Piskoor Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Chciałem w piątek zrobić badania techniczne w aucie ojca i wyskoczył pewien problem. Diagnosta był miły i uprzejmy aczkolwiek wskazał na następujące problemy - mocno uszkodzona ( przytarta) naklejka znamionowa - błędnie wypełniony dowód i karta pojazdu - w zasadzie nie zgadza się nic poza vin i modelem samochodu. Wygląda to tak jakby pierwszy właściciel samochodu nie patrzył w papiery a urząd komunikacji wpisał mu parametry z jakiegoś dziwnego modelu To jest Forester 2,5 AT w wersji USA rocznik 2007 powinien miec moc około 156 KM a w papierach ma wpisane 169 KW nie zgadza się również maksymalny nacisk na oś, maksymalna waga przyczepy i waga pojazdu. tak jakby parametry były z 2,5 T Baaa nawet źle wpisany jest rocznik pojazdu - 2008 zamiast 2007 Przez 7 lat nikt na to nawet nie spojrzał i badania przechodził bez problemu. Diagnosta stwierdził że niestety teraz muszą wszystko skrupulatnie sprawdzać Auto jest na sprzedaż a nie chce mieć kłopotów i wolałbym przekazać auto już z "wyprostowanymi" papierami.. Ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 W dniu 17.09.2018 o 09:16, Piskoor napisał: Baaa nawet źle wpisany jest rocznik pojazdu - 2008 zamiast 2007 W Stanach obowiązująca jest zdaje się data pierwszej rejestracji, a nie produkcji - może stąd taki wpis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Dla aut z oficjalnej dystrybucji EU jest homologacja. Dla każdego VIN importer ma możliwość przygotowania dokumentu. No ale auto jest US-spec więc być może https://www.subaru.com/customer-support.html i pytanie do nich, dokument i tłumaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 W dniu 17.09.2018 o 09:16, Piskoor napisał: Chciałem w piątek zrobić badania techniczne w aucie ojca i wyskoczył pewien problem. Diagnosta był miły i uprzejmy aczkolwiek wskazał na następujące problemy - mocno uszkodzona ( przytarta) naklejka znamionowa - błędnie wypełniony dowód i karta pojazdu - w zasadzie nie zgadza się nic poza vin i modelem samochodu. Wygląda to tak jakby pierwszy właściciel samochodu nie patrzył w papiery a urząd komunikacji wpisał mu parametry z jakiegoś dziwnego modelu To jest Forester 2,5 AT w wersji USA rocznik 2007 powinien miec moc około 156 KM a w papierach ma wpisane 169 KW nie zgadza się również maksymalny nacisk na oś, maksymalna waga przyczepy i waga pojazdu. tak jakby parametry były z 2,5 T Baaa nawet źle wpisany jest rocznik pojazdu - 2008 zamiast 2007 Przez 7 lat nikt na to nawet nie spojrzał i badania przechodził bez problemu. Diagnosta stwierdził że niestety teraz muszą wszystko skrupulatnie sprawdzać Auto jest na sprzedaż a nie chce mieć kłopotów i wolałbym przekazać auto już z "wyprostowanymi" papierami.. Ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać ? Według mnie jedziesz do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i tam powinni wpisać odpowiednie dane. Z tymi papierami jedziesz do urzędu rejestracyjnego żeby wpisali zmianę w dokumentach. Miałem kiedyś skuter i Pan diagnosta przy pierwszej rejestracji w kraju nie posiadał danych, więc wszystko pomierzył miarką . PS: 10 lat temu nawet PZU nie posiadało danych o wolnossącej Imprezie 2.5 żeby zrobić wycenę było tylko 2.5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 W dniu 17.09.2018 o 09:16, Piskoor napisał: Ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać ? Zadzwoń bezpośrednio do SIPu, Ja u siebie miałem błędną masę pojazdu z przyczepą wbitą w dowód (o 10kg sic! ) i nie puścili przeglądu. Po telefonie dostałem zaświadczenie z SIPu, z tym w urzędzie komunikacji stworzyli notatkę i przegląd bez problemu podbity. Myślę, że inne parametry pojazdu też będą w stanie sprostować. Przy okazji pozdrawiam obsługę bo całość załatwiona, szybko, sprawnie i bardzo miło. Z tym, że móje auto jest z PL salonu, ale może i z US coś poradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 2 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Zadzwoń bezpośrednio do SIPu, Ja u siebie miałem błędną masę pojazdu z przyczepą wbitą w dowód (o 10kg sic! ) i nie puścili przeglądu. Po telefonie dostałem zaświadczenie z SIPu, z tym w urzędzie komunikacji stworzyli notatkę i przegląd bez problemu podbity. Myślę, że inne parametry pojazdu też będą w stanie sprostować. Przy okazji pozdrawiam obsługę bo całość załatwiona, szybko, sprawnie i bardzo miło. Z tym, że móje auto jest z PL salonu, ale może i z US coś poradzą. Delikatnie mówiąc w SIPie powiedzieli ze nie bardzo to ich problem. Ze maja dane tylko EU i "radź że sam" Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się