Skocz do zawartości

Wszystko o LETNICH oponach do subaru


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

a jak zuzycie tych nowych. U mnie po ok 700km mam jeszcze slady kropek na rantach ale nie palowalem po suchym a na codzien jezdzi zonka (osoba o przewaznie spokojnym temperamencie motoryzacyjnym).

Ay masz asymetryczne???

Moze ci odwrotnie zalozyli, znam takich magikow :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony są dobrze założone, po 300 km są jak nowe, nie wyząbkowane itp.

nie znam innych powodow. Moje nie szumia bardziej niz inne ale to jest podejscie subiektywne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w kwestii technicznej, mam do wymiany jedna opone, (nie da sie jej naprawic po gwozdziu). Kupuje dwie nowe takie same jak reszta i wrzucam na auto. Bedzie to gralo z dwoma ktore sa juz jezdzone 3 sezony? Czy kupowac wszystkie nowe zeby nie ubic wisko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sezon to nie wiele znaczy zalezy jak zuzyte. napewno wisko nie badzi z ciebie zadowolone jak zmienisz tylko dwie jesli roznica bedize znaczna. Ja po jednym sezonie wymieniam bo juz malo gumy sostaje (pomimo ze robie 15000 na zimowkach)

Raczej zmien 4 albo dokup 2 uzywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w kwestii technicznej, mam do wymiany jedna opone, (nie da sie jej naprawic po gwozdziu). Kupuje dwie nowe takie same jak reszta i wrzucam na auto. Bedzie to gralo z dwoma ktore sa juz jezdzone 3 sezony? Czy kupowac wszystkie nowe zeby nie ubic wisko?

 

Jak bardzo stare opony są zjechane ? Ew. załóż 2 sztuki po skosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby byly bardzo zmeczone bym bral 4 nowe, ale maja max 10k km najechane na sezon. (lacznie 3 letnie sezony). Wieczorem sprawdze ile maja miesa jeszcze, ale nie byly ani katowane ani meczone.

 

Jesli wyjdzie ze np jest 6-7mm na kazdym, rozwiazaniem bedzie dokupienie takiego samego modelu z takim zuzyciem? (jesli sie gdzies trafi :roll: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model nie musi byc chyba identyczny ale rozmiar napewno i typ opony.

30kkm to chyba niewiele zostalo z opon, chyba ze 100% ecodiving. nawet moja wyciera opony w 50kkm do wymiany.

Jesli masz 6mm (w co watpie)to mozesz zakladac dwie i nie mam problemu.

Liczy sie nie od dna bieznika tylko od wskaznika zuzycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Szukam opon letniej (lub ewentualnie całosezonowej) do mojego forka N/A 205/70/15. Jeżdżę 70% asfalty / 30% szutry i błotniste drogi polne. Nie szaleję z prędkościami na asfalcie (160km/h max) Więc chyba A/T...

Rozważam:

Yokohama GEOLANDAR A/T-S

General GRABBER TR

BFGoodrich Long Trail T/A Tour

BFGoodrich Macadam T/A

Michelin LATITUDE TOUR HP

ale jestem otwarty na inne propozycje.

W sumie szukam sprawdzonej opony o rozsądnym stosunku jakość /cena.

 

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Szukam opon letniej (lub ewentualnie całosezonowej) do mojego forka N/A 205/70/15. Jeżdżę 70% asfalty / 30% szutry i błotniste drogi polne. Nie szaleję z prędkościami na asfalcie (160km/h max) Więc chyba A/T...

Rozważam:

Yokohama GEOLANDAR A/T-S

General GRABBER TR

BFGoodrich Long Trail T/A Tour

Michelin LATITUDE TOUR HP

ale jestem otwarty na inne propozycje.

W sumie szukam sprawdzonej opony o rozsądnym stosunku jakość /cena.

 

Co radzicie?

General Grabber

lub

ContiCrossContact AT - ma bardzo dobrą cenę jak na wyższa półkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.pneusbfgoodrich.fr/bfgoodric ... 75994.html

 

gudrich All Terrain T/A KO 50/50 robilem na picupie po 90kkm zjezdzilem 3 komplety(

 

ale zastanawam sie obecnie rowniez nad General Grabber All-Terrain Tire Review. Swietnie znosi obnizone cisnienie nawet do1.0 bara ale przez to nie zabardzo wspolpracuje z amortyzatorami przy jezdzie drogowej

i Yokohama GEOLANDAR A/T-S zwana GO 12 interesujaca struktura schodkowa bieznika pozwalajaca na samoczyszczenie z blota

na poziomie gudricha all terrain ale troche nowoczesniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Waszych postach (wielkie dzięki za pomoc) mocno zastanawiam się nad Yokohama GEOLANDAR A/T-S (~340PLN/szt.) lub ContiCrossContact AT (300PLN/szt.). General grabber wygląda prawie jak typowo terenowa a ja jednak robię sporo tras po czarnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Waszych postach (wielkie dzięki za pomoc) mocno zastanawiam się nad Yokohama GEOLANDAR A/T-S (~340PLN/szt.) lub ContiCrossContact AT (300PLN/szt.). General grabber wygląda prawie jak typowo terenowa a ja jednak robię sporo tras po czarnym.

Ta Yokohama ma indeks predkości S - czyli 180km/h - trochę mało. Conti będą lepsze na mokrym asfalcie, mają indeks T (190) i rant ochronny felgi :idea: , co w takim balonie jest rzadkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę kupić komplet 195/50/R15 do codziennej spokojnej jazdy i rozglądam się za czymś w okolicach:

Uniroyal RainSport 2 - 180 zł szt

Toyo T1R - 175 zł szt

Nokian V - 205 za szt ale montaż gratis więc wychodzi w okolicach ~190 zł

Gislaved Speed 606 - 170 zł szt

Czytając rady kolegi lukass skłaniam się do kupna RainSport 2 chyba że kupię Barumy (~150 zł za ten rozmiar). Zawsze zostanie mi w kieszeni dodatkowe 120 zł np na nalewki na trackday'e.

Chyba, że jest jeszcze coś innego co mogę wybrać w tej cenie (uwzględniając koszt dostawy do domu, bo to powyżej mogę odebrać sam na terenie Wawy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...