blade Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ---- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 a jak zuzycie tych nowych. U mnie po ok 700km mam jeszcze slady kropek na rantach ale nie palowalem po suchym a na codzien jezdzi zonka (osoba o przewaznie spokojnym temperamencie motoryzacyjnym). Ay masz asymetryczne??? Moze ci odwrotnie zalozyli, znam takich magikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turboledy Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam wszystkich goraco! Interesuje mnie czy jezdzi ktos na slikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opony są dobrze założone, po 300 km są jak nowe, nie wyząbkowane itp. nie znam innych powodow. Moje nie szumia bardziej niz inne ale to jest podejscie subiektywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 A ja w kwestii technicznej, mam do wymiany jedna opone, (nie da sie jej naprawic po gwozdziu). Kupuje dwie nowe takie same jak reszta i wrzucam na auto. Bedzie to gralo z dwoma ktore sa juz jezdzone 3 sezony? Czy kupowac wszystkie nowe zeby nie ubic wisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 sezon to nie wiele znaczy zalezy jak zuzyte. napewno wisko nie badzi z ciebie zadowolone jak zmienisz tylko dwie jesli roznica bedize znaczna. Ja po jednym sezonie wymieniam bo juz malo gumy sostaje (pomimo ze robie 15000 na zimowkach) Raczej zmien 4 albo dokup 2 uzywane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 A ja w kwestii technicznej, mam do wymiany jedna opone, (nie da sie jej naprawic po gwozdziu). Kupuje dwie nowe takie same jak reszta i wrzucam na auto. Bedzie to gralo z dwoma ktore sa juz jezdzone 3 sezony? Czy kupowac wszystkie nowe zeby nie ubic wisko? Jak bardzo stare opony są zjechane ? Ew. załóż 2 sztuki po skosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 leon, ochroni visko ale nie ochroni od baletu na drodze. Osobiscie odradzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Gdyby byly bardzo zmeczone bym bral 4 nowe, ale maja max 10k km najechane na sezon. (lacznie 3 letnie sezony). Wieczorem sprawdze ile maja miesa jeszcze, ale nie byly ani katowane ani meczone. Jesli wyjdzie ze np jest 6-7mm na kazdym, rozwiazaniem bedzie dokupienie takiego samego modelu z takim zuzyciem? (jesli sie gdzies trafi :roll: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 model nie musi byc chyba identyczny ale rozmiar napewno i typ opony. 30kkm to chyba niewiele zostalo z opon, chyba ze 100% ecodiving. nawet moja wyciera opony w 50kkm do wymiany. Jesli masz 6mm (w co watpie)to mozesz zakladac dwie i nie mam problemu. Liczy sie nie od dna bieznika tylko od wskaznika zuzycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Bieznika jest max 4-5 mm na pozostalych 3 oponach. To raczej rozwiązuje sprawe :arrow: nowy zestaw na lato Inaczej bedzie rzeźba..... :roll: Opony mam po poprzednim właścielu, wiec na 100% nie wiem jak były używane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Hej, Szukam opon letniej (lub ewentualnie całosezonowej) do mojego forka N/A 205/70/15. Jeżdżę 70% asfalty / 30% szutry i błotniste drogi polne. Nie szaleję z prędkościami na asfalcie (160km/h max) Więc chyba A/T... Rozważam: Yokohama GEOLANDAR A/T-S General GRABBER TR BFGoodrich Long Trail T/A Tour BFGoodrich Macadam T/A Michelin LATITUDE TOUR HP ale jestem otwarty na inne propozycje. W sumie szukam sprawdzonej opony o rozsądnym stosunku jakość /cena. Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Hej, Szukam opon letniej (lub ewentualnie całosezonowej) do mojego forka N/A 205/70/15. Jeżdżę 70% asfalty / 30% szutry i błotniste drogi polne. Nie szaleję z prędkościami na asfalcie (160km/h max) Więc chyba A/T... Rozważam: Yokohama GEOLANDAR A/T-S General GRABBER TR BFGoodrich Long Trail T/A Tour Michelin LATITUDE TOUR HP ale jestem otwarty na inne propozycje. W sumie szukam sprawdzonej opony o rozsądnym stosunku jakość /cena. Co radzicie? General Grabber lub ContiCrossContact AT - ma bardzo dobrą cenę jak na wyższa półkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeusz1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 hankook optimo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 hankook optimo ale to chyba typowa szosówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 http://www.pneusbfgoodrich.fr/bfgoodric ... 75994.html gudrich All Terrain T/A KO 50/50 robilem na picupie po 90kkm zjezdzilem 3 komplety( ale zastanawam sie obecnie rowniez nad General Grabber All-Terrain Tire Review. Swietnie znosi obnizone cisnienie nawet do1.0 bara ale przez to nie zabardzo wspolpracuje z amortyzatorami przy jezdzie drogowej i Yokohama GEOLANDAR A/T-S zwana GO 12 interesujaca struktura schodkowa bieznika pozwalajaca na samoczyszczenie z blota na poziomie gudricha all terrain ale troche nowoczesniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Interesuje mnie czy jezdzi ktos na slikach? nie jeden tu na slikach jeździ lub semi slikach... ale nie sądzę żeby na co dzień tylko na pojeżdżawki itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Po Waszych postach (wielkie dzięki za pomoc) mocno zastanawiam się nad Yokohama GEOLANDAR A/T-S (~340PLN/szt.) lub ContiCrossContact AT (300PLN/szt.). General grabber wygląda prawie jak typowo terenowa a ja jednak robię sporo tras po czarnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ja mam jakas aversje do conti kiedys mialem jakies tej marki i pozostal mi niesmak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Po Waszych postach (wielkie dzięki za pomoc) mocno zastanawiam się nad Yokohama GEOLANDAR A/T-S (~340PLN/szt.) lub ContiCrossContact AT (300PLN/szt.). General grabber wygląda prawie jak typowo terenowa a ja jednak robię sporo tras po czarnym. Ta Yokohama ma indeks predkości S - czyli 180km/h - trochę mało. Conti będą lepsze na mokrym asfalcie, mają indeks T (190) i rant ochronny felgi , co w takim balonie jest rzadkością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turboledy Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Interesuje mnie czy jezdzi ktos na slikach? nie jeden tu na slikach jeździ lub semi slikach... ale nie sądzę żeby na co dzień tylko na pojeżdżawki itd Dajcie jakies namiary, ceny, najlepsze marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Muszę kupić komplet 195/50/R15 do codziennej spokojnej jazdy i rozglądam się za czymś w okolicach: Uniroyal RainSport 2 - 180 zł szt Toyo T1R - 175 zł szt Nokian V - 205 za szt ale montaż gratis więc wychodzi w okolicach ~190 zł Gislaved Speed 606 - 170 zł szt Czytając rady kolegi lukass skłaniam się do kupna RainSport 2 chyba że kupię Barumy (~150 zł za ten rozmiar). Zawsze zostanie mi w kieszeni dodatkowe 120 zł np na nalewki na trackday'e. Chyba, że jest jeszcze coś innego co mogę wybrać w tej cenie (uwzględniając koszt dostawy do domu, bo to powyżej mogę odebrać sam na terenie Wawy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Uniroyal źle znosi nierówności ( dziury, krawężniki ) Miałem i szybko dostały bąbli i się poząbkowały. Nokian jest OK. Trwały i super na mokrym. Miałem kilka kompletów w różnych autach. Tyle ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się