Sebastian Badeński Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Dzięki. Już wczoraj znalazłem manual serwisowy i wszystko sobie doczytałem Dla chętnych mogę podesłać na priv, bo to 150 mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Badeński Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Wnętrze już wymienione bez żadnych problemów. Skórka wygląda świetnie i wygoda też bez porównania. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Podsyłam link do manuala serwisowego jakby ktoś potrzebował https://carmanuals2.com/subaru/legacy-2005-service-manual-69162 W dniu 4.01.2018 o 17:36, WOJO napisał: Nie każde, nie każde. H6 przed liftem ma jedynie fotel elektryczny kierowcy. Co innego wersja SPEC B, tutaj oba są elektryczne. Dopiero w polifcie oba fotele są elektryczne z tą różnicą, że kierowca ma dodatkowo moduł pamięci ustawień. Podobnie jest w wersjach UK, tylko odwrotnie. Da się zrobić prawie Plug&Play między poliftem, a przedliftem, z tą różnicą, że perforacja siedziska w polifcie jest gęstsza niż w przedlifcie. Różnica jest w kostce zasilającej fotel kierowcy. W przedlifcie masz 2 pinową, w polifcie masz 4 pinową. Da się fotel z polifta podłączyć jedynie 2 przewodami i wszystko działa (sterowanie, pamięć). Cześć wszystkim. Ostatnie pytanie w tym temacie. Okazało się, że po stronie pasażera mam tylko 3 wtyczki (brakuje tej czarnej do zasilania sterowania fotelem). Czy orientuje się ktoś czy mogę podpiąć przewód ( który już jedzie do mnie od sprzedającego fotele) do tego, który odpowiedzialny jest za zasilanie ogrzewania fotela? W jednym i drugim są tylko dwie żyły (potrzebny jest tylko prąd). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że podłączając to w taki sposób sterować fotelem będę mógł tylko w momencie włączenia ogrzewania i to na 4 stopień, żeby nie było oporu prądu. Jak ustawię fotel to będę mógł wtedy wyłączyć grzanie i tyle. Jeśli ma ktoś inne proste rozwiązanie to bardzo proszę o informację. Nie chciałbym rozbierać konsoli środkowej i pruć kabli w poszukiwaniu prądu więc interesują mnie proste i nie za bardzo pracochłonne rozwiązania. Z góry dziękuje za odpowiedzi i udzielona pomoc Edytowane 17 Stycznia 2018 przez Sebastian Badeński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 W dniu 15.01.2018 o 13:10, Sebastian Badeński napisał: Wnętrze już wymienione bez żadnych problemów. Skórka wygląda świetnie i wygoda też bez porównania. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Podsyłam link do manuala serwisowego jakby ktoś potrzebował https://carmanuals2.com/subaru/legacy-2005-service-manual-69162 Cześć wszystkim. Ostatnie pytanie w tym temacie. Okazało się, że po stronie pasażera mam tylko 3 wtyczki (brakuje tej czarnej do zasilania sterowania fotelem). Czy orientuje się ktoś czy mogę podpiąć przewód ( który już jedzie do mnie od sprzedającego fotele) do tego, który odpowiedzialny jest za zasilanie ogrzewania fotela? W jednym i drugim są tylko dwie żyły (potrzebny jest tylko prąd). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że podłączając to w taki sposób sterować fotelem będę mógł tylko w momencie włączenia ogrzewania i to na 4 stopień, żeby nie było oporu prądu. Jak ustawię fotel to będę mógł wtedy wyłączyć grzanie i tyle. Jeśli ma ktoś inne proste rozwiązanie to bardzo proszę o informację. Nie chciałbym rozbierać konsoli środkowej i pruć kabli w poszukiwaniu prądu więc interesują mnie proste i nie za bardzo pracochłonne rozwiązania. Z góry dziękuje za odpowiedzi i udzielona pomoc Myślę, że lepszym rozwiązaniem jest pobranie +12V i GND z kostki elektryki fotela lewego. Dwa metry przewodu + lutownica załatwi sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Badeński Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 20 godzin temu, WOJO napisał: Myślę, że lepszym rozwiązaniem jest pobranie +12V i GND z kostki elektryki fotela lewego. Dwa metry przewodu + lutownica załatwi sprawę. A jakbym podłączył to pod gniazdo zapalniczki, które jest w podłokietniku? Już koniec końców mogę zdjąć tą konsolę. To w końcu tylko 4 śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 3 godziny temu, Sebastian Badeński napisał: A jakbym podłączył to pod gniazdo zapalniczki, które jest w podłokietniku? Już koniec końców mogę zdjąć tą konsolę. To w końcu tylko 4 śruby Dalej jestem zdania, że lepiej by było to zrobione w sposób, jaki proponuje producent. Na schematach fotele podłączone są równolegle do jednego bezpiecznika. Zapalniczka ma bezpiecznik 7,5A, co w pewnych warunkach może być niewystarczające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Kumpel kupil auto gdzie ktos wlasnie taka operacje przeprowadzil (podlaczenie prawego fotela pod zasilanie z lewego) i bylo OK wiec po co kombinowac, WOJO jak zawsze dobrze radzi warto posluchac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Dzisiaj z racji tygodniowego urlopu zabrałem się za wymianę wnetrza.Zamontowane, przekaźnik z bezpiecznikiem włożone i ...... grzeje średnio i tylko fotel kierowcy. Tzn potrzebował ok 15 min żeby wogóle zacząć grzać. Stały miesiąc w nieogrzewanym garażu. WOJO coś pisał o perforacji foteli z poliftu. I o nie pasujących wtyczkach. Z wtyczki fotela pasażera która była 4 pinowa podłączyłem tylko 2 przewody, ale sterowanie z pamięcią działają bez problemu. OCB? Aha i jeszcze ciągle pali się sygnalizacja nie zaciętych pasów pasażera Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 2 godziny temu, zazulwwa napisał: Dzisiaj z racji tygodniowego urlopu zabrałem się za wymianę wnetrza. Zamontowane, przekaźnik z bezpiecznikiem włożone i ...... grzeje średnio i tylko fotel kierowcy. Tzn potrzebował ok 15 min żeby wogóle zacząć grzać. Stały miesiąc w nieogrzewanym garażu. WOJO coś pisał o perforacji foteli z poliftu. I o nie pasujących wtyczkach. Z wtyczki fotela pasażera która była 4 pinowa podłączyłem tylko 2 przewody, ale sterowanie z pamięcią działają bez problemu. OCB? Aha i jeszcze ciągle pali się sygnalizacja nie zaciętych pasów pasażera Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Zacznijmy od końca. Pali się sygnalizacja niezapiętych pasów pasażera, kierowcy, czy obie kontrolki? Odpowiedzialny za to jest czujnik pod tapicerką siedziska. Prawdopodobnie masz na nim zwarcie. Rozepnij biała wtyczkę pod fotelem (na fotkach w tym wątku) i sprawdź czy pomogło. Ogrzewanie fotela jest tak sobie odczuwalne, kiedy siedzi się w grubych spodniach i płaszczu/kurtce. Mam tak samo, ale zaobserwowałem pewną zależność - jak włączę ogrzewanie na wyższy stopień, to mocniej grzeje mata. Może to tylko autosugestia, ale kilka razy już to wystąpiło. Z wtyczką sobie poradziłeś tak samo jak ja - wszystko działa mimo podpięcia tylko dwóch kabelków (+12V i GND). Jeżeli mata na fotelu pasażera nie grzeje, to w pierwszej kolejności sprawdź czy masz prąd na wtyczce, a potem niestety do wymiany lub lutowania mata grzewcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Pali się tylko kontrolka pasażera. Wypicie jej całkowicie wyłączy sygnalizację? Nie ma to wpływu na ewentualne odpalenie poduszki w razie kolizji. Rozumiem że mam sprawdzić prąd w niebieskiej wtyczce. I pytanie z kategorii "glupie". Czy fotel grzeje cały czas czy tylko jak się na nim siedzi?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 2 godziny temu, zazulwwa napisał: Pali się tylko kontrolka pasażera. Wypicie jej całkowicie wyłączy sygnalizację? Nie ma to wpływu na ewentualne odpalenie poduszki w razie kolizji. Rozumiem że mam sprawdzić prąd w niebieskiej wtyczce. I pytanie z kategorii "glupie". Czy fotel grzeje cały czas czy tylko jak się na nim siedzi? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Powinno mieć. Jak jest w rzeczywistości nikt chyba nie sprawdzał. Z dwojga złego wolę wywaloną poduchę pasażera (mimo jego braku na siedzeniu), niż opornik zamiast poduszki. Dobrze się domyślasz, co do wtyczki, którą masz sprawdzić. Co do grzania fotela, to muszę to sprawdzić. Kontrolka ogrzewania pali się mimo braku pasażera, ale żonę wpuszczę do samochodu po kilku minutach grzania, to się przekonam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Jak przez te kilka minut kazesz jej biec za autem to i tak nie poczuje czy grzeje:)Wg schematów raczej powinien cały czas. Nie widać przynajmniej nic co by miało tym regulowaćWysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 32 minuty temu, recki napisał: Jak przez te kilka minut kazesz jej biec za autem to i tak nie poczuje czy grzeje:) Wg schematów raczej powinien cały czas. Nie widać przynajmniej nic co by miało tym regulować Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Zaraz tam biec. Niech pcha... Włącznik to zwykły potencjometr i zaczyna grzać, niezależnie od obecności pasażera, po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 2 też zacząć grzać. Może potrzebował chwili adaptacjiWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Cześć, Obecnie w swoim Legacu IV (polift) posiadam fotele materiałowe, bez elektryki ale z podgrzewaniem. Zastanawiam się nad montażem foteli z Spec B (angol, przedlift - cena i dostępność) i w związku z tym mam do Was kilka pytań (zaznaczam, że moja wiedza o elektryce jest na bardzo podstawowym poziomie:) : 1. Jak ograć temat podłączenia fotela kierowcy (fotel przedlift vs instalacja polif), czarna kostka do podłączenia oczywiście jest ale prawdopodobnie będzie konflikt z ilością pinów? 2. Jak rozumiem temat podłączenia fotela pasażera będzie rozwiązany poprzez równoległe podłączenie go z fotelem kierowcy. Tutaj prośba o doprecyzowanie jak to technicznie przeprowadzić: - w którym miejscu się wpiąć w kabel/instalację od fotela kierowcy? - jak podłączyć kabel fotela kierowcy do pasażera -- gdzie i jak się podłączyć (za pomocą kostek (gdzie je ewentualnie zdobyc, na krótko nacinając przewód)? 3. Czy będę potrzebował dodatkowego przekaźnika? 4. Czy coś jeszcze potrzebuję wiedzieć w związku z taką operacją (poza odłączeniem akumulatora)? Pozdro Edytowane 11 Marca 2018 przez Gacu Gac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Badeński Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Jakby ktoś był zainteresowany albo zna kogoś kto może być to mam do sprzedania kompletne wnętrze materiałowe bez boczków do Legacy IV kombi. Elektryka (grzanie, poduchy i czujnik pasów) działa bez zarzutu. Jedyny mankament to małe rozdarcie na fotelu kierowcy na boku. Cena to śmiszne dwieście pisiont do negocjacji + ewentualna przesyłka. Szkoda mi wyrzucić a już chętnie bym się tego pozbył. Zainteresowanych proszę o wiadomość na priv to podeślę zdjęcia i pogadamy ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 UP! Ktokolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 W dniu 15.01.2018 o 13:10, Sebastian Badeński napisał: Wnętrze już wymienione bez żadnych problemów. Skórka wygląda świetnie i wygoda też bez porównania. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Podsyłam link do manuala serwisowego jakby ktoś potrzebował https://carmanuals2.com/subaru/legacy-2005-service-manual-69162 Cześć wszystkim. Ostatnie pytanie w tym temacie. Okazało się, że po stronie pasażera mam tylko 3 wtyczki (brakuje tej czarnej do zasilania sterowania fotelem). Czy orientuje się ktoś czy mogę podpiąć przewód ( który już jedzie do mnie od sprzedającego fotele) do tego, który odpowiedzialny jest za zasilanie ogrzewania fotela? W jednym i drugim są tylko dwie żyły (potrzebny jest tylko prąd). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że podłączając to w taki sposób sterować fotelem będę mógł tylko w momencie włączenia ogrzewania i to na 4 stopień, żeby nie było oporu prądu. Jak ustawię fotel to będę mógł wtedy wyłączyć grzanie i tyle. Jeśli ma ktoś inne proste rozwiązanie to bardzo proszę o informację. Nie chciałbym rozbierać konsoli środkowej i pruć kabli w poszukiwaniu prądu więc interesują mnie proste i nie za bardzo pracochłonne rozwiązania. Z góry dziękuje za odpowiedzi i udzielona pomoc Ktoś dysponuje może manualem servisowym do polifta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Godzinę temu, Gacu Gac napisał: Ktoś dysponuje może manualem servisowym do polifta? http://download1580.mediafire.com/7b4n6vgvya2g/2bajbbdhnedei5i/GenMarket+Legacy+FSM+2007+(BP-BL+HTML+version).zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 WOJO Dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 W dniu 4.01.2018 o 17:36, WOJO napisał: Nie każde, nie każde. H6 przed liftem ma jedynie fotel elektryczny kierowcy. Co innego wersja SPEC B, tutaj oba są elektryczne. Dopiero w polifcie oba fotele są elektryczne z tą różnicą, że kierowca ma dodatkowo moduł pamięci ustawień. Znalazłem dopiero teraz.... Mylisz się. Każde H6 i GT ze skórami ma oba fotele sterowane elektrycznie. Każde. Nawet "anglik". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 11 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2021 Witam.Podepnę się pod ten temat. Mam jasne fotele skórzane w Legacy IV GT 2005r, posiadam w garażu fotele z H6 w czarnych barwach, z tym że moje z wersji Usa mają pięć gniazd no i pięć kostek. Te z H6 mają trzy kostki, po podpięciu fotela kierowcy brak ogrzewania i świeci Abs na desce. Czy gra jest warta świeczki, warto to przerabiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się