Koles_Git Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Mam problem z napędem w Subaru 2.0d z 2010 roku . Tak mi się wydaje , ze to naped lub łożysko w kole. Objawem jest buczenie , nieprzyjemny jednostajny dźwięk od Ok. 60 km/h . Nic nie puka itp tylko takie jednostajne buczenie. Auto jest w manualu , czy ktoś może miał podobny problem ? Edytowane 6 Września 2017 przez Koles_Git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koles_Git Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 wlasnie przed chwila taka otrzymalem diagnoze , takze czeka mnie wymiana lozyska w tylnym kole, mam nadzieje, ze tylko jednego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Jaki przebieg? Kolega koło 100000 robił obydwa. Trochę jakby skaza na wizerunku ponadprzeciętnie trwałego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koles_Git Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 1 godzinę temu, Koles_Git napisał: 320 Na pierwszym silniku? Tak z ciekawości, bez złośliwości. Ja w Legacy wymieniałem przy około 100 tys. w przednich, w tylnych nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubelt Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 ja wymieniałem obie przednie piasty przy 195kkm myślę ze szumieć zaczynały rok wcześniej .. jakoś ten dźwięk przyzwyczajał mnie do siebie i nagle błoga cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koles_Git Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 21 godzin temu, Pitz napisał: Na pierwszym silniku? Tak z ciekawości, bez złośliwości. Ja w Legacy wymieniałem przy około 100 tys. w przednich, w tylnych nie. Chyba nie wyprodukowano outbacka , który fabrycznie tyle wytrzyma Pietwszy silnik padł przy 205 tys. Wymieniono silnik, wtryski, komplet sprzęgła pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Dnia 9.09.2017 o 07:38, Koles_Git napisał: Chyba nie wyprodukowano outbacka , który fabrycznie tyle wytrzyma Pietwszy silnik padł przy 205 tys. Zaczynam się cieszyć, że sprzedałem przy 160 tys. bo z tego wynika, że pad silnika to nie kwestia "czy" tylko "kiedy"... A silnik w użytkowaniu bardzo przyjemny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Dnia 9.09.2017 o 07:38, Koles_Git napisał: Chyba nie wyprodukowano outbacka , który fabrycznie tyle wytrzyma Pietwszy silnik padł przy 205 tys. Co to znaczy padł? Może zapomniałeś o przeglądach i eksploatacyjnych wymianach części. Mój ma 280 tys. km, oczywiście nie bez napraw, ale silnik pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 8 godzin temu, Kambol napisał: Co to znaczy padł? Może zapomniałeś o przeglądach i eksploatacyjnych wymianach części. Mój ma 280 tys. km, oczywiście nie bez napraw, ale silnik pierwszy. Jeśli piszesz o tym aucie, które masz wymienione w profilu: Auto: OBK H6, MY 2007 to jeszcze pewnie pojeździsz. Jeśli przejechałeś 280 tys. dieslem na jednym silniku, to miałeś kupę szczęścia. Kiedy rozpadła mi się turbina, to spytałem żartobliwie w ASO, czy jak takie rzeczy się dzieją, to czy dojadę tym autem do Włoch na wakacje. A oni z pełną powagą odpowiedzieli, że oni by się nie odważyli próbować... Powodem awarii turbiny było zatarcie jakiejś pompki olejowej, która teoretycznie się nie psuje, a sugestia była, że mogły się zacząć pojawiać opiłki metalu w oleju. A przebieg był 160 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Chodziło mi o benzynę, w kwestii SBD nie podejmuję się obrony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koles_Git Opublikowano 17 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 no wlasnie chodzi oczywiscie o SBD auto od poczatku do konca wszystko mialo robione w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się