Lisek Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Z przykrością muszę stwierdzić ze SIP leci sobie w kulki z gwarancją coraz bardziej. Przytoczę mój przykład. Forester XT MY18 przebieg 4500 km nadkole wytarło się od środka i powstała dziura. Wynika to z faktu że przy wysokich predkosciach powietrze napiera nadkole ktore dotyka opony i sie przeciera i powstaje dziura. Mialem taka sama sytuacje w poprzednim XT MY14 i wtedy podobno byla "akcja na nadkola" i zrobiono to na gwarancji. Dzis takiej akcji nie ma i musze za to zaplacic sam ok 400 PLN. Pytanie dlaczego cos co bylo robione na gwarancji i nie jest w zaden sposob wina uzytkownika nagle jej juz nie podlega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Nie wiem z jakiego powodu "to" powstało ale jeśli od przetarcia to dosyć oryginalne. Powiększyłem sobie i bardziej wygląda na uderzenie i wyrwanie. A jak kwalifikuje to serwis, że odmówili likwidacji z gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Ta dziura n a poczatku byla mala a potem sie powiekszała. Plastik na rogach jest ewidentnie powiedzmy "nadpalony" lub tez inaczej mowiac widac slady działania temperatury. Edytowane 18 Czerwca 2018 przez Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) ale co przy jednym kole się "przetarło/spaliło/zniszczyło" a przy drugim nie? mi też MY14 mienili w ramach gwarancji, więc jakiś problem musi(ał) być Edytowane 18 Czerwca 2018 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Czerwca 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 W dniu 18.06.2018 o 11:11, Lisek napisał: Pytanie dlaczego cos co bylo robione na gwarancji i nie jest w zaden sposob wina uzytkownika nagle jej juz nie podlega? Zmieniona została konstrukcja i takie rzeczy nie powinny się już zdarzać. Niestety wyjeżdżam i dopiero w poniedziałek będę mógł skonsultować temat z DT. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 4 godziny temu, Dyrekcja napisał: Zmieniona została konstrukcja i takie rzeczy nie powinny się już zdarzać. Niestety wyjeżdżam i dopiero w poniedziałek będę mógł skonsultować temat z DT. Pozdrowienia Niestety ale nadkole przeciera się nadal. Zmiana konstrukcji nie pomaga. Zgłosiłem w ASO Subaru przetarcie z prośbą o wymianę. Załączam fotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 (edytowane) Tez lewa strona wiec cos musi byc na rzeczy. Wg mnie konstrukcja wogole nie zostala zmiemionia. W XT 14 nadkole ktore przed wymiana uleglo uszkodzeniu jest z takiego samego materialu jak to dzis XT 18. W XT 14 po wymianie plastik byl ewidentnie mocniejszy i ciemniejszy i po wymianie problemow nie bylo przez prawie 3 lata do sprzedazy auta. Przykro to stwierdzic ale wychodza kolejne oszczednosci... Dodam jeszcze ze odmowiono mi naprawy gwarancyjnej bo „kiedys byla akcja na te nadkola a teraz nie bylo takich przypadkow”. Wiekszosc przypadkow przypadala na modele MY 13/14 kiedy masa XT-kow wyjechala na drogi i ludzie testowali auta na zarowno na przyspieszenie jak i na predkosc maksymalna. Po 5 latach od premiery auto i jego i mozliwosci sa juz znane uzytkownikom wiec malo kto cisnie ile sie da dlatego problem teoretycznie nie wystepuje.Praktyka pokazuje jednak co innego... Edytowane 27 Czerwca 2018 przez Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 W dniu 27.06.2018 o 23:51, Lisek napisał: Wiekszosc przypadkow przypadala na modele MY 13/14 kiedy masa XT-kow wyjechala na drogi i ludzie testowali auta na zarowno na przyspieszenie jak i na predkosc maksymalna. Po 5 latach od premiery auto i jego i mozliwosci sa juz znane uzytkownikom wiec malo kto cisnie ile sie da dlatego problem teoretycznie nie wystepuje.Praktyka pokazuje jednak co innego... No chyba coś w tym jest... Przy okazji jutro też spojrze na swoje nadkole w garażu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 W dniu 27.06.2018 o 23:51, Lisek napisał: W XT 14 nadkole ktore przed wymiana uleglo uszkodzeniu jest z takiego samego materialu jak to dzis XT 18. Chyba problem nie leży w rodzaju materiału, tylko w tym, aby w ogóle nie tarło o oponę ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 W dniu 18.06.2018 o 11:11, Lisek napisał: byla "akcja na nadkola" i zrobiono to na gwarancji To była akcja serwisowa, czy indywidualne zgłoszenie reklamacyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 indywidualne (przynajmniej w moim przypadku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Jest rozwiązanie tego "problemu", i to raz na zawsze co prawda dosyć drastyczne ale jednak. Każdy użytkownik Forka wie ,że nadkole wystaje m/w 4-5 cm , widać to gdy pochylimy się od frontu samochodu . Można podciąć nadkole i wtedy opór powietrza przy szybkiej jeżdzie nie będzie już napierał na w/w cześć .Wg mnie jest to spowodowane wiotkością plastiku . Nie liczyłbym na to ,że producent nagle zmieni rodzaj plastiku, lub grubość nadkola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Aż poszedłem zobaczyć nadkola i nie ma ani śladu jakiś przetarć więc nie u wszystkich to występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 18 minut temu, Kukson napisał: Aż poszedłem zobaczyć nadkola i nie ma ani śladu jakiś przetarć więc nie u wszystkich to występuje. Może to zależy od tego, jaki opór powietrza na nadkole wywołuje użytkownik 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 2 godziny temu, pegi napisał: Może to zależy od tego, jaki opór powietrza na nadkole wywołuje użytkownik U mnie jednak ok. Czyli co cisnę za mało? No dobra poprawię sie zatem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Nadkole zostało wymienione na gwarancji mimo braku tzw akcji na nadkola która była w 2015. Zadecydował niski przebieg pojazdu i gest dobrej woli importera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 9 godzin temu, Lisek napisał: Nadkole zostało wymienione na gwarancji mimo braku tzw akcji na nadkola która była w 2015. Zadecydował niski przebieg pojazdu i gest dobrej woli importera. Gratuluję pozytywnej finalizacji. Jednakże nie bardzo rozumiem co ma do tego przebieg... O ile pamiętam podstawa gwarancja jest na rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Ja tez nie wiem co ma przebieg do rzeczy.To moje czwarte auto kupione w SIP-ie i moze dlatego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 co do tych nadkoli, to muszę przyznać, że te wymienione na gwarancji w ramach tej akcji, była ze znacznie lepszego materiału (wizualnie i palpacyjnie) niż te, które dostałem z nowym FXT MY18.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się