Jump to content

kwantomas123

Nowy
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About kwantomas123

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz
  • Auto
    Legacy IV 2,5 SOHC

Recent Profile Visitors

305 profile views
  1. Działa jak nówka tylko jestem ciekaw gdzie to smarowidło popłynęło bo praktycznie nic nie wyciekło po klapie na zewnątrz
  2. No to elegancko , idę działać dobrze że już w bagażniku wożę coś "ala wd40" na zacinające się klamki
  3. Dobrze że mówisz , bo własnie klamka bagażnika powoli przestaje odbijać. Trzeba rozbierać tapicerkę od środka, czy gdzieś tą rureczkę do WD40 wciskasz na ślepo ?
  4. A ja dodam swoje 3 grosze: w moim wypadku gdy drzwi się zablokowały a słyszałem że centralka działa, otwierałem i zamykałem drzwi z pilota jednocześnie mocno waląc ręką w okolicę mechanizmu zamka i za którymś razem puściło i dało się otworzyć drzwi . Potem zdemontowałem boczek i smarowanie sprężynki w mechanizmie zamka (nie trzeba wyciągać zamka ani go rozbierać ) która dociska klamkę (jeżeli ta sprężynka jest zardzewiała lub brudna i zastana ,powstaje charakterystyczny luz po złapaniu za klamkę) i rozruszanie jej po prostu klamką. Jest to rozwiązanie doraźne , bo ok 7 m-cy od tego zabiegu któ
  5. Ja używam dywaniki z firmy "Rigum". Są bardzo dobrze dopasowane i nie maja wysokiego rantu ale są z takiej gumy (lub ta guma jest czymś pokryta) że woda ze śniegu jakoś wolno po nich spływa/porusza się , wiec nie ma problemu w zimie żeby wodę wylać z wycieraczki nie nalewając jej do samochodu.
  6. Dobry mechanik/ stacja diagnostyczna na dzień dobry. Miałem podobny przypadek i do roboty poszły : amortyzatory, sprężyny, elementy gumowe zawieszenia, a następnie tył podniesiony na podkładkach 1 centymetrowych. I teraz czy pusty, czy załadowany :trzyma się na jednym poziomie.
  7. Spróbuję właśnie tej opcji, ponieważ wszystkie inne zabiegi zawiodły. Zauważyłem że podczas niedawnej wymiany akumulatora, przez kilka dni było wszystko w porządku - komputerek działał. A teraz raz na jakiś czas miga err i po dłuższej chwili wyświetla wszystko. Update: Rozmontowałem konsole środkową na części pierwsze i okazało się że kostka od zegarka bardzo luźno siedziała w gnieździe oraz była trochę przykopcona wewnątrz. Wiec została wymieniona na nową i póki co wszystko działa problem "err" zniknął . Dziękuje wszystkim za wskazówki .
  8. Dzięki serdeczne. Czyli brutalna siła wystarczy, nic nie trzeba podważyć?
  9. Póki co muszę poszukać na forum jak się dobrać do niego i będziemy eksperymentować. Najbardziej w obecnej porze roku brakuje termometru
  10. Auto codziennie jeździ 100 km +więc powinien być okej. Nie sprawdzałem czy ma dobre ładowanie ale może faktycznie też to skontroluje.
  11. Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Spróbuję tak zrobić i dam znać czy udało się naprawić.
  12. Witam serdecznie, Zakładam nowy temat, bo pomimo prób szukania, nie odnalazłem odpowiedzi na mój problem. Posiadam Subaru Legacy '04 2.5 L 165 km. Od około miesiąca sporadycznie podczas uruchomienia samochodu, komputerze pokładowym, wyświetlał się napis "err", by po chwili zamigać kilkukrotnie i spowrotem pokazywać wskazania komputera. Od około tygodnia świeci się na stałe - przyciskiem "disp" nic nie da się zmienić. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem? Ps: wszystko działa normalnie, nie świecą się żadne niepożądane kontrolki. Ps2
  13. Ostatnio przerabiałem podobny problem(od strony pasażera nie podnosiło szyby), a z racji tego że również w moich okolicach nie znalazłem nikogo, kto naprawia szyberdachy , postanowiłem zobaczyć co tam się dzieje. Odkręciłem śruby (te pod plastikami) i odkręciłem tą mniejszą szybkę : schodzi do góry bez problemu. Następnie, po prostu otwierałem cały dach do końca , żeby rozeznać się jak ten mechanizm działa co i jak. I dostrzegłem dwie dziwne rzeczy: -mechanizm trzymający szybę od pasażera był niżej niż z drugiej strony(nie doszedłem czy da się to jakoś wyregulować ,p
  14. Odliczając sprzęgło , rozrząd , oleje w skrzyni i dyferencjale to koszty z robocizną to 6000 zł.(gdyby ktoś kiedyś potrzebował kosztorysu -proszę śmiało pisać na priv ) Mechanik (kawał porządnego chłopa) 1900 zł policzył sobie za taką naprawę . Fakt dałem mu duuuużo czasu ,bo mam jeszcze poprzednie auto którego nie sprzedałem wiec miałem czym jeździć wiec i czas naprawy przydługawy: ważne że wiem co zrobione było, co wymienione
×
×
  • Create New...