vfts Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Otóż problem wyskakującego pierwszego biegu nie pojawia mi się podczas zwykłej exploatacji, ale za to przy kazdym nawrocie jak auto leci bokiem, nawet jak jest wysprzęglone. Co to może być, czyżby jakaś poduszka pod skrzynią??? :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 U mnie jest podobnie jak się przetaczam powoli po wybojach, występuje sporadycznie. Przejeździłem tak 70 tys km i ani gorzej ani lepiej, czyli nie przejmuję się tym Aha, wyskakuje jeszcze w sprzyjających warunkach, czyli raczej z górki jak nie ma obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 nie wiem jak z 1, ale 5 wyskakiwala sama w 5mt subaru, bo sie czasem w skrzyni odkrecala jakas nakretka i powstawal luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 U mnie jest podobnie jak się przetaczam powoli po wybojach, występuje sporadycznie. Przejeździłem tak 70 tys km i ani gorzej ani lepiej, czyli nie przejmuję się tym mi to BAAAARDZO przeszkadza, szczególnie jak tracę sekundy na KJSach :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 mi to BAAAARDZO przeszkadza, szczególnie jak tracę sekundy na KJSach :sad: Impreza na KJS? Hmm to chyba nienajszczesliwszy pomysl ... Turbo sie nie naladuuje chyba ze ganiasz na jedynce a wersje bez turbo sa raczej mulowate, pozatym to kawal auta jak to odwinac na slupkolandii? Nielepiej jakas mala oske 2.0 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Mi 1 nie wybija akurat, chociaż testowałem intensywnie. Jedyny problem jest taki że ciężko wchodzi. Ale faktycznie, GT i KJSy chyba nie idą w parze za bardzo. Ten samochód jest ogromny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 mi to BAAAARDZO przeszkadza, szczególnie jak tracę sekundy na KJSach :sad: Impreza na KJS? Hmm to chyba nienajszczesliwszy pomysl ... Turbo sie nie naladuuje chyba ze ganiasz na jedynce a wersje bez turbo sa raczej mulowate, pozatym to kawal auta jak to odwinac na slupkolandii? Nielepiej jakas mala oske 2.0 16V? No na słupkolandię się raczej nie nadaje, dlatego trza wybierać szybsze rajdziki z "normalnymi" próbami, a nie z słupkami na placykach. Nawet wolnym ssakiem idzie powalczyć w generalce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Mi 1 nie wybija akurat, chociaż testowałem intensywnie. Jedyny problem jest taki że ciężko wchodzi. Ale faktycznie, GT i KJSy chyba nie idą w parze za bardzo. Ten samochód jest ogromny mi czasami jakos zgrzyta jedyna - ale klade to na karb nie do konca wcisnietego sprzegla :roll: - pod swiatlami jak sie troche zagapie czasami mi sie to zdarza - i synchronizator tez moze byc winny i sie juz konczyc jaki jest mniej wiecej koszt wymiany synchronizatora jedyny w GieTeku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 w 2000 powinienes się zamknąć razem z kołami , przesówkami I-II , spręzynkami, olejem itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 nie zamkniesz sie. 1,2 bieg kosztuje ponad 2000. gdyby to byla trojka to bys sie zamknal bo kosztuje cos ponad 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 nie zamkniesz sie. 1,2 bieg kosztuje ponad 2000. gdyby to byla trojka to bys sie zamknal bo kosztuje cos ponad 1000 :shock: :shock: drożej niż do WRX ? może do GT, pewien nie byłem, natomiast w WRX zamkniesz sie w 2000, wszystkie cześci I-II coś koło 1600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 a jaki jest orientacyjny koszt naprawy synchronizatora 2 i 3 w Legacy 2.2 '97? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Mi 1 nie wybija akurat, chociaż testowałem intensywnie. Jedyny problem jest taki że ciężko wchodzi. Ale faktycznie, GT i KJSy chyba nie idą w parze za bardzo. Ten samochód jest ogromny mi czasami jakos zgrzyta jedyna - ale klade to na karb nie do konca wcisnietego sprzegla :roll: - pod swiatlami jak sie troche zagapie czasami mi sie to zdarza - i synchronizator tez moze byc winny i sie juz konczyc jaki jest mniej wiecej koszt wymiany synchronizatora jedyny w GieTeku ? ja jak sprowadzilem moje GT to robilem u siebie synchronizatory 2,3 i 4 biegu, koszt 3x150zl, do tego jakies łozysko za 500 ktore przy zdejmowaniu zostaje uszkodzone, olej i robocizna -> 1600 zl zostawilem u Gawinów i skrzynia dziala znow dobrze, ale nie wiem czy masz taka sama skrzyke biegow :roll: bo ja mam wersje pasztetowa z Legacy Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi