ppmarian Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Podlaczylem sie po BT z programem Torgue i podgladam parametry po OBDII Jesna rzecz mnie zastanawia . Temp. silnika waha sie miedzy 96 a 99st czasami pokazuje 100 Nie za wysoko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Norma Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka I odrazu odpowiadam ze plyn sie nie gotuje przy 100 tak jak woda Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Te wartosci to w miescie. Na trasie jest 92-95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Norma Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka I odrazu odpowiadam ze plyn sie nie gotuje przy 100 tak jak woda Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka A w starym Citroenie którego kiedyś miałem to nawet woda przy 100 się nie gotowała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Moim zdaniem za wysoko, we wszystkich moich subarakach wentylatory startują przy 95. Przy jakiej temp. u ciebie się włączają? Jesli tez 95 to silnik się przegrzewa. Sprawdzilbym chlodnicę czy czysta i pompę wody. Mialem przeboje wlasnie przez pompę z zamiennika i temperatura w miescie w czasie jazdy utrzymywala sie tak wysoko jak u ciebie a stojąc na swiatlach szybko szla w gore, po wymianie pompy na OEM temp. wrocila do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Moim zdaniem za wysoko, we wszystkich moich subarakach wentylatory startują przy 95. Przy jakiej temp. u ciebie się włączają? Jesli tez 95 to silnik się przegrzewa. Sprawdzilbym chlodnicę czy czysta i pompę wody. Mialem przeboje wlasnie przez pompę z zamiennika i temperatura w miescie w czasie jazdy utrzymywala sie tak wysoko jak u ciebie a stojąc na swiatlach szybko szla w gore, po wymianie pompy na OEM temp. wrocila do normy.Wentylatory startuja na 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 upalów nie ma wiec skoro w takich temperaturach otoczenia masz tak wysoką temp silnika to w 30 C. silnik bedzie mial jeszcze wyzsza. Sprawdz do jakiej temp wentylatory chodzą.zakladając ze wylączają się przy 93-92 C. To i tak za wysoka temp skoro w trasie masz od 92 co teoretycznie zakladam jest temperaturą wylaczenia wentylatorów. W obu autach masz tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 upalów nie ma wiec skoro w takich temperaturach otoczenia masz tak wysoką temp silnika to w 30 C. silnik bedzie mial jeszcze wyzsza. Sprawdz do jakiej temp wentylatory chodzą.zakladając ze wylączają się przy 93-92 C. To i tak za wysoka temp skoro w trasie masz od 92 co teoretycznie zakladam jest temperaturą wylaczenia wentylatorów. W obu autach masz tak samo?Jak to nie ma upałów? Caly tydzien u mnie np temperatura 25-29 C. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Na trasie powinno spaść tak do 85stopni Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jesli 25 stopni to dla ciebie upal to ok. Tylko co bedzie jak temperatury beda na poziomie 30 i wiecej? Dzis sprawdzilem i blobik trzyma w trasie po nagrzaniu w granicach 85 C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 upalów nie ma wiec skoro w takich temperaturach otoczenia masz tak wysoką temp silnika to w 30 C. silnik bedzie mial jeszcze wyzsza. Sprawdz do jakiej temp wentylatory chodzą.zakladając ze wylączają się przy 93-92 C. To i tak za wysoka temp skoro w trasie masz od 92 co teoretycznie zakladam jest temperaturą wylaczenia wentylatorów. W obu autach masz tak samo?Wczoraj mialem 29st na dworze i schemat ten sam. 96-99 w miescie (przy 98 wlaczaja sie wentylatory) i 92-95 na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Moze byc i tak ze to są prawidlowe temperatury bo tak zrobil producent, choc dziwne ze w zabie i w blobiku mam tak samo czyli start wentylatorów 95C a u ciebie są wyższe temperatury. Moze w serwisówce będzie info na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Jak się temat zakończył? Bo mam ten sam problem. W korku 101 stopni, prócz hałasu z wiatraków żadnych innych objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Nic nie ruszam. Wentylatry teraz rzadko sie wlaczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Panowie musicie wiedzieć że płyn do chłodnicy (nie woda) pod ciśnieniem ma wyższą temperaturę wrzenia jak czysta woda. Termostat zaczyna otwierać przy 80 stopniach a całkowite jego otwarcie to 95 stopni. Wentylatory uruchamiają się na 70% przy 95 stopniach a przy 101 stopniach 100%. Jak temperatura nie przekracza w najwyższym momencie 105stopni to jest OK. Ważne jest żeby układ nie był zapowietrzony, płyn był w dobrym stanie i poziom płynu był OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Skąd masz te info? Jest dość ciekawe bo , mój termostat ma temp otwarcia 78 stopni, wentylatory startują przy 95 i to tego momentu się zgadza ale temp płynu 101 nawet w korkach nie miałem max 96 stopni w upały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Skąd masz te info? z FSM Tribeca. Większość cywilnych silników benzynowych pracuje w zakresie temperatur 95-100. Dla przykładu moja poprzednia Pacifica pracowała w przedziale 96-105 stopni. Nie szukajcie dziury w całym, jak na wskaźniku na desce, wskazanie jest w połowie wskaźnika, to nie ma się czym martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Nie szukamy , moje subaryny pracują w przedziale 85-95 brata subaryna tak samo.Temperaturę 103 stopnie mialem raz jak upg się objawiło. I nie mówię tu o wskazaniach na wskaźniku a na kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Koledzy weźcie pod uwagę że różny model może mieć w lekko innym miejscu czujnik a temperatura płynu też się zmienia jak krąży po układzie! Różnica 2-3-5 stopni jest żadna! 25 stopni to jest w.... dużo ale 5 to moim zdaniem może spokojnie wynikać z innej lokalizacji czujnika, różnych warunków dookoła (osłony termiczne itp) czy niedokładności samego czujnika. Ja bym nawet 1/100000 uwagi na to nie zwracał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Moim zdaniem nie jest to normalna temperatura pracy, ja mam ten sam problem w H6 opisywałem to w wątku tutaj do tej pory nie mogę rozwiązać problemu wykluczyłem już termostat teraz muszę sprawdzić korek chłodnicy oraz zmierzyć temperatury w rożnych miejscach na silniku pirometrem żeby zweryfikować wskazania (położenie wskaźnika lekko poniżej poziomu, z OBD nawet 105 st, reduktor LPG 95st.) Nie jest to normalna praca ponieważ wentylatory prawie cały czas pracuje na 100%. Wydaje mi się że jeżeli pełne otwarcie termostatu jest przy 95 st. to oznacza że osiągnięta jest max. poprawna temperatura pracy silnika. Wszystko powyżej jest już niepoprawne przy normalnej jeździe. Edytowane 29 Października 2016 przez yarro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Mieliśmy podobny przypadek w 350z, z tym że wskażnik temp lekko się podnosił w korku, albo przy mocnym pałowaniu, wentylatory pracował prawie non stop. Termostat był wymieniany, z marnym skutkiem, dopiero wymontowanie chłodnicy, jej przepłukanie i udrożnienie całej powierzchni lamelek pomogło. Japończyki mają stosunkowo małe chłodnice do swojej pojemności. Spróbuj przepłukać cały układ chłodzenia i oczyścić chłodnice z zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się