Yanas Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 W moim świeżo kupionym OBK-u H6 (MY02) na P można wyczuć delikatnie nierówną pracę/drgania. Wskazówka obrotomierza stoi jak wryta, dokładnych obrotów jeszcze nie sprawdzałem, jutro podłącze OBD. Sprawa o tyle ciekawa, że kolega w identycznym wozie, z podobnym przebiegiem (też grubo poniżej 200k km) też ma taką przypadłość. Gdzie szukać przyczyny? Nie jest to raczej misfire, CEL się nie świeci, bujanie silnikiem jest ledwo wyczuwalne, ale wydaje mi się,że nie powinno być go wcale. Może poduszki pod silnikiem? Świece? Co myślicie o tym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oczkoo15 Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Wyłącz klimę i sprawdź jeszcze raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted September 21, 2018 Author Share Posted September 21, 2018 Od tego zacząłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Jak pobadasz przez OBD daj znać jaki wynik. Ciekawe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted September 21, 2018 Author Share Posted September 21, 2018 Silnik rozgrzany do 85c, brak AC, tryb skrzyni P lub N - obroty między 690 a 710/min Link to comment Share on other sites More sharing options...
grajol Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 A jak wygląda przepustnica i przepływka? Miałem podobny objaw ale na D, na pozostałych przełożeniach nie chciało mi się sprawdzac. Lekkie, nie zauważalne na obrotomierzu falowanie. Takie do wyczucia dup...mierzem. Czyszczenie przepustnicy i przepływki załatwiło sprawę. Obroty ani drgną, przy okazji auto lepiej jedzie od dołu i wreszcie mogę zrozumieć upór 4EAT do jazdy na ostatnim biegu zawsze i wszedzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted September 23, 2018 Author Share Posted September 23, 2018 Jeszcze ich nie sprawdzałem, ale dzięki za trop. Bujanie jest faktycznie minimalne, trzeba mieć bardzo wyczulony d-pomierz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorxahest Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Coś się wyjaśniło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oczkoo15 Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Może trzeba wyregulować zawory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted October 31, 2018 Author Share Posted October 31, 2018 Wczoraj wyjechałem na miesiąc i zostawiłem auto koledze mechanikowi.Ma szukać przyczyny. Na ten moment stawiamy na świece lub cewki,bo na LPG i ciepłym silniku czuć bujanie bardziej. Napiszę,jeśli coś się wyjaśni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.