Jump to content

Outback 2012 stuki na maglownicy


Kario
 Share

Recommended Posts

Witam, tak jak w temacie przy przebiegu ~70tys pojawili sie stuki z lewej strony na maglownicy. Stuki sa jedynie przy manewrowaniu przy niskiej predkosci na parkingu podczas jazdy nie. Luzu nie czuje jedynie stuki. Podczs jazdy nawet na nierownosciach tez stukow nie zauwazam.  Ktos sie spotkal z taka przypadloscia?

Link to comment
Share on other sites

Stuki czuc na lewym drazku kierowniczym podczas ruszania kierownica na postoju, ale na koncowce nie ma luzu. Taka diagnoza.

Edited by Kario
Link to comment
Share on other sites

Panie Koper. To jest maglownica to jest juz ustalone. Nie pytam sie o diagnoze co stuka tylko o maglownice. Chce wiedziec, czy mozna z tym jezdzic, co z tym zrobic, czy zamawiac nowa, czy regenerowac, czy olac? Czy ktos sie z tym spotkal juz w tych autach przy tak niskim przebiegu, czy to jest normalne? Chcialbym tez wiedziec co tam w srodku stuka bo nie wiem co moze sie zepsuc w tak nieskomplikowanej czesc produkowanej wlasciwie bez wiekszych zmian latami w milionach egzemplarzy. Na 3 subaru to juz 2ga maglownica, ktora ma problemy teraz przy okolo 70tys...uwazam to, za absurdalnie nietrwala czesc w subaru.

Edited by Kario
Link to comment
Share on other sites

Ustalilem cene czesci ~7200 jest nie do przyjecia, biorac pod uwage jak to jest skomplikowane i jak masowo produkowane to 2000 to by bylo przegiecie. A biorac pod uwage trwalosc to nawet 500 to za duzo za takie dziadostwo. Tak to sie tak sypie to taniej jest wynajac lektyke. Moze ktos ma jakis inne konstruktywne pomysly?

Link to comment
Share on other sites

Robil ktsr regenerwacje tej maglownicy? Ja nie wiem na jakim elemencie tam powstaje luz. Lewo-prawo luzu nie ma a cos stuka. Nie wiem co podczas regeneracji jest naprawiane wiec nie wiem czy to tez obejmuje tego typy przypadlosc. Pan Koper racji nie ma co do tego, zeby zaraz wymieniac. To taka typowa usterka subaru, cos sie zepsulo, jest cos gorzej ale pociagnie jeszcze pewnie lekko 100tyskm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Regenerowałem maglownicę (ciekła) od Outbacka w 2016 roku przy przebiegu 214 tys. koszt 800 złotych z montażem, zbieżnością w Kożuchowie (woj. lubuskie). Dzisiaj na budziku 245 tys. i bez uwag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...