Fuerte

Nowy
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Fuerte

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester 2.0 MY12
  1. Ja dodam swoje 2 słowa tutaj. Jeśli chcesz kupować diesla to tylko po 2011r i najlepiej taki który był serwisowany w ASO i wszystko było robione na czas. Sam jeszcze 2-3miesiace temu zastanawiałem sie benzyna-diesel Dosyc sporo się naczytałem na ten temat i tak jak mówią poprzednicy. SBD = Trasy , Benzyna = Miasto + Trasy( Ja akurat wybrałem benzyne bo jednak wiecej jezdze w miescie ) Chodzi o tą wersje polift z nowymi zegarami, te wczesniejsze wersje były "podobno" bardziej awaryjne Te diesele nie lubia obrotów <2tys wiec trzeba jezdzic dynamicznie, do tego czyścic wtrystki od czasu do czasu.
  2. Bo w tym rozmiarze nie ma opon które były by dobre w teren
  3. To jest ważny podpunkt, nie bralem tego wczesniej pod uwage :/ Co w przypadku jesli zdecydowalbym sie na oponę 225/60 R17 z indeksem V ? ( Zalecana jest 225/55 )
  4. Szukam porady w sprawie opon oryginalnie mam 225/55 R17 ale nie ma w tym rozmiarze opon które by mnie satysfakcjonowały. Potrzebuje oponę uniwersalna, szosa + czasami wypad do lasu na błoto/piasek. Myslalem wymienić na którąs z tych tylko czy wejda ? Yokohama GEOLANDAR A/T-S 225/60 R17 99H albo Michelin LATITUDE CROSS 235/55R17 103H XL jeśli nic innego nie wejdzie to oryginalnym rozmiarze zamontuje te MICHELIN LATITUDE CROSS 225/55R17 101H
  5. Mój forek szybciej jak 170 nie pojedzie :/
  6. Znam, ale to jest temat ogolny do Subaru. Tutaj chciałbym rozmawiać tylko o Forkach
  7. Chciałbym założyć temat w którym moglibyśmy porozmawiać ogolnie o oponach do naszych forków Zacznę pierwszy z pytaniem bo muszę właśnie kupić komplet opon i mam pewne dylematy. Zależy mi na oponie uniwersalnej, takiej na której mogę spkojnie jezdzic po szosie ale czasami tez wjechac w las i jezdzic po błocie/piachu Chciałbym założyć 235/55 R17 ale nie wiem czy się zmieszczą... Oryginalnie jest 225/55 R17 (wtedy takie opony) Jeśli zakładał bym 235 to myslalem o takich link Zastanawiam się tez czy weszły by np 225/60 Jeździ ktoś tutaj na takich ? ( takie byłby by super ale nie wiem czy wejda... link
  8. Spoko Dzięki za fatygę, czekam na zdjecia w takim razie
  9. Dałbys rade podesłać zdjecie od środka ? Chciałbym zobaczyc jak to tam wygląda Wlasnie tez myslalem o tym ale troche sie boje Mysle o kompromisie i zrobie to chyba na 2 wkreach na konach + klej na środku.
  10. Witam wszystkich. Mam pytanie do osób które już coś takiego robiły. Chodzi o to że nie bardzo wiem jak sie zabrać do zamontowania lotki na tylnej klapie. Lotka jest montowana na 4 śrubach. Na klapie w miejscu w którym powinny być wkręcone śruby jest dosyć dużo blachy :/ Może mi ktoś podpowiedzieć jak to zrobić tak żeby nic nie przeciekało i nie odpadło ?
  11. Nie znam zbytnio, szukam dopiero jakiś ciekawych tras Znam tylko jedno miejsce gdzie można by było spróbować. W Kętach wzdłuż rzeki Soła od Czańca w stronę Nowej-Wsi. Mniej więcej coś takiego - Mapka - Podjechałbym sprawdzić pierwsze jak to wygląda bo dawno juz tam nie byłem Można by było też spróbować pojechac na Kamieniołom w Kozach ale nie mam pojęcia jak tam wygląda ta trasa bo nie byłem nigdy Takie coś jeszcze znalazłem ale nie wiem co to i jak tam wygląda http://www.offroad-wisla.pl/
  12. Od niedawna jestem w posiadaniu Forka i chciałbym nim troche pozwiedzać okolice. Może znajdzie sie ktos tutaj na forum do pozwiedzania lekkich offroadowych tras w okolicach Bielska ?
  13. Jest tu ktoś z Bielska i jest chętny na jakis lekki offroad Forkami ?
  14. Edytowałem juz post
  15. ~400km , wskazanie z komputera 9.0L/100km. Trasa Warszawa-Bielsko, głownie prędkość 120-150km Forester 2.0 MY12