Skocz do zawartości

OBK MY10 mocne trzęsienie samochodem, problem z obrotami


redzi84

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam problem ja w temacie. Samochód powyżej 100km/h zaczyna się na prawdę mocno trząść, zawieszenie sprawdzone całe i jest wszystko OK opony zmienione / wyważone serwis nie zgłaszał krzywej felgi. Co może być przyczyną takiego problemu. Wyjeżdżając ostatnio e stacji na maksymalnie skręconych kołach w lewo miałem tak jakby podskakiwanie na lewym kole. 

 

Dodatkowo auto co jakiś czas traci obroty - objawia się to większymi drganiami i delikatnym tąpnięciem w dół wskazówki obrotomierza. Zauważyłem też ostatnio, że wskazówka wskaźnika spalania nawet przy maksymalnie wciśniętym gazie nie dochodzi do końca wskaźnika. A na pewno tak nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam !

Obk 2011 2,5 cvt . Mam problem przy wolnym skręcaniu ,przy ruszaniu na skręconych kołach przebieg  140 tys.km , strzela ,trzęsie klinuję się jakby coś miało się połamać .Problem występuję gdy samochód  pokona parę dobrych kilometrów czyli się rozgrzeje ,na zimnym brak objawów.

Dzisiaj zostało wymienione łożysko tylne prawe (opony zimowe nie było słychać a tu niespodzianka totalnie rozwalone )

 

przy 108 tys. wymieniłem oleje w dyfrze tył i przód oraz w  cvt według takiej instrukcji:

http://www.subaruoutback.org/forums/99-do-yourself-illustrated-guides/52020-2011-2-5i-cvt-differential-fluid-change.html

 

Nie wiem może coś nie tak zostało zrobione ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...