Skocz do zawartości

DziadoLegaś I 2.2


Uzytkownik_

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, gumas_72 napisał:

wypluj przez lewę i obróć się w prawo 3 razy na lewej pięcie :evil2:

Zrobiłem wg instrukcji i teraz mnie wszystko boli, nie dość, że się oplułem to w dodatku przewróciłem :biglol:

Może dlatego że nie wiem jak to jest 'przez lewę' :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić 2.2 n/a 150-160KM ale to się nie kalkuluje, obróbki głowic , większe zawory, ostre wałki, zrobić konkretny dolot i wydech potem strojonko i się uda, ale koszt bardzo duży wyjdzie, lecz jak ktoś chce mogę taki silnik zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, 133699 napisał:

Jest też alternatywa;) 0.4/0.55b bez otwierania i żadnego strojenia/ wymian pomp/wtrysków jest bardzo realne przy starym legacy. 

 

Nie założysz bezpiecznie turbo bez strojenia, prędzej czy później i ta k wybuchnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak długo wytrzyma? :faja:
Na kresce ktoś robił ej22 turbo i nawet jeździło jakiś czas

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kwestia strojenia, użytkownika i bez przesady z mocą.. bo inaczej jeb....e B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Hej!

Wszystko da się zrobić default_smile.png Mam legaca IV diesla 2.2 Turbo na głowicach WRX

i ECU G8 od Turbodziadka. Autka fajne :-)

Pozdrawiam

Na kresce kalimus20 i melina26 robili eksperymenty z 1.8 i 2.2.

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, gumas_72 napisał:

a on nie robił 1.6? choć możliwe, że robił 1.6 padło i chciał robić 2.2 ale chyba zapału już zabrakło - kupiłem od chyba tego goscia spoiler na klapę ;)

Na kresce jest kilka uturbionych NA od ej16t przez ej18t, a skończywszy na ej22t.

@ADOS długo ujeżdżał ej22t.

Jak się postarać to każdy silnik padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PL kilka takowych jeździło. Legacy meliny z 1.8 i 2.2 (te 2.2 faktycznie padało mu jak muchy), ADOS z legacy też 2.2 (jemu już jeździło :v ), Czerwone kombi MacGregora 1.6, Kalinus z bodajże 2.2 i chyba Sołtys z kreski też coś kombinował. Bug 2l też stąd jeździł- nawet fmu nie miał tylko dodatkowe wtryski założone i śmigałoB), Walczaki team 2.2 i kilka innych.

Hamburgery robią na tym przebiegi bez problemu, w nieotwierane EJ18 ładują po 0.6/0.8 bara i to jeździ lata, przy 2.2 jest o dziwo podobnie mimo że ma cienkie ścianki. O ile nieodprężony silnik raczej ma swoje limity, tak wrzucenie kanapki/ głowic (w przypadku 2.2) 2.5 otwiera nowe możliwości tym silnikom. Strojenia jak mówiłem nie potrzeba, komputer wie co robi i trzyma pożądane dla silnika wartości^_^ jest gdzieś taka adnotacja jakoby 1.8 i 2.2 miały przepływki identyczne jak legacy turbo/ przedliftowe GT, komputer też jest łudząco podobny do tego z turbodziadka i w tym może tkwić sekret.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, 133699 napisał:

W PL kilka takowych jeździło. Legacy meliny z 1.8 i 2.2 (te 2.2 faktycznie padało mu jak muchy), ADOS z legacy też 2.2 (jemu już jeździło :v ), Czerwone kombi MacGregora 1.6, Kalinus z bodajże 2.2 i chyba Sołtys z kreski też coś kombinował. Bug 2l też stąd jeździł- nawet fmu nie miał tylko dodatkowe wtryski założone i śmigałoB), Walczaki team 2.2 i kilka innych.

Hamburgery robią na tym przebiegi bez problemu, w nieotwierane EJ18 ładują po 0.6/0.8 bara i to jeździ lata, przy 2.2 jest o dziwo podobnie mimo że ma cienkie ścianki. O ile nieodprężony silnik raczej ma swoje limity, tak wrzucenie kanapki/ głowic (w przypadku 2.2) 2.5 otwiera nowe możliwości tym silnikom. Strojenia jak mówiłem nie potrzeba, komputer wie co robi i trzyma pożądane dla silnika wartości^_^ jest gdzieś taka adnotacja jakoby 1.8 i 2.2 miały przepływki identyczne jak legacy turbo/ przedliftowe GT, komputer też jest łudząco podobny do tego z turbodziadka i w tym może tkwić sekret.

 

Przepływomierze w większości starych Subaru są takie same ;)

A projektów testowych cała masa faktycznie, niektóre działały, ale nikt mi nie powie że jak ma jeszdzic bezawaryjne to bez strojenia długo polata. W warunkach w jakich jeździ moje LGT Rally bez strojenia to jest jedna lub dwie proste między zakrętami i nie ma silnika jak będzie coś nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...