Jump to content

Piotr Flis

Nowy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Piotr Flis

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  1. Dziękuje bardzo, Działowi Technicznemu SIP za wyczerpującą odpowiedz, temat zamknięty. pozdrawiam Piotr Flis
  2. Mam pytanie, do doświadczonych .... długo się czeka na odpowiedz działu technicznego :?: Oczywiście, nikogo nie poganiam, w końcu jest niedziela :wink: PF
  3. Mam pytanie, przy uruchomionym silniku, po zatrzymaniu z jazdy i wrzuceniu N, trzęsie w kabinie (wibracje z silnika, przenoszone są do kabiny) :shock: Forester 2,5 (01) US, czy to normalne, trzy coś nawala?
  4. Dziękuje Panie Andrzeju, Było mi bardzo miło :grin: po przeczytaniu ostatniej wiadomości. Umówię się z Panem Adamem na przyszły tydzień, może uda się ustalić przyczynę. Rozumiem problem z ustaleniem przyczyny, jeżeli występuje co jakiś czas, ale chyba są sposoby bez wymiany całego silnika to ustalić. Zależy mi na korzystaniu z Pana servisu, bo niedaleko mieszkam i jest chyba dobry. Do SIP nie pisałem, żadnych pism i nigdy nie krytykowałem Pana servisu. pozdrawiam PF PS. Mam nadzieję, że się Pan nie obraził, komplement w stosunku do żony, był szczery Co do pozwoleń na budowę, to zos
  5. Szanowny Panie Andrzeju, Jest Pan arogancki, starałem się rozmawiać z Panem kulturalnie, poza forum, ale Pan nie może wytrzymać,żeby nie dodać coś od siebie. Poprosiłem jasno, jak Pan możesz pomóc to proszę o pomoc, jak nie to przepraszam za kłopot i zabieram się z moim Subaru w wersji amerykańskiej (wyprodukowanej tak jak Pana w Japonii). Co znaczy, że nie chcę naprawić! Może Pan najpierw powie co jest zepsute :!: Samochód był na przeglądzie u Pana, wymieniono wszystkie amortyzatory za 5500 tys, w Da Voju zrobiłem wcześniej duży przegląd za 4500 z wymianą rozrządu, oraz miesiąć później nie
  6. Problem, poiawił się dziś rano przy ruszaniu, oraz tak jak zwykle w zakresie 2500-3000 obrotów (długa reakcja na gaz/brak przyśpieszenia). Dziś było sucho, temperatura w nocy koło 0. Problemy poiawiają się w różnych momentach (nie mogę się doszukać zasady, może poza wilgocią wtedy chyba trochę częściej oraz po zmianie sposobu jazdy, często po tankowaniu). Po ostrzejszej jeżdzie, problem się nasila, podobnie po tankowaniu paliwa. Problem jest trudny do zidentyfikowania bo występuje co kilka dni. Jak poiadę do serwisu to jest akurat dobrze i wymieniają filtr i olej w skrzyni biegów, co nic nie
  7. Witam, Proszę o informacje, Czy używając automatycznej skrzyni biegów (Forester 2,5 wer. amerykańska) należy np. stojąc w korku włączać N, czy można trzymać na D bez konsekwencji dla trwałości skrzyni biegów. :?: pozdrawiam Piotr Flis
  8. Dziękuje, za odpowiedz. Może DT się wypowie.Zobaczymy :?: pozdrawiam PF
  9. Witam, Panie Andrzeju, Spodziewałem się takiej odpowiedzi. Może się nie znam, ale to trochę dziwne, że dwa warsztaty działające w Warszawie mają tak skrajne opinie. Przypomnę tylko, że serwisuje samochód chyba u Pana (jeżeli się nie mylę) :razz: Co do zakupu samochodu z USA to się z Panem zgadzam, jak będę kupował nowy to kupię u Pana. Natomiast szukam odpowiedzi prostej, jest chłodzenie?, nie ma chłodzenia?czy jest niewystarczające?Dla fachowca to chyba proste. W Da Voj twierdzą, że nie ma, u Kopera twierdzą że jest. Od maja wydałem ponad 10 tyś. na wymiany i przegląd (rozrząd+ostatn
  10. Samochód jeździ tylko na benzynie (Shell,Stadoil). Raz wykryto uszkodzenie w Sondzie Lambda, została zresetowana i komputer nic nie wskazał, trochę pomogło. Wcześniej wymieniono filtr oleju i olej w skrzyni biegów i nic nie pomogło (Da Voj z Warszawy- już tam nie jeżdzę). pozdrawiam Piotr
  11. Dowiedziałem się w warsztacie, że Subaru Forester 2,5 z 2001r. w specyfikacji amerykańskiej (automat), nie posiada chłodzenia oleju w skrzyni biegów. Czy to oznacza, że nie można nim szybko jeździć np. 150km/godz przez parę godzin (autostrada). Poinformowano mnie, że przejazd np. z Warszawy do Krakowa z prętkością powyżej 120km/godz spowoduje uszkodzenie skrzyni biegów. Czy to prawda? pozdrawiam Piotr
  12. Mam od 6 miesięcy Subaru Forestera 2,5 (wer. amerykańska sprowadzony z Kaliforni). Co jakiś czas, powtarza się ten sam problem, którego warsztaty w Warszawie, nie są w stanie zdiagnozować. Przy ruszaniu, pomimo dodawania gazu, samochód rusza z opóźnieniem i wyrażnym ociąganiem. W różnych dniach, przyśpiesza lepiej lub gorzej, czasami następuje również efekt przy przekraczaniu 2500-3000 obrotów (efekt braku mocy) potem przyśpiesza normalnie. Kilka razy podczas dodawania gazu, samochód wręcz zwalniał. Nie wiem, co może powodować takie efekty? (paliwo,skrzynia biegów, wtrysk paliwa?) Proszę o
  13. Mam od 6 miesięcy Subaru Forestera 2,5 (wer. amerykańska sprowadzony z Kaliforni). Co jakiś czas, powtarza się ten sam problem, którego warsztaty w Warszawie, nie są w stanie zdiagnozować. Przy ruszaniu, pomimo dodawania gazu, samochód rusza z opóźnieniem i wyrażnym ociąganiem. W różnych dniach, przyśpiesza lepiej lub gorzej, czasami następuje również efekt przy przekraczaniu 2500-3000 obrotów (efekt braku mocy) potem przyśpiesza normalnie. Kilka razy podczas dodawania gazu, samochód wręcz zwalniał. Nie wiem, co może powodować takie efekty? (paliwo,skrzynia biegów, wtrysk paliwa?) Proszę o p
×
×
  • Create New...