Skocz do zawartości

Pomocy ,legacy gt nie zapala


forfun

Rekomendowane odpowiedzi

Mam auto 2009\10 rok su legacy gt, przebieg 128 tyś.Kupiony w Polsce.

Auto w najbardziej nieoczekiwanych momentach nie chce zapalić, obecnie stoi w serwisie w Kielcach i nie koncepcji jak go naprawić.

Po wejściu do samochodu, działa pilot, i naciśnięciu guzika start nie zapala się deska rozdzielcza i działa rozrusznik.

Po kilkugodzinnym,  a teraz kilkudniowym postoju auto zapala normalnie.

Jak samochód odpala komputery serwisowe nie widzą, żadnego błędu, natomiast gdy nie zapala gniazdo podłączenia do komputera jest nie aktywne.

Walczę z problemem od marca i bez skutku.

Proszę o pomoc

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka komputera do sprawdzenia- może nie ma zasilania, może gubi łączność z hubem can? Co robisz że potem odpala?

Możliwości jest dużo ale wszystkie schodzą.się do kabelkologii wokół ECU

Edytowane przez recki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robię nic, po prostu za jakiś czas zapala sam. Mam wrażenie, że przy określonej temp rzuca palenie.

W nocy jadę do miasta zatrzymuję się na 10 minut i samochód nie zapala, następnego dnia to samo 3 dnia w poniedziałek zamawiam lawetę, laweta podjeżdża a samochód zapala od 1-wszego. Mimo wszystko wiozę do serwisu, pali jeżdzi podłączony komputer nie pokazuje żadnych błędow.

za tydzień to samo i tak od marca.

wykluczyłem klucze baterie i wszyskie proste rzeczy,

teraz samochód stoi w serwisie, przez pierwsze 2 tygodnie zapalał codziennnie, teraz nie zapala, na co czekalismy ale podpiecie komputera nic nie daje bo gniazdo jest nie aktywne.

Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeżeli brak komunikacji kompa z resztą kabaretu to będzie taki objaw. Przerabialem trochę podobną kwestię u siebie. Ja bym zaczął, jak nie odpala, od sprawdzenia czy gniazdo can ma zasilanie, wtyczek do huba can (czarna skrzynka nad kolanami kierowcy- pod kierownicą) i do samego kompa (pod metalową osłoną pod wykladzinami w nogach pasażera). Jak fura nie pali to na liczniku kilometrów nie masz jakiegoś komunikatu? Jak tutaj nic nie pomoże (fuknij kontakt sprajem złączki) to serwisowka i sprawdzanie napięć i drożności przewodów od kompa w stronę kierowcy bo tutaj leży pies pogrzebany!

Piszę Ci wszystko na kanwie legacy 05 ale u Ciebie powinno być bardzo podobnie. Aha! Nie jestem mechanikiem- miałem dość podobny problem i zagłębiem schematy.

Aaaa jeszcze jedno najprostsze- jak nie pali- rusz klemy i bezpieczniki poruszaj!

Edytowane przez recki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masowania powymieniane na nowe, akumulator sprawdzony dobry ale profilaktycznie wymieniony na nowy. Bardziej szukam w sterownikach zapłonu ale potrzebuje znawcy elektroniki tego modelu, nie wiem który jest najbardziej podejrzany.

Jeżeli znacie jakiegoś subaruelektronika proszę o kontakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masowania powymieniane na nowe, akumulator sprawdzony dobry ale profilaktycznie wymieniony na nowy. Bardziej szukam w sterownikach zapłonu ale potrzebuje znawcy elektroniki tego modelu, nie wiem który jest najbardziej podejrzany.

Jeżeli znacie jakiegoś subaruelektronika proszę o kontakt

Zapakuj auto i zawieź do ASO Radom. Poproś Łukasza o zajęcie się problemem. Jeśli chodzi o elektronikę subaru, to geniusz. To chyba kierownik serwisu, ale wie co robić i gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...