Dorsz914 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) Od jakiegoś czasu dręczą Mnie problemy z ładowaniem turbo i odpalaniem auta przy niskich temperaturach. Problem zaczął się gdy auto nagle przestało odpalać na benzynie(odpalało tylko na gazie). Zakupiłem i wymieniłem filtr paliwa (ten w baku) i auto powróciło do żywych, a nawet dostało niezłego kopa. Później turbo zaczęło przeładowywać i ECU odcinało(wcześniej było ok). Przeczyściłem solenoid i rozruszałem dźwigienke od WG i przez 2 dni było cacy. Teraz turbo ładuje maks do 0,7 i czuć że nie jedzie tak jak wcześniej oraz czasami gdy zimniejsze dni ma problem z odpalaniem.( trzeba kilka razy go podkręcić). Dodam iż poprzedni filtr był rozczelniony (wypchana obudowa dociskająca uszczelkę). Za wszelkie podpowiedzi był bym niezmiernie wdzięczny. Wrx 2.5 GD 2006 Edytowane 29 Marca 2018 przez Dorsz914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Może zawory ciasne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Zawory po regulacji jakieś 10 tyś dopiero mają, więc raczej wątpię że to one. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 5 godzin temu, Dorsz914 napisał: Zawory po regulacji jakieś 10 tyś dopiero mają, więc raczej wątpię że to one. Wszystko jest możliwe. Moje zawory się właśnie regulują ...3 tkm po nieudanej / nieumiejętnej regulacji. Silnik ten sam co Twój. Turbina ładuje dość dobrze. Przy 0,7 powinien ładnie się zbierać. Szukaj dalej, ale podpartego zaworu bym nie wykluczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Sprawdz pompe paliwa, ewentualnie caly uklad-w poprzednim forku mialem podobne filgle i wymiana pompy na Walbro zalatwila sprawe. Cisnienie w ukladzie bylo niskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Problem z odpalaniem na zimnym lub nawet nie całkiem wystudzonym silniku ale po dłuższym postoju, może być związany z nieszczelną membraną reduktora LPG. Gdy membrana jest nie całkiem szczelna to po jakimś czasie (zależy od stopnia nieszczelności) kolektor dolotowy wypełnia się gazem (czyli nie ma w nim powietrza) i po uruchomieniu zapłonu i podaniu benzyny do cylindrów silnik nie chce zapalić bo brak drugiego komponentu niezbędnego do spalania czyli tlenu. Trochę pokręcisz rozrusznikiem, kolektor się przedmucha i silnik odpala (jeżeli się do tej pory nie zdążył zalać ). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się