Skocz do zawartości

Subaru legacy IV kod err komputer pokładowy


kwantomas123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Właśnie też mam ten sam problem. Kupiłem autko 2 tygodnie temu, ten zegarek najpierw całkowicie nie działał, odwiozłem go do elektryka, który mi tam przylutował niektóre rzeczy, ale nie wszystko, sam ten wyświetlacz bo były pęknięcia w lutowaniu i jeden rezystor. Po podłączeniu teraz świeci się, pokazuje error, jak poruszam trochę to zaczyna działać. Czasami jak jadę po nierównej drodze to też pokazuje lub nie pokazuje dane. Czyli lepiej wszystko tam przylutować? A może być problem w samej wtyczce? I jakie są sposoby to usunąć? 
Ja poprawiłem każdy lut. Łącznie z wylutowaniem wyświetlacza i poprawieniem lutów pod nim. Jak na razie wszystko świeci.

Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólne byłem u elektryka i on mówi, że to wszystko można przylutować, ale czy to coś się da, nie wiadomo. Zauważyłem, że jak podłączam go bez osłony, to zegarek zaczyna się nagrzewać gdzie są te trzy kondensatory. Również on wariuje wtedy, jak poruszam dokładnie tą wtyczkę i to dziwnie bo ona jest przylutowana na nowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poruszasz wtyczką to deformuje to lekko całą płytkę i dlatego raz łapie a raz nie.  U mnie był całkowity chaos bo na zmianę ACC i ERR oraz przygasał całkowicie lub do połowy. 
Też się bardzo nagrzewał. 

Wziąłem lutownicę o cienkim grocie i topnik w żelu. przesmarowałem każde połączenie i przelutowałem. 
Mam wrażenie że już się tak nie grzeje.

Robiłem to w dwóch autach i w obu pomogło.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam kupić używkę. Do swojego znalazłem z UK. Pokazywał niby galony, ale zgadzało się z rzeczywistością w litrach. A tak z innej beczki, mianowicie  outback iii ej255 było wszystko ok, ale teraz chwilowe spalanie cały czas wyświetla 99,9, co mogło paść?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już problem został rozwiązany. Odwiozłem do normalnego elektryka, wszystko przelutował dla pewności no i był drugi problem, był słaby kontakt w samej wtyczce i ona po prostu odchodziła. Pomogło zwykle podkręcenie tych ząbków co łączą się z wtyczką no i teraz git. Nie wiem czy jest sens kupować używane bo tam też może być problem z lutem 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...