Skocz do zawartości

1.6 X.2012 : Prośba o opinie


jagdpanz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne forum, 

 

Przymierzam się do zakupu Imprezy 1.6 (2012) - podobno z silnikiem EJ16B. (wg. vininfo...) - wg. wiki: FB16...

Nie widzę zbyt wiele informacji na jego temat (zwłaszcza odnośnie silnika) stąd moja prośba do Was o pomoc w określenie ew. słabości auta. (czy są jakieś typowe defekty, lub szczególnie kosztowne naprawy, które można przewidzieć bez rozbierania auta do samej podłogi...) 

 

(link do ogłoszenia : http://allegro.pl/show_item.php?item=6777171835#a9fdd97402 )

 

NIe mam doświadczeń z autami 4x4 ani samochodami Subaru.
Nie jestem też mechanikiem, chociaż mam spore doświadczenie z różnymi autami. 

Mimo to wasze uwagi mogą się okazać bezcenne.

 

Auto kupuję dla żony :) (głównie miasto, krótkie trasy)  - ale sam też będę nim be wątpienia często jeździł. 

 

Z góry dziękuję za użyteczne uwagi!

 

Edytowane przez jagdpanz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodzie jest silnik fb. Sprzedający twierdzi inaczej? Który to jest rocznik '12 czy '13 jak pisze sprzedający? No i jest zarejestrowany, czy nie, bo się sprzedawca nie może zdecydować.

Ten model nie ma typowych bolączek.  Proste, trwałe auto. Jedyną wadą może być niedostatek mocy. Kwestia oczekiwań i sposobu użytkowania. Dużym atutem jest reduktor.

Samochód od handlarza, więc wskazana duża czujność. Auto od babci z Niemiec ;). Silnik nie był taki czysty jak auto wyjechało z fabryki. Dwa przeglądy zrobione poza ASO w tym jeden w czsie gwarancji. Ktoś żałował pieniędzy? Najlepiej gdybyś oględziny zrobił w ASO subaru albo z kimś, kto zna markę. Upewnij się, czy samochód na pewno ma xenony, bo na zdjęciu temperatura barwowa wygląda jak by były halogeny.