Piotr Flis Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dowiedziałem się w warsztacie, że Subaru Forester 2,5 z 2001r. w specyfikacji amerykańskiej (automat), nie posiada chłodzenia oleju w skrzyni biegów. Czy to oznacza, że nie można nim szybko jeździć np. 150km/godz przez parę godzin (autostrada). Poinformowano mnie, że przejazd np. z Warszawy do Krakowa z prętkością powyżej 120km/godz spowoduje uszkodzenie skrzyni biegów. Czy to prawda? pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Jak będziesz jeżdzil zgodnie z przepisami to nic Ci się nie zepsuje Powyżej 150 przez dluższy czas w lecie bym nie ryzykowal.Problem dotyczy napewno autaTribeca .Dwie już klienci sprzedali z tego powodu i kupili UE.Cos sluszalem o gotującym sie oleju wyrzucanym przez odpowietrznik ale może ktoś z forum przeżyl to sam.. :roll: i nam opowie :wink: AK ps.Oczywiście auta z US są dobre dlatego napisalem że coś slyszalem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Flis Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witam, Panie Andrzeju, Spodziewałem się takiej odpowiedzi. Może się nie znam, ale to trochę dziwne, że dwa warsztaty działające w Warszawie mają tak skrajne opinie. Przypomnę tylko, że serwisuje samochód chyba u Pana (jeżeli się nie mylę) :razz: Co do zakupu samochodu z USA to się z Panem zgadzam, jak będę kupował nowy to kupię u Pana. Natomiast szukam odpowiedzi prostej, jest chłodzenie?, nie ma chłodzenia?czy jest niewystarczające?Dla fachowca to chyba proste. W Da Voj twierdzą, że nie ma, u Kopera twierdzą że jest. Od maja wydałem ponad 10 tyś. na wymiany i przegląd (rozrząd+ostatnio amortyzatory) w moim samochodzie, to coś chciałbym wiedzieć. Do Da Voja, już nie jeżdzę (kobieca intuicja) pozdrawiam Piotr Flis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 W tej sprawie definitywnie powinien wypowiedziec sie Dzial Techniczny.Osobiście radze autem z US nie przekraczac przez dluższy czas 140-150km/h Pozdr.AK ps.nie ma wystarczającego chlodzenia i nie ma niektorych czujnikow informujących o przegrzewaniu.Spokojnie wersje US mogą jeżdzic w CH (50 i 110) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Flis Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dziękuje, za odpowiedz. Może DT się wypowie.Zobaczymy :?: pozdrawiam PF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt@h Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 a nie da się dołożyć chłodnicy? trzeba sprzedać Tribece? dziwne - podtlenek azotu się da........ :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 ps.nie ma wystarczającego chlodzenia i nie ma niektorych czujnikow informujących o przegrzewaniu czy to jest info dealera Subaru? o które czujniki nieobecne w wersji US chodzi? czy dotyczy Tribeci czy jeszcze jakiegos innego modelu? Pytam oczywiście z ciekawości, kupilem Tribece :razz: - wiem, ze auta EU są najjjjjjjlepsze :wink: - tak słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Xbike znow czytasz wyrywkowo W tej sprawie ma sie wypowiedziec dzial techniczny.Poniewaz czekamy to jak masz troche czasu to przeleć sie na maxa (u Ciebie to 180 chyba) do Katowic i potem nam opowiesz skąd kapal olej... Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Xbike znow czytasz wyrywkowo Absolutnie, gdziezby tam - ja tylko delikatnie reaguje na "uszczypliwosci", z którymi niezupełnie pozwalam się zgadzać. Jezeli czegos nie jestem pewien - pytam. Love, peace, not war :razz: BTW - potrzebuje kolo zapasowe i uchwyt do niego, oraz plastikowe nakladki na pokrywe bagaznika do B9. Czy wersja US ma takie same w/w elementy jak EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Xbike najlepiej przyjedz (jak bedziesz wracal pomalu z Katowic) i sobie zobacz Bo ja nie wiem :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Xbike najlepiej przyjedz (jak bedziesz wracal pomalu z Katowic) Jezdzic to tym nie bede bo sie boje , straszna miazga jeszcze z tylu występuje /jak to z USA/ :razz: , ale chetnie się przyturlam czymś innym i "sobie zobacze". Czy jutrzejszy dzień jest wypoczynkowy czy pracujący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Wpadaj 10-15 wszystko sobie obejrzysz łącznie z Rajem AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Wpadaj 10-15 wszystko sobie obejrzysz łącznie z Rajem AK Toć to prawie stręczycielstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Wpadaj 10-15 wszystko sobie obejrzysz łącznie z Rajem AK Toć to prawie stręczycielstwo. Uprzedzilem Raja, że będzie oglądany..też AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Do B9 w wersji amerykanskiej, chlodnica jest do kupienia razem z hakiem do przyczepy za $628 lub $471 jak sie zaklada od razu przy kupnie auta. Pozatym myslalem ze automat grzeje sie bardziej od jazdy w miescie niz od szybkiej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Uprzedzilem Raja, że będzie oglądany..też Obejrzeć Raja - bezcenne Za chłodnice i hak zapłacisz ........co tam - dostaniesz gratis :shock: . Jest WRX Spec X, bedzie Tribeca Spec X :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Do B9 w wersji amerykanskiej, chlodnica jest do kupienia razem z hakiem do przyczepy za $628 lub $471 jak sie zaklada od razu przy kupnie auta.Pozatym myslalem ze automat grzeje sie bardziej od jazdy w miescie niz od szybkiej jazdy. Też tak myslalem jak probowalem coś z SVX zrobic .Po dluższej szybkiej jeżdzie olej AT jakby sie gotowal i wyrzuca go przez odpowietrzenie podobny efekt w tylnym dyfrze widzialem (wrx 2002 us) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Chyba zadne Subaru (cywilne) nie ma chlodzenia tylnego dyferencjalu i dodatkowo sa one szczelne, wiec olej nie zabardzo ma gdzie uciekac, chyba ze przez uszczelniacze polosiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Kuba, nie mają czasem jakiegoś odpowietrzenia? (nigdy się nie zagłębiałem w konstrukcje obudowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Chyba zadne Subaru (cywilne) nie ma chlodzenia tylnego dyferencjalu i dodatkowo sa one szczelne, wiec olej nie zabardzo ma gdzie uciekac, chyba ze przez uszczelniacze polosiek. Każdy dyfer ma odpowietrzenie :!: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 W ktorym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 W ktorym miejscu? No, najczęściej na gorze po prawej stronie ciemno brazowy plastik. AK ps.Jednak nie kazdy dyfer ma odpowietrzenie jak napisalem wcześniej bo np. Legacy 2.2 MY95 US tego nie ma.Znow pomylka z tymi US a UE :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Flis Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Mam pytanie, do doświadczonych .... długo się czeka na odpowiedz działu technicznego :?: Oczywiście, nikogo nie poganiam, w końcu jest niedziela :wink: PF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Różnie to bywa. Prędzej czy później się doczekasz, ale ciężko określić termin. Jeśli zależy Ci na czasie, to chyba najprościej będzie zadzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi