewarku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now