archi_voo Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Witam W ostatnim czasie odnotowałem dziwny zapach w aucie. Zauważyłem, że po po mocniejszej jeździe podczas postoju spod maski wydobywa się dym. Dym zawsze po chwili znika i ciężko zlokalizować jego źródło. Płyny są w normie. Silnik wydaje się być cieplejszy niż zwykle ale wskazanie temperatury jest niższe niż połowa wskaźnika. Wygląda to zawsze tak samo, muszę szybko otworzyć maskę po zatrzymaniu by coś zobaczyć, później już w ogóle nie widać dymu. Obstawiam, że coś leci na wydech ale muszę czekać na dostęp do kanału. Może olej - niedawno wymieniałem, aby sprawdzić poziom muszę poczekać do rana... Spotkaliście się z takimi objawami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Nieszczelność na wężach od chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Aktualnie mam ten sam problem U mnie problemem okazała się manszeta przegubu. Podczas jazdy smar leci na wydech i dlatego kopci się spod maski, a do tego śmierdzi spaleniznom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Jak będziesz na kanale to wszystko się wyjaśni. Albo tak jak Ci Koledzy pisali ,albo moja wersja to ,że kapie z uszczelki dekla zaworów , a i w świecach może być pełno oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Uszczelniacz półosi też może dawać taki objaw. Mechanik kiedyś założył mi jakiś dopasowany z innego auta i właśnie podczas mocniejszej jazdy śmierdziało w samochodzie. Po wymianie na OEM wróciło do normy. poszło z fona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archi_voo Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Moja wina, dałem sobie w twarz i postawiłem się do kąta. Otóż przy wymianie oleju nie chciało mi się zdejmować dolnej pokrywy silnika i przez to nie dokręciłem dobrze filtra oleju... Uciekło mi 1,5 litra motula. Nawet jeżeli się wydaje, że przez otwór w osłonie dokręci się go dobrze to teraz mogę zdementować - nie da się pozdrawiam i dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 1,5 litra ....to bagnet powinien być suchy + lampa Alladyna = zatarty silnik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 13 godzin temu, archi_voo napisał: Otóż przy wymianie oleju nie chciało mi się zdejmować dolnej pokrywy silnika i przez to nie dokręciłem dobrze filtra oleju... Uciekło mi 1,5 litra motula. Nawet jeżeli się wydaje, że przez otwór w osłonie dokręci się go dobrze to teraz mogę zdementować - nie da się Ciekawe... U mnie nie widać nawet filtra przez te otwory w osłonie. Nawet zaryzykowałem stwierdzenie, że są u mnie bezużyteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archi_voo Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 14 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: 1,5 litra ....to bagnet powinien być suchy + lampa Alladyna = zatarty silnik. 1,5 litra ubytku nie zapali lampy alladyna. W silniku jest czujnik ciśnienia, nie poziomu. O ile smok bez przerwy jest w stanie pobrać olej to nie ma problemu. I tak - miarka rano była sucha. Kiedyś w Lancerze zorientowałem się dopiero, że nie mam oleju gdy na zakrętach zapalała się kontrolka. Wtedy okazało się, że silnik spalił olej na autostradzie Rzeszów - Wrocław. Do dziś auto jeździ w rodzinie i nie bierze ani grama oleju. Widocznie brał tylko przy takich przeciążeniach. 2 godziny temu, Orear napisał: Ciekawe... U mnie nie widać nawet filtra przez te otwory w osłonie. Nawet zaryzykowałem stwierdzenie, że są u mnie bezużyteczne. U mnie widać prawie cały filtr. Ale teraz otwór radzę traktować tylko jako rewizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się