A moze wlasnie ta sprezyna Ci strzeliła lub prowadnice mechanizmu są zapchane kurzosmarem.
Jesli masz to juz wybebeszone to warto bylo by sprawdzic jakie napięcie dochodzi do silnika.
Wydaje mi sie ze mam taki mechanizm ale z prawej
Brzmi to harmonicznie. O ile nie masz dwusuwa i wykluczasz przegub. To brzmi do podobnie jakby osłona silnika latała pod wpływem pędu powiatrza, lub nadkole
Spróbuj wyczyścić syf co zebrał się pomiędzy uszczelkami. Przy okazji troszeczkę rozszeży się szczelina i powinna szyba lżej wychodzić. U mnie zdało to egzamin
Po zmianie zacisków z 2 na 4-tłoczkowe jedyne co odczułem to lepszą modulację. Zapewne koledzy powyżej mają rację, że to klocek robi robotę. Fizyki nie oszukasz
To pogadaj z innymi ludźmi, bardziej co się znają. Po generale masz praktycznie nowy piec.
Jak ja się cieszę że nie mam diesla, tam za wtryskiwacze i DPF lub dwumasę trzeba położyć tyle co za remont boxera
Jeśli już miałbym czyścić gumy to wodą z mydłem i przesmarował suchym smarem teflonowym czy silikonowym gumy i prowadnice. Jak ognia radzę unikać odtłuszczania bardziej agresywnymi metodami
Cewki Bremi względem oryginałów mają 2 wady. Po pierwsze gumy bardzo ciężko nachodzą na świecę. Po drugie Bremi mają inną śrubę tj. gwint jest na całej długości a Diamond około 10mm na końcu nie ma gwintu i trudno tą śrubę dokręcić.
Proponuję zatem podmienić tą śrubę oraz gumę cewki. Zwróć też uwagę na długość tych gumek (mogą mieć różne kolory np jeśli jest szara to jest krótsza od czarnej o kilka mm)