Jump to content

dubelt

Użytkownik
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

About dubelt

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Outback 2.0D MY08

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Listwy w OBK zupełnie inne - wyblone. klejem tego nie zrobisz. Ja w końcu zrobiłem na 3m PT1100 - zdecydowanie inne wrażenia niż z taśmy APP/Boll Trzyma i nie puszcza. Teraz musze reszte plastików tym pociągnąć
  2. Doczytałem jeszcze że jest PT1100 - ma podobno dwa typy kleju na sobie. Do automotive polecana. Zamawiam 1,1mm grubości i zdam relacje
  3. Ponownie po kilku latach odklejają mi się listwy na drzwiach. Kiedyś używałem budżetowej taśmy 2-stronnej piankowej chyba app albo boll. Wiem, że w trakcie aplikacji nie byłem zadowolony. Nie trzyma się dobrze lakierowanych powierzchni + o ile dobrze pamiętam był problem z jej grubością. Rant listew ma rowek na taśmę, a ta z kolei nie chciała być minimalnie grubsza Sprawiało to problem z dociśnięciem. Pytanie teraz czy 3M VHB RP45 (1,1mm grubości) czy RP62 (1,6mm) jest optymalna.... Podpowiecie, please?
  4. prosto. demontujesz tapicerkę - zatrzaski i śrubki odpinasz kabelki i złączki świateł długa nasadka na 10mm i odkręcasz ok 10 nakrętek - śruby są wklejone w blendę. jak wszystkie odkręcisz, blenda odskoczy z lekką pomocą.
  5. Cześć. Jest gość na portalu ogłoszeniowym co robi z różnych materiałów. Uczulę cię jedynie przed różnicami w kielichach przednich. Wg. mojej obecnej wiedzy, którą zdobyłem doświadczalnie na własnym egzemplarzu, są dwa typy wąskie i szerokie kielichy + czapki łożysk amortyzatorów. Być może różnica zależy od silnika. Jak się domyślasz - wersje nie są kompatybilne. Mój projekt podniesienia niestety padł bo nie miałem poprawnych wąskich podkładek
  6. Tak wynika z opisywanych syndromów. Nie działa zasilane ze stacji multimedialnej " problem z GPS występuje w momencie jak jest fon podłączony przez kabel do usb ", nie ma problemu jak podłączone pod zapalniczkę. Morał taki że przetwornica ze stacji multi robi sieczkę a ta z zapalniczkowej ładowarki nie robi. Chyba że pytanie dotyczyło o zepsute kondensatory - najczęściej powodują rozjechanie się pracy przetwornicy, najsłabszy element na którym producenci czasem przy-oszczędzają.
  7. Problem jest prosty z natury. Przyczyną jest wadliwie działająca przetwornica napięcia 12>5V w stacji multimedialnej. Być może kiedyś była sprawna, teraz jest nie sprawna, stąd generuje zakłócenia RF/mag. Przyczyną mogą być zepsute kondensatory... to się da naprawić. Kwestia podłączenia pod sprzęt i sprawdzenia co się tam dzieje.
  8. Tajemniczość pryska po odpowiedzi na PW. Adam12 - wrzuć filmik na YT BTW,Skoro nie chcesz pisać że ASO Krk sobie poradziło z problemem to wystarczy napisać żeby tam się zgłosić
  9. A to co na filmie, to nie jest podpora wału. IMO powinna być bardziej trzymająca w jednej pozycji.
  10. Kwestia ześlizgnięcia na lodzie to moja ułańska fantazja i wiara w gwiazdki w logo S Opony oczywiście w pełni śniegowe, kto to myślał że pod śniegiem na górce jest lód. Łańcuchy dałyby pewnie 100% pewności i satysfakcji. Może rozwiązaniem jest przeróbka dyfra na LSD... co też rozważam. W teren nie jeżdżę zbyt często, a w sumie to spontaniczne mam eventy survivalowe
  11. kolejne zaproszenie do wymiany OBK na coś innego
  12. Cześć. Przypadkowo natrafiłem na test napędów w wersji "polskiej" przy współudziale teamu subaru. Jako że jestem posiadaczem B13 w jedynym słusznym silniku 2.0D (hihi) i miałem nieprzyjemność ześlizgnięcia się z wąskiej drogi.... próbuje czasem przeanalizować historyczne zdarzenia aby na przyszłość mieć świadomość i wiedzę co mogę a czego nie z tym samochodem. co prawda w filmiku pokazują stare, nowe forki oraz jednego OBK (nowszego)... jednak coś nie pasuje mi w kwestii braku możliwości uciągnięcia samochodu na jednym kole. Czy mieliście okazje przetestować swoje samochody w takich warunkach ?
  13. dubelt

    ku przestrodze

    Można zrobić "protezę naprawy" Do lampy włożyć paczkę pochłaniacza wilgoci. Problem przeważnie pojawia się przy brudnych odpowietrznikach.
  14. U mnie z kolei fotel kierowcy przy 200k km chętnie poddałbym regeneracji... ale tragedii nie ma. Wszystko zależy jak kto dba o skore. Imo raz -d wa do roku generalne mycie + impregnowanie powinno załatwiać sprawę. Inną kwestią są jasne pasy przy jasnej tapicerce... :/
  15. ja wymieniałem obie przednie piasty przy 195kkm myślę ze szumieć zaczynały rok wcześniej .. jakoś ten dźwięk przyzwyczajał mnie do siebie i nagle błoga cisza.
×
×
  • Create New...