Dawidee31 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Witam Czy macie dla mnie jakąś radę odnośnie alternatywy dla "prostownika". Ostatnio, niestety zostawiłem auto na światłach i.... wiadomo co się stało. Auto zostało odpalone na "kablach" i od tamtej pory jeździ jakby nigdy nic.... No właśnie, po pierwsze podświetla mi się kontrolka kontroli trakcji i nie ma możliwości jej wyłączenia, podświetla się pomarańczowa kontrolka obok kontroli trakcji, jeżeli się nie mylę to kontrolka serwisowa i na koniec nie działa tempomat. Jakieś rady? Czy owe błędy wymagają wizyty w serwisie i skasowania ich na komputerze? Czy jest konieczność podpinania akumulatora pod prostownik jeżeli z autem nic się nie dzieje, odpala za 1 razem, jakby nigdy nic. Chodzi mi głównie o te błędy. Pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Musisz autko podłączyć pod komputer, ewentualnie elm327 i skasować błędy, czasem też potrafią same się skasować po przejechaniu jakiegoś dystansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidee31 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 ok , błędy kontroli trakcji i serwisowa ,ale tempomat w ogóle mi przestał działać . BTW kontroli trakcji rzeczywiście nie ma , jest to wyczuwalne ,czyli przez akumulator została automatycznie wyłączona i wyświetla błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Przy jakimkolwiek błędzie, chyba we wszystkich Subaru, tempomat jest odłączany. Wróci jak skasujesz błąd i potem odpalisz.Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 tempomatu nie odłącza przy wszystkich, AFAIK reaguje tylko na te związane z jazdą. Błędy wyskoczyły najprawdopodobniej przez spadek napięcia i trzeba je będzie skasować. Stan aku wpadałoby sprawdzić, ale jak nie stał głęboko rozładowany długo to nic mu nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 9 godzin temu, ozarek napisał: Stan aku wpadałoby sprawdzić Chyba że ma navi to sam sobie sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 13 godzin temu, Marcin Paul napisał: Chyba że ma navi to sam sobie sprawdzi sprawdzanie napięcia na aku ma tyle wspólnego z jego stanem co % z etykiety ze smakiem piwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 (edytowane) 1` naładuj na dobrym prostowniku przez 6-10 godz. lub na stacji do ładowania 2` sczytaj a dopiero potem skasuj ewentualne błędy 3` zgasną kontroli z pulpitu 4` tempomat sam się aktywuje gdy nie ma aktualnych błędów 5` szerokości i przyczepności ... p.s. mam nadzieję, że uspokoiłem Edytowane 20 Maja 2017 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się