Jump to content

Subaru Outback, akumulator


Dawidee31

Recommended Posts

Witam 

 

Czy macie dla mnie jakąś radę odnośnie alternatywy dla "prostownika". Ostatnio, niestety zostawiłem auto na światłach i.... wiadomo co się stało. Auto zostało odpalone na "kablach"  i od tamtej pory jeździ jakby nigdy nic.... No właśnie, po pierwsze podświetla mi się kontrolka kontroli trakcji i nie ma możliwości jej wyłączenia, podświetla się pomarańczowa kontrolka obok kontroli trakcji, jeżeli się nie mylę to kontrolka serwisowa i na koniec nie działa tempomat. Jakieś rady?  Czy owe błędy wymagają wizyty w serwisie i skasowania ich na komputerze?  Czy jest konieczność podpinania akumulatora pod prostownik jeżeli z autem nic się nie dzieje, odpala za 1 razem, jakby nigdy nic. Chodzi mi głównie o te błędy. 

 

Pozdrawiam 

Dawid 

Link to comment
Share on other sites

ok , błędy kontroli trakcji i serwisowa ,ale tempomat w ogóle mi przestał działać . BTW kontroli trakcji rzeczywiście nie ma , jest to wyczuwalne ,czyli przez akumulator została automatycznie wyłączona i wyświetla błąd.

Link to comment
Share on other sites

Przy jakimkolwiek błędzie, chyba we wszystkich Subaru, tempomat jest odłączany. Wróci jak skasujesz błąd i potem odpalisz.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

tempomatu nie odłącza przy wszystkich, AFAIK reaguje tylko na te związane z jazdą.

Błędy wyskoczyły najprawdopodobniej przez spadek napięcia i trzeba je będzie skasować.

Stan aku wpadałoby sprawdzić, ale jak nie stał głęboko rozładowany długo to nic mu nie będzie.

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Marcin Paul napisał:

Chyba że ma navi to sam sobie sprawdzi :D

sprawdzanie napięcia na aku ma tyle wspólnego z jego stanem co % z etykiety ze smakiem piwa

Link to comment
Share on other sites

1` naładuj na dobrym prostowniku przez 6-10 godz. lub na stacji do ładowania

2` sczytaj a dopiero potem skasuj ewentualne błędy

3` zgasną kontroli z pulpitu

4` tempomat sam się aktywuje gdy nie ma aktualnych błędów

5` szerokości i przyczepności ...

 

p.s.

mam nadzieję, że uspokoiłem

Edited by 4444
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...