Lesiorip Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Na japońskiej stronie model XT ma 280KM a na amerykańskiej 250. Czy to jest jest ten sam silnik i czy moc wynika tylko z ograniczeń programowych. Ewentualnie czy silnik z polskiej dystrybucji wytrzyma 280KM. W salonie Subaru twierdzą że obniżenie mocy to tylko wina norm europejskich. W trzech losowych firmach tunigowych twierdzą że dadzą radę podnieść moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Ktoś w Poznaniu dłubie Forka 2.0 DIT na 320 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Oficjalna wersja jest taka, że w JP mają wysokooktanowe paliwo, a u nas tylko Shell. Ja po zakupie czekam trzy lata i robię własne STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Miałem S80 D5. W serwisie podbili (Polestar) do 230 KM i 470 Nm. Bez utraty gwarancji A np. w VW B6 miałem 190 KM i 400Nm, ale to robił Vtech Szkoda, ze Subaru nie ma oferty jak volvo czyli bez utraty gwarancji Zawsze kilka kucyków i Nm więcej robi różnice. Pomimo, ze póki co jeszcze nie narzekam. Ale to zapewne kwestia czasu gdy zacznie brakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 W stanach Cobb dawno temu wypuścił zestaw do XT na 300KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 17 godzin temu, Ayu napisał: Ktoś w Poznaniu dłubie Forka 2.0 DIT na 320 KM. ciekawe czy coś dłubią też w skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Pozostaje kwestia skrzyni. Tu 350Nm wydaje się granicą nieprzekraczalną. Japońska wersja też ma tyle, tylko do wyższych obrotów - stąd moc. Jeśli pamiętam, to Levira, który ma z tego silnika 300 ma podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się