redzi84 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Cześć mam problem ja w temacie. Samochód powyżej 100km/h zaczyna się na prawdę mocno trząść, zawieszenie sprawdzone całe i jest wszystko OK opony zmienione / wyważone serwis nie zgłaszał krzywej felgi. Co może być przyczyną takiego problemu. Wyjeżdżając ostatnio e stacji na maksymalnie skręconych kołach w lewo miałem tak jakby podskakiwanie na lewym kole. Dodatkowo auto co jakiś czas traci obroty - objawia się to większymi drganiami i delikatnym tąpnięciem w dół wskazówki obrotomierza. Zauważyłem też ostatnio, że wskazówka wskaźnika spalania nawet przy maksymalnie wciśniętym gazie nie dochodzi do końca wskaźnika. A na pewno tak nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papug Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Odnosnie tych drgan moze by sprawdzic przeplywomierz powietrza, ustawienie zaworow, wyczyscic przepustnice. U mnie w MY05 bylo podobnie i pomogly te operacje. Czasem sie zdarzylo ze samo zgaslo czekajac na swiatlach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Sprawdź przeguby półosi (wewnętrzne i zewnętrzne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Z tym trzęsieniem miałem podobnie, rozsypał się przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Drażba Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Witam ! Obk 2011 2,5 cvt . Mam problem przy wolnym skręcaniu ,przy ruszaniu na skręconych kołach przebieg 140 tys.km , strzela ,trzęsie klinuję się jakby coś miało się połamać .Problem występuję gdy samochód pokona parę dobrych kilometrów czyli się rozgrzeje ,na zimnym brak objawów. Dzisiaj zostało wymienione łożysko tylne prawe (opony zimowe nie było słychać a tu niespodzianka totalnie rozwalone ) przy 108 tys. wymieniłem oleje w dyfrze tył i przód oraz w cvt według takiej instrukcji: http://www.subaruoutback.org/forums/99-do-yourself-illustrated-guides/52020-2011-2-5i-cvt-differential-fluid-change.html Nie wiem może coś nie tak zostało zrobione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Wisko, i jasne wszysko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 9 minut temu, recki napisał: Wisko, i jasne wszysko! Tylko gdzie wisko w CVT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Okulista mniem chyba się nalezy - nie zauważył cvt. Ale coś tam spina f z r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 17 godzin temu, recki napisał: Okulista mniem chyba się nalezy - nie zauważył cvt. Ale coś tam spina f z r? Multi-plate transfer (MPT) Objawy są identyczne zarówno w MT jak i CVT (AT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się