Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

Szybki update, bo udało się kilka tematów zrealizować :).

 

Z racji, że irytowały mnie schowane w nadkolach koła dzięki pomocy @badyla zostały zamontowane dłuższe szpilki, ale nie obyło się bez szkód na zdrowiu... :biglol:.

Najpierw zamontowałem 15mm dystans, ale okazało się, że 20mm nawet lepiej podchodzi wizualnie i ostatecznie takie wylądowały na aucie.

 

IMG_2959.thumb.jpg.086b602409822b1392cb620cc4d6abd2.jpg

 

IMG_2960.thumb.jpg.5079ce22f61c23f3e7cf8b9c04cd4bb1.jpg

 

Stare chlapacze Rallyarmor już trochę przeżyły, były wypłowiałe i lekko przytarte, słabo się prezentowały, więc zakupiłem nowe. Żeby nie było tak samo, to tym razem wleciały STI. Miałem takie same w hawku i przeżyły bardzo długo. Teraz auto prezentuje się tak:

 

IMG_2988.thumb.jpg.fb4b0e48240f3e4941c08e1cef494c6e.jpg

 

W zeszłym tygodniu przyszła też paczka z USA z separatorem oleju iAG, więc długo nie czekałem i zabrałem się za montaż. Wyleciały dwa oil catch tanki i sporo przewodów. Muszę przyznać, że sprzęt nie jest może tani, ale świetnie wykonany i wszystko pasuje idealnie - mogę z czystym sumieniem polecić. Wreszcie skończy się temat oleju w dolocie i opróżnianie zbiorniczków, teraz wszystko działa w układzie zamkniętym. Zbiorniczek jest podgrzewany płynem chłodzącym dzięki czemu nie dochodzi do kondensacji pary wodnej i czysty olej spływa do miski.

Co do samego montażu, to dwa elementy trzeba zamontować trochę inaczej niż mówi wyczerpująca ponad sześćdziesięcio-stronna instrukcja. Jakby ktoś montował, to mogę podpowiedzieć, później dużo łatwiej jest zamontować IC i nie trzeba szarpać się z przewodami ;).

Poniżej kilka fotek jak to wyglądało przed i po montażu.

 

IMG_2996.thumb.jpg.f00c8049dc7636883167a170b4d57fdb.jpg

 

IMG_3015.thumb.jpg.0d3f1e4f0e1d9b57634a9edd7a066c73.jpg

 

IMG_3016.thumb.jpg.bd023806a8b4ac98614796a676478436.jpg

 

IMG_3017.thumb.jpg.fd467c867ec8fd3e2e6c210c2480dafe.jpg

  • Super! 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Simon WRC napisał(a):

Z racji, że irytowały mnie schowane w nadkolach koła dzięki pomocy @badyla zostały zamontowane dłuższe szpilki, ale nie obyło się bez szkód na zdrowiu... :biglol:

Spoko, no nie przesadzaj, krew sie nie lala to nie było tak zle :rolleyes:

 

33 minuty temu, Simon WRC napisał(a):

W zeszłym tygodniu przyszła też paczka z USA z separatorem oleju iAG, więc długo nie czekałem i zabrałem się za montaż.

..perfekcyjnie od*&#$%$ane :rolleyes:

  • Dzięki! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaz zawsze
 
Choć ja widzę jeden błąd estetyczny
343330645_6114124428681707_2955725181801374192_n.thumb.jpg.12c63e4adea8680e5318124800b93bd2.jpg
Bo robota była wykonana w niewyspecjalizowanym garażu , w dziupli badyla taka fuszerka nie miała by miejsca

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kowal napisał(a):

Choć ja widzę jeden błąd estetyczny :D

No właśnie inaczej się nie da bez zaginania przewodów, bo wygląda jeszcze gorzej a performance siada ;). Dlatego zostawiłem tak.

 

1 godzinę temu, Tommi1 napisał(a):

i o klatce pomyśleć ;):biglol:

Tak mnie od czasu do czasu nachodzi pomysł żeby coś kupić stricte do ścigania. Ale dość szybko odchodzi, bo czasu by na to nie było :facepalm:

 

W każdym bądź razie teraz czekam na felgi i to będzie koniec modów w tym samochodzie ;).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii dystansów wystarczyło kupić przykręcane i byłby 2h roboty mniej :P a efekt ten sam i w pełni odwracalny do serii ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Simon WRC napisał(a):

Tak mnie od czasu do czasu nachodzi pomysł żeby coś kupić stricte do ścigania. Ale dość szybko odchodzi, bo czasu by na to nie było :facepalm:

 

no dlatego ja się też pożegnałem z zabawką do ścigania bo chęci były ale czasu już nie....

 

Godzinę temu, Simon WRC napisał(a):

... to będzie koniec modów w tym samochodzie ;).

:biglol::biglol::biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Oktan napisał(a):

W kwestii dystansów wystarczyło kupić przykręcane i byłby 2h roboty mniej :P a efekt ten sam i w pełni odwracalny do serii ;)

Miałem dokręcane, 22mm jakieś 4 lata temu, pisałem w tym wątku gdzieś na początku. Nie mam pojęcia dlaczego, bo to ciężko wytłumaczalne, ale auto prowadziło się beznadziejnie w zakręcie. Jakoś uciekało. Sam Kocial jak się przejechał łapał się za głowę. Po zdemontowaniu wszystko wróciło do normy. Z drugiej strony wolę rozwiazanie przelotowe, bo to zawsze dwa razy mniej śrub, masz je zawsze na widoku i możesz sprawdzić, przykręcić. Psychicznie większy komfort ;).

 

Do serii zawsze mogę wrócić, bo dystans łatwo zdjąć i przykręcić koło na przelotowe lub długie nakrętki :).

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Simon WRC napisał(a):

Miałem dokręcane, 22mm jakieś 4 lata temu, pisałem w tym wątku gdzieś na początku. Nie mam pojęcia dlaczego, bo to ciężko wytłumaczalne, ale auto prowadziło się beznadziejnie w zakręcie. Jakoś uciekało. Sam Kocial jak się przejechał łapał się za głowę. Po zdemontowaniu wszystko wróciło do normy. Z drugiej strony wolę rozwiazanie przelotowe, bo to zawsze dwa razy mniej śrub, masz je zawsze na widoku i możesz sprawdzić, przykręcić. Psychicznie większy komfort ;).

 

Do serii zawsze mogę wrócić, bo dystans łatwo zdjąć i przykręcić koło na przelotowe lub długie nakrętki :).

a z tymi dystansami prowadzi się już zupelnie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, VEC napisał(a):

a z tymi dystansami prowadzi się już zupelnie ok?

Na przelotowych lepiej niż na przykręcanych B)

2mm robi różnicę :biglol::P

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Znów mieliśmy ogromną przyjemność gościć na południu i wziąć udział w IV Zlocie Rajdowych Legend. Wspaniali ludzie, świetna organizacja, ciekawe atrakcje, niezwykła atmosfera, malownicze trasy i dobra pogoda to już tradycja. Wielkie dzięki dla organizatorów i wszystkich uczestników, nie będę wymieniał każdego z osobna, ale wiemy kto to jest :).

Do zobaczenia za rok!

 

01.thumb.jpg.992308e1b2a12ba05434228ef5053b9a.jpg

 

02.thumb.jpg.1bf86121e0ec7f933c248a6073761518.jpg

 

03.thumb.jpg.f9dc53c442f5146209e9c6d1f2ffd9f2.jpg

 

05.thumb.jpg.28ec516e983c7e3f66d091f362bce085.jpg

 

04.thumb.jpg.2f97b40918439e7dc3ebc8f07cd730cb.jpg

 

06.thumb.jpg.ad5562ac1222f2c009564d6d1f2d4548.jpg

 

07.thumb.jpg.c24c186e12b22e210553a04636336434.jpg

 

08.thumb.jpg.c93bff9ddd3d651af2f2e0e613ad3916.jpg

  • Super! 17
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazdro :wub:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Simon WRC napisał(a):

Nie zazdrość, tylko byś wreszcie dołączył :)

Jakbym wiedział kiedy co i jak to bardzo chętnie :) ale co ja się będę pchał nie zaproszony :biglol:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...