forfun Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Mam auto 2009\10 rok su legacy gt, przebieg 128 tyś.Kupiony w Polsce. Auto w najbardziej nieoczekiwanych momentach nie chce zapalić, obecnie stoi w serwisie w Kielcach i nie koncepcji jak go naprawić. Po wejściu do samochodu, działa pilot, i naciśnięciu guzika start nie zapala się deska rozdzielcza i działa rozrusznik. Po kilkugodzinnym, a teraz kilkudniowym postoju auto zapala normalnie. Jak samochód odpala komputery serwisowe nie widzą, żadnego błędu, natomiast gdy nie zapala gniazdo podłączenia do komputera jest nie aktywne. Walczę z problemem od marca i bez skutku. Proszę o pomoc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Wiązka komputera do sprawdzenia- może nie ma zasilania, może gubi łączność z hubem can? Co robisz że potem odpala? Możliwości jest dużo ale wszystkie schodzą.się do kabelkologii wokół ECU Edytowane 31 Grudnia 2016 przez recki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forfun Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Nie robię nic, po prostu za jakiś czas zapala sam. Mam wrażenie, że przy określonej temp rzuca palenie. W nocy jadę do miasta zatrzymuję się na 10 minut i samochód nie zapala, następnego dnia to samo 3 dnia w poniedziałek zamawiam lawetę, laweta podjeżdża a samochód zapala od 1-wszego. Mimo wszystko wiozę do serwisu, pali jeżdzi podłączony komputer nie pokazuje żadnych błędow. za tydzień to samo i tak od marca. wykluczyłem klucze baterie i wszyskie proste rzeczy, teraz samochód stoi w serwisie, przez pierwsze 2 tygodnie zapalał codziennnie, teraz nie zapala, na co czekalismy ale podpiecie komputera nic nie daje bo gniazdo jest nie aktywne. Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) No jeżeli brak komunikacji kompa z resztą kabaretu to będzie taki objaw. Przerabialem trochę podobną kwestię u siebie. Ja bym zaczął, jak nie odpala, od sprawdzenia czy gniazdo can ma zasilanie, wtyczek do huba can (czarna skrzynka nad kolanami kierowcy- pod kierownicą) i do samego kompa (pod metalową osłoną pod wykladzinami w nogach pasażera). Jak fura nie pali to na liczniku kilometrów nie masz jakiegoś komunikatu? Jak tutaj nic nie pomoże (fuknij kontakt sprajem złączki) to serwisowka i sprawdzanie napięć i drożności przewodów od kompa w stronę kierowcy bo tutaj leży pies pogrzebany! Piszę Ci wszystko na kanwie legacy 05 ale u Ciebie powinno być bardzo podobnie. Aha! Nie jestem mechanikiem- miałem dość podobny problem i zagłębiem schematy. Aaaa jeszcze jedno najprostsze- jak nie pali- rusz klemy i bezpieczniki poruszaj! Edytowane 31 Grudnia 2016 przez recki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Może być kupa rzeczy, ale sprawdź masę klemy aku, masę nadwozia z silnikiem, i czujniki wałka i wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forfun Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Masowania powymieniane na nowe, akumulator sprawdzony dobry ale profilaktycznie wymieniony na nowy. Bardziej szukam w sterownikach zapłonu ale potrzebuje znawcy elektroniki tego modelu, nie wiem który jest najbardziej podejrzany. Jeżeli znacie jakiegoś subaruelektronika proszę o kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Masowania powymieniane na nowe, akumulator sprawdzony dobry ale profilaktycznie wymieniony na nowy. Bardziej szukam w sterownikach zapłonu ale potrzebuje znawcy elektroniki tego modelu, nie wiem który jest najbardziej podejrzany. Jeżeli znacie jakiegoś subaruelektronika proszę o kontakt Zapakuj auto i zawieź do ASO Radom. Poproś Łukasza o zajęcie się problemem. Jeśli chodzi o elektronikę subaru, to geniusz. To chyba kierownik serwisu, ale wie co robić i gdzie szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forfun Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Niestety ASO Radom już nie istnieje, ale Łukasza poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Niestety ASO Radom już nie istnieje, ale Łukasza poszukam Nie siej defetyzmu. ASO Radom ITS Michalczewski ma się dobrze, a Łukasz czeka na telefon od Ciebie 48 384 20 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forfun Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Masz 100% racji, dzięki to salon się zlikwidował, serwis działa. Jestem umówiony na poniedziałek. Jeszcze raz wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejowy Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Może woda się dostała do elektryki? Kumpel miał podobne objawy jak przez rozszczelnioną gumę przy oknie zaczęła mu się woda dostawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Masz 100% racji, dzięki to salon się zlikwidował, serwis działa. Jestem umówiony na poniedziałek. Jeszcze raz wielkie dzięki. Rozwiązano problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forfun Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Rozmawiałem wczoraj z Panem Lukaszem, obiecał pomoc. Na razie auto stoi w Kielcach. W poniedziałek laweta umówiona. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Rozwiązałes problem? może wymiana ECU pomoze? Częśc Legacy V GT miała wadliwy ECU, gdzies czytałem o tym na amerykańskich forach... Choc najczesciej problem bywa duzo bardziej prozaiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się