relom Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Mam forester sg 2006 z USA 2,5X 173 KM i niestety kluczyk wsiąkło mam immobilizer dorabiany meta system z tym nie ma problemu. Doszedłem do momentu odkręcenia stacyjki, a tu takie coś zamiast śrub jak to ugryźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Wiercimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Czyli co robimy? Rozwiercamy sruby? Czy moze mam taki pomysl: brzeszczot nacinamy srube i odkrecamy srubokretem? To sa wogule sruby? Czy nity? Bo widzialem, ze gosc tak sobie poradzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Łamakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Tam są gwinty. Ostry śrubokręt + młotek lub podobny zestaw i walisz po zewnętrznym obwodzie śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4006 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Tak, to są śruby tzw. zrywane. Występują we wszystkich autach właśnie przy stacyjkach żeby niepowołane osoby nie odkręciły tego za szybko Przy dokręcaniu łeb śruby po prostu się urywa w odpowiedni momencie i zostaje to co widać na zdjęciach. Tak jak koledzy piszą ostry śrubokręt i młotek powinien pomóc. Edytowane 12 Marca 2017 przez pawel4006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Thx. Bardzo pomocne odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Prościej jak dla mnie nie dewastować stacyjki tylko wymontować zamek z drzwi bocznych rozebrać wkładkę i na podstawie zapadek wyrysować wzór do nowej surówki. Dzięki takiemu zabiegowi masz ponownie kluczyk który będzie pasował do stacyjki i do zamka. Jeżeli wersja eu to zostaje jeszcze temat imo, ale sam pisałeś że masz doskładany zewnętrzny moduł i wiesz o co w temacie chodzi. Więc można tak i można TAK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się