palmall Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Jak by ci to powiedzieć. Jak by ktoś mi użytkownik zgłosił buga na produkcji, a jak bym mu odpisał żeby sobie poprawił w linijce 358623, to ten ktoś też by nic nie zrozumiał. Piszesz mi o jakichś pinach w jakiejś cewce, o jakichś przekaźnikach, tymczasem ja nawet nie potrafię tego zlokalizować :/ No nic, trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 W takiej sytuacji chyba najprostszym rozwiązaniem jest rada: jedź do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 4 godziny temu, palmall napisał: Jak by ci to powiedzieć. Jak by ktoś mi użytkownik zgłosił buga na produkcji, a jak bym mu odpisał żeby sobie poprawił w linijce 358623, to ten ktoś też by nic nie zrozumiał. Piszesz mi o jakichś pinach w jakiejś cewce, o jakichś przekaźnikach, tymczasem ja nawet nie potrafię tego zlokalizować :/ No nic, trudno. Zrozumiałby, zrozumiał. Terminy bug, kompilacja, kod/linijka kodu nie są mi obce, podobnie jak Tobie. Poprosiłbym Cię o wartość, którą mam wpisać i wartość zastępowaną. Najpewniej jednak dostałbyś za takie podejście prośbę o gotowego, przetestowanego patcha. Spróbujmy jeszcze raz. Co Ci dolega? Przekaźnik do świateł spryskiwaczy wygląda tak: http://allegro.pl/przekaznik-spryskiwaczy-88018fe010-subaru-legacy-v-i6842767671.html Umiejscowiony jest w przedziale silnikowym w okolicach zbiornika na płyn do spryskiwaczy, w jego tylnej części, bliższej kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 13 minut temu, WOJO napisał: Przekaźnik do świateł spryskiwaczy wygląda tak: http://allegro.pl/przekaznik-spryskiwaczy-88018fe010-subaru-legacy-v-i6842767671.html Umiejscowiony jest w przedziale silnikowym w okolicach zbiornika na płyn do spryskiwaczy, w jego tylnej części, bliższej kierowcy. To już wiem, tak jak pisałem wcześniej, wymieniłem ten przekaźnik na używkę. Stary powodował nadmierny pobór prądu i rozładowywanie akumulatora. "Nowy używany" nie pobiera prądu, ale też nie odpala spryskiwaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 26 minut temu, palmall napisał: Nowy używany" nie pobiera prądu, ale też nie odpala spryskiwaczy. ...czyli po prostu nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 14 minut temu, Kambol napisał: ...czyli po prostu nie działa. No ale co, nie działa połowicznie? Bo jak rozumiem odpowiada on też za pracę spryskiwaczy szyby, a w przypadku jak przytrzymam dłużej sprysk szyby, to odpala drugą pompkę do spryskiwaczy świateł. Spryskiwacze szyby działają ok, świateł już nie. Oprócz tego w układzie jest bezpiecznik z filmiku - tam był cały czas zwarty przekaźnik więc psikało cały czas tak? Pompka ok, na starym oprócz tego że pobierał prąd to obydwa spryskiwacze chodziły. Czyli co, mam kupować następny przekaźnik czy jest tam jeszcze coś co mogę sprawdzić po drodze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 10 minut temu, palmall napisał: No ale co, nie działa połowicznie? Bo jak rozumiem odpowiada on też za pracę spryskiwaczy szyby, a w przypadku jak przytrzymam dłużej sprysk szyby, to odpala drugą pompkę do spryskiwaczy świateł. Spryskiwacze szyby działają ok, świateł już nie. Oprócz tego w układzie jest bezpiecznik z filmiku - tam był cały czas zwarty przekaźnik więc psikało cały czas tak? Pompka ok, na starym oprócz tego że pobierał prąd to obydwa spryskiwacze chodziły. Czyli co, mam kupować następny przekaźnik czy jest tam jeszcze coś co mogę sprawdzić po drodze? Może tak być, że jeden obwód przekaźnika jest sprawny, a drugi nie. Spryskiwacze szyby zasilane są pompkami oznaczonymi niebieskim okręgiem (jedna przednia, druga tylna). Pompa w okręgu żółtym jest od świateł. W okręgu czerwonym jest przekaźnik (ale to już wiesz ). Pompki spryskiwaczy szyby są na innym obwodzie i nie mają nic wspólnego z rzeczonym przekaźnikiem. Masz schemat postępowania z manuala. Masz schemat elektryczny z kolorami kabelków i umiejscowieniem pinów we wtyczce przekaźnika (HEADLIGHT WASHER UNIT). Na pinie 1 przekaźnik dostaje +12V bezpośrednio z bezpiecznika #32 pod kierownicą po zapłonie (IG). Na pinie 2 powinna się pojawiać masa, po uzyskaniu sygnału sterującego o włączonych światłach. Na pinie 3 przekaźnik dostaje sygnał o włączonych światłach (żeby nie zużywał płynu, kiedy nie świecą) - może Twój "nowy-stary" nie dostaje tego sygnału (sprawdź czy ma być tam GND, czy +12V). Na pinie 4 jest sterowanie +12V przed zapłonem, za bezpiecznikiem #30 pod kierownicą (ACC). Na pinie 5 masz stałą masę GND, której przekazaniem do pompek, steruje przekaźnik. Na pinie 6 powinna pojawiać się masa, po naciśnięciu spryskiwaczy szyby przedniej. Bierz miernik w łapkę i sprawdzaj. W pierwszej kolejności bezpiecznik #32. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się