Skocz do zawartości

Poszerzenia błotników /Fender Flares Sti new age


Jano

Rekomendowane odpowiedzi

A więc jak w temacie, ostatnim czasem przeglądając różne fora motoryzacyjne natrafiłem na taki właśnie mod który bardzo mi sie spodobał. Szukałem owych poszerzeń w Polsce ale nie znalazłem, natomiast dosyć sporo jest tego w Uk. Mam pytanie czy ktokolwiek przerabiał ten temat, odnośnie dostępności w Polsce, oraz trwałości po zamontowaniu. Jeśli ktoś ma doświadczenie w tym temacie to bardzo proszę także o opinie odnośnie estetyki i funkcjonalności w codzinnym użytkowaniu. Mam również pytanie czy był by może ktokolwiek chętny na taki mod swojego świniaka? (pasuje do modelu blob i hawk, wtedy można by zrobić większe zamówienie, lub zamówić 1 szt a resztę zlecić do wykonania w PL, gdyż nie jest to zbyt tania sprawa biorąc pod uwagę ze za parę listewek życzą sobie ok 300-400 funtów) Pierwotnie chciałem zamontować tylko i wyłącznie na kleju do szyb, aby nie robić dziur w karoserii. Oczywiście zdaję sobie sprawę że do takiego modu trzeba jakąś szeroką felge z niskim ET, plus dobrany jakiś odpowiedni dystans aby ładnie szeroko auto siedziało - mniej więcej na równo z linią nadwozia. Poniżej wrzucam kilka fotek z efektem po zamontowaniu owych poszerzeń, które pochodzą  ze strony producenta.  Z góry dzięki odpowiedzi i pozdrawiam

post-7622-0-74884200-1482787312.jpg

post-7622-0-90043100-1482787328_thumb.jpg

post-7622-0-11089400-1482787350_thumb.jpg

post-7622-0-51922900-1482787366_thumb.jpg

post-7622-0-25809200-1482787412_thumb.jpg

post-7622-0-38305200-1482787433_thumb.jpg

post-7622-0-33513300-1482787458.jpg

post-7622-0-84564000-1482787476_thumb.jpg

post-7622-0-63275600-1482787495_thumb.jpg

post-7622-0-52889100-1482787574_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie żadne dorabianie z blachy i inna rzeźba nie wchodzi w grę. Zależy mi aby dla nie wprawionego oka w temacie subaru, samochód wyglądał jakby to było fabrycznie montowane (jako dodatkowa opcja). Widziałem także sporo tańsze uniwersalne poszerzenia, ale tak jak już szybciej pisałem, to wolę dołożyć troszke pieniędzy i kupić te poszerzenia dedykowane do tego modelu. A odnośnie drifterów to zbytnio nie mam kogo zapytać, gdyż mieszkam za granicą a tutaj nie ma nikogo takiego... . Może znajdzie sie tutaj jakiś drifter lub ktoś kto przerabiał temat...

Edytowane przez Jano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nitowanie do budy tych plastików o których piszesz to też będzie rzeźba co gorsza spasowanie tego pozostawia wiele do życzenia ale kto co lubi a już na pewno nie będzie to wyglądać tak jak o tym piszesz czyli wyglądać jak fabryka , weź po uwagę że drzwi też trzeba będzie pod to pasować docinać wiercić kleić hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zrobione poszerzenia u siebie co prawda w gc8 ale roboty było sporo i nie tanio.

No zdaję sobie sprawę ze nie jest to tania zabawa, ale to nie poerwsze i zapewne nie ostatnie pieniądze zainwestowane w mojego świniaka. Efekt modu mega wg mnie wiec chyba będe chciał zaryzykować. A mógłbyś wrzucić jakieś fotki Tw samochodu. Oraz po krótce opisać jak to robiłeś, jak montowałeś itp. Oraz jakie dystanse? Czy przykręcane i z osobnymi szpilkami, czy zwykły systans a w piaste dłuuuugie szpilki?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nitowanie do budy tych plastików o których piszesz to też będzie rzeźba co gorsza spasowanie tego pozostawia wiele do życzenia ale kto co lubi a już na pewno nie będzie to wyglądać tak jak o tym piszesz czyli wyglądać jak fabryka , weź po uwagę że drzwi też trzeba będzie pod to pasować docinać wiercić kleić hehe :)

Zauważ że w kąplecie jest specialne poszerzenie które przykręca sie do drzwi ze całość wygląda jak org. Na zdj ze strony również to wygląda profi.Pozatym ja chce kupić specialny kąplet pod mój model, a nie jakieś uniwersalne które trzeba będzie przerabiac u dopasowywać do danego modelu (podejrzewam ze wlasnie takie uniwersalbe montowałeś i dlatego miałeś taką zabawe z docinaniem i podklejaniem) Ps ja nawet nie chcialbym wiercić pod nity/czy też śrubki, tylko rozważam przyklejenie na samym kleju do szyb, żeby jak najmniej ingerować w karoserię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kolego nitowanie do budy tych plastików o których piszesz to też będzie rzeźba co gorsza spasowanie tego pozostawia wiele do życzenia ale kto co lubi a już na pewno nie będzie to wyglądać tak jak o tym piszesz czyli wyglądać jak fabryka , weź po uwagę że drzwi też trzeba będzie pod to pasować docinać wiercić kleić hehe :)

Zauważ że w kąplecie jest specialne poszerzenie które przykręca sie do drzwi ze całość wygląda jak org. Na zdj ze strony również to wygląda profi.Pozatym ja chce kupić specialny kąplet pod mój model, a nie jakieś uniwersalne które trzeba będzie przerabiac u dopasowywać do danego modelu (podejrzewam ze wlasnie takie uniwersalbe montowałeś i dlatego miałeś taką zabawe z docinaniem i podklejaniem) Ps ja nawet nie chcialbym wiercić pod nity/czy też śrubki, tylko rozważam przyklejenie na samym kleju do szyb, żeby jak najmniej ingerować w karoserię

 

działaj powodzenia szczególnie z tym klejem :)) myślę że już połowa chłopaków by to miała u siebie - każdy wie ile z tym jest pieprzenia :) ,ale kibicuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy z klejem będzie mniej zabawy? Jak będziesz chciał wrócić do fabryki to kleju też wodą nie zmyjesz tylko lakierowanie elementu cię czeka. A na wkretach czy bardziej srubach pewniej. Co do względów estetycznych się nie wypowiadam bo de gustibus non disputant est, cave canem i w ogóle veni vidi vici ale ja bym nie założył nawet za garniec zlota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem te uniwersalne, znalezione na alle, gość z Łodzi robi.

Nijak to nie pasuje, zaproponował by zostawić auto na 2-3 dni to dorobi profi, niestety , taka nora ze się nie odważyłem.

  :biglol:

 

Nie, nie żadne dorabianie z blachy i inna rzeźba nie wchodzi w grę. Zależy mi aby dla nie wprawionego oka w temacie subaru, samochód wyglądał jakby to było fabrycznie montowane (jako dodatkowa opcja). Widziałem także sporo tańsze uniwersalne poszerzenia, ale tak jak już szybciej pisałem, to wolę dołożyć troszke pieniędzy i kupić te poszerzenia dedykowane do tego modelu. A odnośnie drifterów to zbytnio nie mam kogo zapytać, gdyż mieszkam za granicą a tutaj nie ma nikogo takiego... . Może znajdzie sie tutaj jakiś drifter lub ktoś kto przerabiał temat...

 Takie poszerzenia, wykonane z blachy będą bardziej wyglądały na fabrykę jak te dokładki. Kiedy w grę wchodzi szersze koło to należy podgiąć nadkola. W subaru nie trzeba? Poszerzenia wykonywane są z tworzywa sztucznego, wzmacniane włóknem szklanym (tws). "Z blachy" miałem na myśli:

 

Czy ja wiem czy z klejem będzie mniej zabawy? Jak będziesz chciał wrócić do fabryki to kleju też wodą nie zmyjesz tylko lakierowanie elementu cię czeka. A na wkretach czy bardziej srubach pewniej. Co do względów estetycznych się nie wypowiadam bo de gustibus non disputant est, cave canem i w ogóle veni vidi vici ale ja bym nie założył nawet za garniec zlota

Klej radziłbym rozgrzać, a następnie rozkleić przy pomocy, np. żyłki,  chociaż słyszałem, że stosowanie kleju do szyb w miejscach do tego nie przeznaczonych - klei na amen. No, z wodą może by kiepsko ^_^ .

Edytowane przez noyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wodą toć przenosnia! Nie z doświadczenia własnego ale ponoć kleje do szyb są różne- mniej lub bardziej klejące do blachy/ lakierów. Ważne zęby dobrze pod klej odtluscic. Kiedyś mi powiedział znajomy szybiarz jak miałem pomysł kleić blende żebym na demontaż odrazu brał fleksa bo ponoć te rozpuszczalniki co są do klejów to do paznokci nawet nie za bardzo się nadają.

A to co kolega wkleił bejke no to już prędzej- walcowane nadkola- większość "blacharzy tjunerow" temat ogarnie, w końcu zrobić e 36 z przystanku pks i dwóch Żuków to trudna sztuka! Także nadkolom też dadzą rade a przynajmniej nie zalatuje aż tak tandeta lat 80, i po kilku upalnych latach może nie zacznie się odksztalcac i zwisac

Edytowane przez recki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko mi się wydaje że tu trzeba podciąć błotniki żeby to miało sens i można było wsadzić szeroką felgę.

Przy walcowaniu/ rolowaniu nadkoli nie musisz nic docinac. Nakładki to już inna kwestia ( ponoć niektórzy robią twardy gwint tak żeby opona nie próbowała wchodzić w nadkole i jakoś to działa)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...