Skocz do zawartości

The Last Samurai - Forester II 2,5XT MT MY05 211KM


Runner

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejne 5 tys. sympatycznych kilometrów przejechanych, a raport dla potomnych to: komplet klocków ATE do czterotłoczka oraz nowy akumulator Yuasa, który zastąpił jeszcze fabryczny antyk :P

Reszta to benzyna, ubezpieczenie i przegląd, bez uwag.

 

Wrażenia z zimowej jazdy po tatrzańskich serpentynach naszych południowych sąsiadów oraz widoki - bezcenne :D

 

IMG_2072.JPG

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, raveout napisał:

@Runner czy różnica pomiędzy fotelami, które masz obecnie a tymi które mialeś w N/A jest bardzo odczuwalna jeśli chodzi o komfort? Czasami się zastanawiam czy u siebie nie wymienić.

Tak jest dużo różnica. Masz lepsze trzymanie boczne i są zdecydowanie wygodniejsze. Chyba, że masz duże cztery litery wtedy zostań przy obecnych :)

 

Poza tym ciężko będzie Ci znaleźć z tego rocznika były produkowane tylko 2 lata. 

W dniu 10.03.2019 o 15:22, Runner napisał:

Kolejne 5 tys. sympatycznych kilometrów przejechanych, a raport dla potomnych to: komplet klocków ATE do czterotłoczka oraz nowy akumulator Yuasa, który zastąpił jeszcze fabryczny antyk :P

Reszta to benzyna, ubezpieczenie i przegląd, bez uwag.

 

Wrażenia z zimowej jazdy po tatrzańskich serpentynach naszych południowych sąsiadów oraz widoki - bezcenne :D

 

IMG_2072.JPG

Można gdzieś wjechać na taką wysokość samochodem ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, arnoldpe napisał:

Tak jest dużo różnica. Masz lepsze trzymanie boczne i są zdecydowanie wygodniejsze. Chyba, że masz duże cztery litery wtedy zostań przy obecnych :)

 

Poza tym ciężko będzie Ci znaleźć z tego rocznika były produkowane tylko 2 lata. 

Można gdzieś wjechać na taką wysokość samochodem ?:)

 

Potwierdzam, słowa Arnolda, stołki robią robotę :)

 

Arnold - można, ale tylko SUBARU:biglol:

Fotka z Chopoka - 2024 mnpm z widokiem na Polskie Tatry :)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj Forester wrócił do domu, po zapowiadanym we wstępnym wątku, lakierowaniu zderzaka tylnego, wyszło jak zawsze profesjonalnie :)

Nie powiem brakowało mi go przez te kilka dni, a dzisiejsza słoneczna przejażdżka, po rozłące przypomniała mi za co uwielbiam to auto :dance:

 

 

FullSizeRender.jpg

  • Super! 2
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2019 o 15:57, DON Pietro napisał:

powiem szczerze że ta "dokładka" do zderzaka na żywo wygląda dużo lepiej niz na zdjeciu. Konkretny Samurai :D

 

To fakt, nie wyobrażam sobie teraz Forka bez fabrycznego kangura i daszku z tyłu - jakoś tak łyso :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Do samochodowego pamiętnika - w połowie tygodnia auto zaopatrzone jak zawsze po 8-10 tys. w nowy Mobil 1 5W50 oraz OEM rozrząd wraz z pompą. Poprzedni Dayco, miał już 50 tys., a licho nie śpi ;) Na fabrycznym zestawie, jak uczą doświadczenia z poprzedniego Forka, na 105 tys. święty spokój :)

 

IMG_3399.thumb.JPG.42b0a3930574237b3640618b64edcdbf.JPG

 

Jak wiadomo, świeża oliwa, to i trzeba trochę polatać, kości rozprostować, wiatru z okna nałapać we włosy, a do tego celu Roztoczańsie trasy nadają się idealnie :D

 

FullSizeRender-4.thumb.jpg.274d441547d486b597cdfa7b05e7ab5d.jpg

 

Po lataniu po szutrach, mycie, no i deszcz :biglol:

 

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejny planowany etap zakończony. Felgi pomalowane proszkowo, na ten sam kolor co, dwa razy, w poprzednim Foresterze, tym razem w wersji z połyskiem.

Jestem bardzo zadowolony z efektu (fotki na szybko, tego nie oddają), tytan świetnie nawiązuje do słupka "C" i obudowy lusterek :)

Korzystałem ponownie z usług i doświadczenia chłopaków z renowacjafelg.pl i nie zawiodłem się - polecam:puchar:

 

 

FullSizeRender-7.jpg

FullSizeRender-8.jpg

FullSizeRender-9.jpg

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mały update po piątkowym przeglądzie po 270 tys, i 15 latach od wyjazdu z fabryki :faja:

Przejechałem kolejne 9 tys. kilometrów i wymieniłem

- olej silnikowy, filtr oleju, powietrza i kabinowy, brak uwag co do reszty... B)

Tyle się mówi o 2,5T i kładzie na półce nawet z SBD. Tymczasem już w nowych autach czasem korba wychodzi bokiem, a tu 15 letni antyk, za chwilę z 3ką z przodu i silnikiem oraz UPG w oryginale :coffee:

Fajne auto, stylistycznie i akustycznie :hi:

  • Super! 3
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skwaro napisał:

Bo to przedlift, najfajniejszy model z lepszym silnikiem. Polift już dawno by upg wypluł :)

Szukając swojego jeździłem takim SG9 co miał 250kkm na dziewiczej uszczelce. Jak ktoś nie jeździ jak rajdówką to wcale wypluwać nie musi ;)

 

Fajne auto, niespotykany kolor :thumbup:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, VEC napisał:

Szukając swojego jeździłem takim SG9 co miał 250kkm na dziewiczej uszczelce. Jak ktoś nie jeździ jak rajdówką to wcale wypluwać nie musi ;)

 

W przedlifcie to norma, w polifcie wyjątek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...