Marcin Musiał Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 Witam. Właśnie też mam ten sam problem. Kupiłem autko 2 tygodnie temu, ten zegarek najpierw całkowicie nie działał, odwiozłem go do elektryka, który mi tam przylutował niektóre rzeczy, ale nie wszystko, sam ten wyświetlacz bo były pęknięcia w lutowaniu i jeden rezystor. Po podłączeniu teraz świeci się, pokazuje error, jak poruszam trochę to zaczyna działać. Czasami jak jadę po nierównej drodze to też pokazuje lub nie pokazuje dane. Czyli lepiej wszystko tam przylutować? A może być problem w samej wtyczce? I jakie są sposoby to usunąć? Ja poprawiłem każdy lut. Łącznie z wylutowaniem wyświetlacza i poprawieniem lutów pod nim. Jak na razie wszystko świeci. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambalejla Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 36 minutes ago, Marcin Musiał said: Ja poprawiłem każdy lut. Łącznie z wylutowaniem wyświetlacza i poprawieniem lutów pod nim. Jak na razie wszystko świeci. Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka Spróbuję. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambalejla Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 Ogólne byłem u elektryka i on mówi, że to wszystko można przylutować, ale czy to coś się da, nie wiadomo. Zauważyłem, że jak podłączam go bez osłony, to zegarek zaczyna się nagrzewać gdzie są te trzy kondensatory. Również on wariuje wtedy, jak poruszam dokładnie tą wtyczkę i to dziwnie bo ona jest przylutowana na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Musiał Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 Jak poruszasz wtyczką to deformuje to lekko całą płytkę i dlatego raz łapie a raz nie. U mnie był całkowity chaos bo na zmianę ACC i ERR oraz przygasał całkowicie lub do połowy. Też się bardzo nagrzewał. Wziąłem lutownicę o cienkim grocie i topnik w żelu. przesmarowałem każde połączenie i przelutowałem. Mam wrażenie że już się tak nie grzeje. Robiłem to w dwóch autach i w obu pomogło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerqo Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Ja polecam kupić używkę. Do swojego znalazłem z UK. Pokazywał niby galony, ale zgadzało się z rzeczywistością w litrach. A tak z innej beczki, mianowicie outback iii ej255 było wszystko ok, ale teraz chwilowe spalanie cały czas wyświetla 99,9, co mogło paść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Zimne luty to niestety przypadłość różnych japońskich elementów. W Pulsarze miałem ten problem ale w MAP sensorze. Szwagier przelutował wszystkie połączenia i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambalejla Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Już problem został rozwiązany. Odwiozłem do normalnego elektryka, wszystko przelutował dla pewności no i był drugi problem, był słaby kontakt w samej wtyczce i ona po prostu odchodziła. Pomogło zwykle podkręcenie tych ząbków co łączą się z wtyczką no i teraz git. Nie wiem czy jest sens kupować używane bo tam też może być problem z lutem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się