klev Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Witam Mam s-turbo po lifcie z 2001r. 130kw/177km. Czy do regulacji zaworów trzeba wyjmować silnik ? (bo tak mi powiedział mechanik i od reki strzelił cenę 1000zł za samą robociznę (mam już kupiony rozrząd z pompą, olej, filtr, komplet uszczelek dekli i czegoś tam jeszcze za 300zł) Ma być tylko regulacja i zmiana rozrządu. Dla jasności podam VIN JF1SF5LD31G090564 Wolałbym mieć pewność jak to jest z tym wyjmowaniem silnika, bo coś mi się wydaje, że chce mnie naciągnąć skoro na częściach nie zarobi..... a słyszałem ze trzeba wyciągać dopiero do 2gena Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_scorpio46 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Mój nie wyciągał. Wystarczyło nieco opuścić silnik. Trochę się namęczył z zaworami ale dał rade. Co do ceny nie pamiętam ile zapłaciłem. Na pewno cena nie zwaliła z nóg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Ja płaciłem 1500pln za regulację w XT 03 ,silnik ten sam. Robocizna z częściami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) zrelacjonuje: rozrząd komplet SKF 700zł pompa wody 300zł szlifowanie blaszek (od regulacji zaworów) 100zł komplet nowych uszczelek SUBARU 300zł olej 5w40 4l 90zł Shell Helix Ultra (musiałem dokupić jeszcze litr za 30zł bo po wlaniu 4 było na minimum) robocizna mechanika 1000zł (w tym już był płyn chłodniczy i nabicie na nowo klimy) Forek na zimnym rano nie klekocze (a już płakałem ze dopadł mnie piston slap) Edytowane 30 Listopada 2017 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 W dniu 28.11.2017 o 06:20, klev napisał: zrelacjonuje: rozrząd komplet SKF 700zł pompa wody 300zł szlifowanie szklanek 100zł komplet nowych uszczelek SUBARU 300zł ulej 5w40 4l 90zł (musiałem dokupić jeszcze litr za 30zł bo po wlaniu 4 było na minimum) robocizna mechanika 1000zł (w tym już był płyn chłodniczy i nabicie na nowo klimy) Forek na zimnym rano nie klekocze (a już płakałem ze dopadł mnie piston slap) Pewnie klepała rolka napinacza, częsty przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 W dniu 28.11.2017 o 13:20, klev napisał: ulej 5w40 4l 90z Co to za olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Shell Helix ultra - taki lał poprzedni właściciel. Ale zaznaczam ze 4l starcza tylko do minimalnej kropki.... i tak musiałem dokupić dodatkowy litr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się