zbyszek1533 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Witam koledzy mam problem z moim Subaru Forester 2.0 158 206 r a konkretnie z silnikiem byłem już u kilku mechaniorów i żaden nie może sobie z tym poradzić o ile ktoś może proszę o podpowiedz co zrobić lub gdzie a sytuacja wygląd tak : Są dni że silnik chodzi jak by to powiedzieć ,, jedzie na tylnych kołach " a są dni że samochód jedzie jak by ciągnął przyczepę kempingową a okazuje się to w taki sposób, na przykład po wyjeździe z krzyżówki dajemy drugi bieg i przyśpieszamy chcąc włączyć trzeci bieg i miej więcej między 2000 / 3000 obrotów samochód zaczyna poszarpywać i ma problem z ciągiem po prostu brakuje mocy i tak na przemian co ciekawe komputer gdy podłączymy nie wskazuje błędów tylko od czasu do czasu zaświeca się na desce napis CRUS co po przełączeniu na benzynę po przejechaniu jakieś 200 km gaśnie. Lecz podobna sytuacja jest na benzynie co świadczy że nie jest to wina gazu. Podobnie również zachowuje się gdy na przykład chcemy przyśpieszyć choć by na czwartym biegu, co najciekawsze nie jest to sytuacja ciągła tylko tak jak by miały na to wpływ warunki atmosferyczne np: wilgotność powietrza. Ostatnim czasem zaświeciła się kontrolka od serwisu silnika gdzie komputer wykrył ubogą mieszankę. Zawory regulowane były przy wymianie rozrządu na 200.000 świece zmieniono również aktualnie samochód ma przejechane 249.870 tyś . Proszę poradźcie co dalej z tym fantem zrobić DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI I RADY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 A to nie to? http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dławienie-20-na-2-3-tys-rpm-coś-nowego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 A jak migal cruise to co miałeś w błędach? Stawiam któraś lambde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 prześledź objawy z tematu: "muł w średnim zakresie obrotów" http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/89070-mu%C5%82-w-%C5%9Brednim-zakresie-obrot%C3%B3w-nie-tylko-forester-20-na/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Mam to samo ale pomaga odłączenie akumulatora na kilka minut i jest OK. Wiem ze to nie jest rozwiązanie ale mi wystarczy. Można sie pokusić jeszcze o czyszczenie przepustnicy - ponoć tez pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 ja też to miałem w swoim N/A 125km i wyleczyłem kiedy nauczyłem się nim po prostu jeździć Trzeba szybciej zmieniać biegi i śmigać na wyższych obrotach. U mnie to wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Pełszyński Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Gdybyś miał odczyty z interfejsu OBD np. na luzie przy 750 obr, 1500 i 3000 i je nam podesłał to można byłoby wtedy coś stwierdzić (np. czy przepływomierz dobrze działa). Mógłbyś też nagrać wideo z zegarami, które obrazowałoby problem. W większości samochodów bez automatu jak są za małe obroty w stosunku do przełożenia to szarpie. Na moje oko te silniki lubią pracować w górnym zakresie obrotów albo w bardzo niskim np. gdy jedziemy jednostajnie. Ale zapalnie się kontrolek może świadczyć o problemie. Niestety, ciężko trafić na dobrego specjalistę od diagnostyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się