Michał Dokupil Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Witam, Mam pytanie do wszystkich użytkowników 2.0D(polift). Jakich usterek mogę sie spodziewać po 2.0D z 2011r ? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Autko świeżo po wymianie sprzęgła, klocków i tarcz hamulcowych. Edytowane 25 Lutego 2017 przez Michał Dokupil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolek Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Jest taki wątek awaryjność boxer diesel, tam wszystkiego się dowiesz. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Czasami pada wał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuerte Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Zanim ja te wszystkie strony tam przeczytam... :/ 11 minut temu, polak900 napisał: Czasami pada wał Czasami to +- ile km ? Czy to jest raczej loteria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Warto wiedzieć co i jak, ja mam Sbd i mimo ze jest pewne zagrożenie uszkodzenia wału to jestem bardzo zadowolony z auta Raczej loteria Pamiętaj jak będziesz trzymał auto powyżej 2k obrotów unikał przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu to będziesz długo zadowolony z auta Zapomnij o ecodrivingu Traktuj tego diesla jak benzynę i zmieniaj olej co 10k km ja do tego stosuje raz 5k km środek do wtrysków Millersa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariu.sz Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 mam z końca 2012 i ponad 210tys i wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 z końca 2012 to już po "liftingu" i silniki też już są mniej awaryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 1 minutę temu, miroman napisał: z końca 2012 to już po "liftingu" i silniki też już są mniej awaryjne. czy mógłbym dostać informacje na czym ten lifting polegał ? w sensie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 miałem na myśli lifting karoserii, a jak się dowiedziałem w ASO gdy interesowałem sie wymianą mojego wolnego ssaka na SBD, silniki SBD przechodzą cały czas proces modernizacji i od momentu wprowadzenia do produkcji tych poprawek bylo około 40 i nadal sa czynione. Może niefortunnie się wyraziłem, nie miałem na myśli liftingu silnika, bo takowego nie było , natomiast im młodszy Forek tym ryzyko awarii silnika jest mniejsze. Przepraszam jeżeli wyraziłem się zbyt "obiegowo" - nie było to moim zamiarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Dnia 25.02.2017 o 12:10, polak900 napisał: Zapomnij o ecodrivingu Traktuj tego diesla jak benzynę i zmieniaj olej co 10k km ja do tego stosuje raz 5k km środek do wtrysków Millersa Stosuj ecodriving we właściwy sposób: oszczędzisz paliwo, wydłużysz żywotność silnika i wielu podzespołów samochodu. Nie słuchaj porad rodem z magla. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Nie stosuj ecodrivingu dobrze ci radzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) ecodriving tyczy się hamowania silnikiem i utrzymywania stałej prędkości a nie przyspieszania z butem i zmianę biegów przy 1500 obr W nowych autach jest asystent zmiany biegów który każe zmieniać w benzynie przy 2 tyś obr , co ciekawe finalnie ma się większe spalanie niż przy normalnej jeździe Edytowane 8 Marca 2017 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 W benzynie to co innego. 2.0 D nie lubi niskich obrotów poniżej 2k i to miałem na myśli pisząc ten post Hamować silnikiem można ale trzeba uważać hamować tez odpowiednio biegami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dnia 8.03.2017 o 00:57, Karenz napisał: a nie przyspieszania z butem i zmianę biegów przy 1500 obr Brawo. Założeniem podstawowym takiej techniki jazdy jest - powtórzę - obniżenie zużycia paliwa przy jednoczesnym wydłużeniu żywotności maszyny! Inaczej całość nie ma sensu. Miłego weekendu! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się