Yanas Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 W moim świeżo kupionym OBK-u H6 (MY02) na P można wyczuć delikatnie nierówną pracę/drgania. Wskazówka obrotomierza stoi jak wryta, dokładnych obrotów jeszcze nie sprawdzałem, jutro podłącze OBD. Sprawa o tyle ciekawa, że kolega w identycznym wozie, z podobnym przebiegiem (też grubo poniżej 200k km) też ma taką przypadłość. Gdzie szukać przyczyny? Nie jest to raczej misfire, CEL się nie świeci, bujanie silnikiem jest ledwo wyczuwalne, ale wydaje mi się,że nie powinno być go wcale. Może poduszki pod silnikiem? Świece? Co myślicie o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Wyłącz klimę i sprawdź jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Od tego zacząłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Jak pobadasz przez OBD daj znać jaki wynik. Ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Silnik rozgrzany do 85c, brak AC, tryb skrzyni P lub N - obroty między 690 a 710/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grajol Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 A jak wygląda przepustnica i przepływka? Miałem podobny objaw ale na D, na pozostałych przełożeniach nie chciało mi się sprawdzac. Lekkie, nie zauważalne na obrotomierzu falowanie. Takie do wyczucia dup...mierzem. Czyszczenie przepustnicy i przepływki załatwiło sprawę. Obroty ani drgną, przy okazji auto lepiej jedzie od dołu i wreszcie mogę zrozumieć upór 4EAT do jazdy na ostatnim biegu zawsze i wszedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 23 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Jeszcze ich nie sprawdzałem, ale dzięki za trop. Bujanie jest faktycznie minimalne, trzeba mieć bardzo wyczulony d-pomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Coś się wyjaśniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Może trzeba wyregulować zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Wczoraj wyjechałem na miesiąc i zostawiłem auto koledze mechanikowi.Ma szukać przyczyny. Na ten moment stawiamy na świece lub cewki,bo na LPG i ciepłym silniku czuć bujanie bardziej. Napiszę,jeśli coś się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się