Than_Junior Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Cuda nie musza byc koniecznie niezawodne, swietne w prowadzeniu. Musza byc ciekawe. Nie moga to byc concept-cary. Zeby pokazac, o co mi chodzi, pokazuje Wam ten oto samochod: OPEL LOTUS OMEGA produkcja rozpoczeta w lecie 1990 roku, przebudowywany przeez firme Lotus w Anglii dane techniczne: pojemnosc: 3,6l ilosc cylindow: 6 typ silnika: rzedowy biturbo masa wlasna: 1690kg moc maksymalna: 382KM przy 5500obr/min moment obrotowy: 568Nm przy 4200obr/min RWD osiagi: Vmax: 282km/h przyspieszenie 0-100km/h: 5,4s O podobne dane prosze przy kazdym samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 ... IMO bardzo ciekawy temat: strasznie fajne sa takie rodzynki, krotkie serie, ale za to jakie, nie wiesz thanju przy okazji, ile tego zrobili :?: :?: pozdr. mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 dokladnie 1100 sztuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Dla mnie Omega Lotus to jest jedno z aut moich marzen , chcialbym sobie w przyszlosci takie kupic . Nie wiadomo jak to byla z awaryjnocia Lotusa, bo w koncu to jest Omega ale zrobiona przez Lotusa . Prowadzic tez musi sie nie najgorzej ( nie wiem nie jezdzilem ) w koncu Lotus robi auta sportowe Strasznie mi sie podoba ta Omega, slyszalem ze po Polsce jezdza takie dwie. Tu jeszcze link z wieksza iloscia zdjec : http://urg28.webpark.pl/page_01.htm Widzialem kiedys tez zdjecia kompletnie skasowanej Omegi Lotus, z tych 1100 wyprodukowanych modeli zapewne wiele nie zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Jedna to nawet po Krakowie, taka czerwona. Pije jak smok wawelski, ale jeździ się tym cudnie. A przy 280 (licznikowym) czujesz że jak jeszcze pojedziesz szybciej to auto oderwie się od asfaltu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Czerwonych Lotusow chyba nie bylo, wszystkie byly czarne , ktos musial sobie przemalowac . Tylko raz w zyciu widzialem taka Omege, w Hiszpanii wyprzedzala auto ktorym jechalem, byla to w sumie tez Omega z tym ze 2.0 , a bylo to daawno . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 możliwe :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Czerwonych nie było. Kiedyś była sztuka w Poznaniu, która niestety głównie stała, więc z tą bezawaryjnością różowo nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 A poza tą wersją to jakie jeszcze były Omegi których moc wynosiła ponad 300 koników?? Bo może mi się coś pogmatwało, ale wydaje mi się że to ta lotusowata jest ale pewności nie mam. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Pewnie kojarzysz sobie Omegę Evo 500, ale ona nie miała 300KM, a raptem marne 230. Zbudowana jako model bazowy do homologacji Omegi do DTM. To jest Opel Omega Evo 500: A to Opel Lotus Omega (właściwie to powinno się na to auto mówić Lotus Carlton, biorąc pod uwagę, że VIN zaczyna się od sekwencji SCC, czyli Lotus, a auto było budowane w Hethel od zera, a nie "przebudowywane"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 To nie to 8) 8) 8) Ta którą znam ma więcej niż 230 koników i napewno tak nie wyglądała :wink: A Imscher czasem nie wydał jakiejś limitowanej wersji :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Irmscher zrobil Omege 4.0 24V 272 KM i 400 NM przy 3400obr/min, ten sam silnik montowano w Senatorze , dane mam z katalogu Irmschera 1993/94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 HWojtek: na tej stronie pisza, ze nie budowali od zera ( http://gear.ign.com/articles/317/317565p1.html?fromint=1 ) "Each of the 1100 cars produced (about 400 of them in right hand drive and bound for UK as the Vauxhall Carlton) started their life as the Omega 3000GSi, a mildly powerful sedan the point of which remains unknown. They were then shipped to the Lotus workshops, and the British engineers gave them a total makeover with that elusive know-how that today allows them to build one of the best driver's cars on the planet and get away with powering it with a 120bhp econobox engine. " TJ P.S. Jakbyscie mieli inne interesujace samochody, to je przedstawiajcie, zeby to sie nie zrobila dyskusja tylko o Omedze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 To się mylą - zbudowano tylko 950 Lotusów Carltonów (z planowanych 1100), a do Anglii dopływały wyłącznie gołe karoserie. Fakt faktem, że z dokładnie takich samych karoserii budowano 3000 GSi (usztywnienia, dodatkowe spawy etc), ale auta były budowane (ręcznie, tak jak silniki) w UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colinSTi Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 OPEL LOTUS OMEGA A co to ma wspolnego z Subaru :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 nic, ale nawet juz Dyrekcja wspominala o tym, ze nie wszystko na tym forum musi byc zwiazane z Subaru, tylko moze byc jak najbardziej ogolnomotoryzacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 OPEL LOTUS OMEGA A co to ma wspolnego z Subaru :?: Ma wiele wspolnego, Omega Lotus to tez autko i tez znakomite . Nie mozna byc zapatrzonym tylko w jedna strone, trzeba byc otwartym na swiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Marca 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Ma też coś wspólnego (choć niewiele) z moja skromną osobą. Otóż kiedyś w zamirzchłych czasach, gdy na codzień "ujeżdżałem" Sunny GTi-R zostałem na autostradzie wyprzedzony przez właśnie Omegę Lotus. I to w trakcie maksymalnego przyspieszanie z ok. 130 km/godz; nie miałem żadnych szans :!: A teraz inna ciekawostka: Wymiary: długość - 4,19m szerokość - 1,73m wysokość - 1,26m Silnik V8 (OHV), 4778 cm, 271 KM Ciężar samochodu 965 kg Szybkość maksymalna 235 km/godz Producent wyprodukował ok 130 samochodów (wg. szacunków 13-15 jeszcze jeździ !) Z tego 39 szt. tego modelu. Czy ktoś wie, co to jest :?: (aby nie komplikować wątku proszę nie zgadywać ! - jeżeli brak będzie prawidłowych odpowiedzi odsłonię tajemnicę w przyszłym tygodniu :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 A co to ma wspolnego z Subaru cale, jedno, wielkie, okragle... JAJCO... yy kolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colinSTi Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 JAJCO Widze ze reprezentujesz poziom przedszkolaka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Prosze nie robcie znowu bydla. Jakos ostatnio mam pecha, ze ciagle w moich tematach ludzie sie kloca . Azrael, da sie jakos wykasowac niepotrzebne posty? Tzn czy Ty masz takie uprawnienia? Przydaloby sie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Mam. Co miałbym wykasować? ZZeby skasować cały wątek to tzreba by w zasadzie zgody wszystkich wypowiadających się. Może po prostu zamkniemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Ma też coś wspólnego (choć niewiele) z moja skromną osobą.Otóż kiedyś w zamirzchłych czasach, gdy na codzień "ujeżdżałem" Sunny GTi-R zostałem na autostradzie wyprzedzony przez właśnie Omegę Lotus. I to w trakcie maksymalnego przyspieszanie z ok. 130 km/godz; nie miałem żadnych szans :!: A teraz inna ciekawostka: Wymiary: długość - 4,19m szerokość - 1,73m wysokość - 1,26m Silnik V8 (OHV), 4778 cm, 271 KM Ciężar samochodu 965 kg Szybkość maksymalna 235 km/godz Producent wyprodukował ok 130 samochodów (wg. szacunków 13-15 jeszcze jeździ !) Z tego 39 szt. tego modelu. Czy ktoś wie, co to jest :?: (aby nie komplikować wątku proszę nie zgadywać ! - jeżeli brak będzie prawidłowych odpowiedzi odsłonię tajemnicę w przyszłym tygodniu :wink: ) To jest zapewne Ford Mustang, w jakiejs limitowanej serii 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 To jest zapewne Ford Mustang, w jakiejs limitowanej serii 8) Ehhh zawsze zapominam, ze jak wejde na forum to automtycznie loguje sie na konto brata he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Nie nie, na pewno nie. Calkiem inne ksztalty, za duza tylna szyba no i kierownica po prawej. Aha, i angielskie numery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się