Skocz do zawartości

Zakup Forestera III


KubaKul

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie jest tak panowie jak piszecie,jeżeli jest ładne auto to z dnia na dzień idzie.

W ubiegłym tygodniu był piękny Forester pod Poznaniem ,2012 rok benzyna silnik FB20 55tys,w dwa dni się sprzedał.

Najgorsze jest to ,że w Polsce tych aut nie ma,czyli można wnioskować,że są dobre.

Sporo natomiast jest ich w Niemczech tylko,że tam ceny to 18,19 tys euro.

A powiedźcie panowie jeszcze co sądzicie fachowym okiem o tym aucie.

Samochód stoi długo w ogłoszeniach,startował od 58 tys,teraz jest 54tys.Mam kawał drogi więc nie mogę podjechać i zobaczyć,może ktoś mieszka bliżej to by zerknął.

Wszystko ładnie pięknie,ale auto nie ma żadnej historii serwisowej,sprowadzone z Belgii,nie wydaje wam się to dziwne?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-0-benzyna-150km-xenon-kamera-panorama-vat23-ID6ywNPw.html

Ten pod Poznaniem sprzedał się w 5 minut (to ten, o którym pisałem) :yahoo: Auto igła po przeglądzie przedsprzedażowym pracownik ASO Subaru proponował mi za niego więcej o 10 koła niż za niego w sumie dałem (a jeszcze urwałem 2,5k z ceny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz ,ogłoszenie było dwa dni w necie,miałem na niego chęć,ale no cóż,brak kasy na dzień dzisiejszy.Autko fajne 54 900 chyba stał to 52 500 dobra cena,powiem tak,jak miałeś gotówkę w kieszeni to super, i mały przebieg auta.Jak byś chciał w przyszłym roku sprzedać to ślij mi wiadomości na priva :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz ,ogłoszenie było dwa dni w necie,miałem na niego chęć,ale no cóż,brak kasy na dzień dzisiejszy.Autko fajne 54 900 chyba stał to 52 500 dobra cena,powiem tak,jak miałeś gotówkę w kieszeni to super, i mały przebieg auta.Jak byś chciał w przyszłym roku sprzedać to ślij mi wiadomości na priva :D

https://www.olx.pl/oferta/subaru-forester-automat-bezwypadkowy-pierwszy-wlasciciel-polski-salon-CID5-IDjpGLk.html

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem,ale to automat.

Szukam dalej,nawet dopuszczam taką opcję,że jak nie trafi się III Forester 2.0 w benzynie i w manualu 2012,2013r ,to poczekam +-2 lata i kupie IV wtedy już CVT.


Gdyby to był manual,to bym go kupił.Idealne auto,mały przebieg,salon i serwis Polska,kolor super,wyposażenie widzę,że też spoko,chyba wersja Comfort.Ale jak mam płacić 60 koła papieru to już musi być w punkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem tutaj nowy ale tez rozgladam sie za Foresterem :)

Jeszcze sie nie zdecydowalem czy chce 2.0 czy 2.5. Z jednej strony boje sie troche usterek i spalania w 2.5 ale 2.0 boje sie ze bedzie za slabe :/ Oczywiscie do 2.5 mam zamiar zalozyc podtlenek LPG :) Głównie zalezy mi na spokojnej i wmiare cichej jezdzie w trasie.

Patrzyl moze ktoś na te ogloszenia ? Może ktoś z was juz ogladal te auta i nie warto mi nawet jechac ? 
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-5-svr-ID6yHqND.html#xtor=SEC-8
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-iii-ID6yEdan.html#3d5375d79e

 

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez LosBesos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem tutaj nowy ale tez rozgladam sie za Foresterem :)

 

Jeszcze sie nie zdecydowalem czy chce 2.0 czy 2.5. Z jednej strony boje sie troche usterek i spalania w 2.5 ale 2.0 boje sie ze bedzie za slabe :/ Oczywiscie do 2.5 mam zamiar zalozyc podtlenek LPG :)

 

Patrzyl moze ktoś na te ogloszenia ? Może ktoś z was juz ogladal te auta i nie warto mi nawet jechac ?

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-5-svr-ID6yHqND.html#xtor=SEC-8

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-iii-ID6yEdan.html#3d5375d79e

 

 

Pozdrawiam :)

Musisz się po prostu przyjechać jednym i drugim ;) 2.0 słabe nie jest ale tez d..y nie urywa :)

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfortowo będzie zakładając, że zawieszenie w dobrym stanie, ale moim zdaniem komfort jazdy forkiem po autostradzie kończy się trochę wcześniej, tak 130-140 km/h. Spalanie spokojnie uzyskasz poniżej dychy. Jeżeli chodzi, o rocznik, to stałem przed takim samym wyborem, i stwierdziłem, że nie ma sensu inwestować w przedlifta, więc na placu boju zostały tylko roczniki 2011-2012. Jeździłem jednym i drugim, i naprawdę jest różnica na korzyść polifta. Warto trochę dozbierać, i mieć lepszy silnik, mniejsze spalanie, lepszą dynamikę w zakresie niskich i średnich obrotów, dużo lepsze zawieszenie w tym nowe SLS-y, rozrząd na łańcuchu, klimę dwustrefową, według mnie lepsze zegary w tym wskaźnik ciśnienia oleju, bluetooth, i wiele innych.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej zalezy mi aby dalo sie komfortowo jechac 150km/h po autostradzie, bez spalania 30l/100, bez halasu. Na luzie poprostu. Warto w ogole tyle inwestowac w '09r ?:/

Poczytaj trochę o problemach z upg w XT i z ssakach 2.0 z roczników 08-10 przed liftingiem które dopadły problemy mulenia. Tak jak pisałem już wcześniej i nie tylko ja - 2.0 po FL palą mniej ;)

 

Komfortowo będzie zakładając, że zawieszenie w dobrym stanie, ale moim zdaniem komfort jazdy forkiem po autostradzie kończy się trochę wcześniej, tak 130-140 km/h. Spalanie spokojnie uzyskasz poniżej dychy. Jeżeli chodzi, o rocznik, to stałem przed takim samym wyborem, i stwierdziłem, że nie ma sensu inwestować w przedlifta, więc na placu boju zostały tylko roczniki 2011-2012. Jeździłem jednym i drugim, i naprawdę jest różnica na korzyść polifta. Warto trochę dozbierać, i mieć lepszy silnik, mniejsze spalanie, lepszą dynamikę w zakresie niskich i średnich obrotów, dużo lepsze zawieszenie w tym nowe SLS-y, rozrząd na łańcuchu, klimę dwustrefową, według mnie lepsze zegary w tym wskaźnik ciśnienia oleju, bluetooth, i wiele innych.

Może u siebie nie zauważyłem, gdzie mam w 2.0 po FL wskaźnik ciśnienia oleju?

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez slim2102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może u siebie nie zauważyłem, gdzie mam w 2.0 po FL wskaźnik ciśnienia oleju?

O czym innym myślałem, a co innego napisałem ^_^ kontrolkę ciśnienia oleju mają obydwa, chodziło mi o, to, że w przedlifcie jest tylko kontrolka temperatury silnika, a w Naszych jest wskaźnik "zegarowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LosBesos;)

Powiem tak,od kilku miesięcy wpadł mi pomysł do głowy,że teraz pora na auto ze stajni Subaru.Przez kilkanaście lat od kiedy ma prawko miałem z 15 aut.

Mam kilku znajomych którzy jeżdżą Subaru  i mój brat ma Forestera tego po lifcie z 2012 roku.

Miałem okazję tym autem trochę jeździć,silnik 2.0 benzyna FB20,jeździ to bardzo dobrze,spalanie po mieście 9 litrów,ja miałem 10,ale mało kto był przede mna:P:P

Nie jest to demon prędkości,ale jadąc 150 spalanie będzie również oscylowało w okolicach 8 litrów .Tylko,że jest trochę głośno,ale to chyba domena tego typu aut.

2.5 nie znam ,nie wypowiadam się.

Przeczytałem chyba wszystkie wątki na tym forum odnośnie subaru Forestera III.

Jak masz lub będziesz miał około 50 tys w kieszeni to kupisz jak ja to mówię "KOSIORA".

Kolega Giresse kupił ładnego Forka za 52tys,i myślę ,że pojeździ nim kilka lat bez dokładania,wiadomo,serwisować trzeba.

Ja osobiście szukam 2.0 Forestera 2012-2013,tego polifta produkowali od sierpnia 2011.

Nie ładuj się w gaz,gazu to ja nawet w zapalniczce nie mam:P

Jak coś chcesz wiedzieć więcej to pisz na priv odnośnie Forestera III 2.0 benzyna w manualu,jak by co to brata podpytam.

Kończąc wywód,kupuj auto sprawdzone,nie pokarm dla hien.Na allegro na chwilę obecną nie ma takiego auta jest kilka w Niemczech ale 80 tys za III to przegięcie.

Ja sam mam ten dylemat co robić,czy becelować 60 tys za III czy poczekać 2 lata załóżmy i dołożyć trochę do IV ,wtedy kupić platinum 2.0 xt,miałem okazję jeździć auto KOSIOR.

Dobra,a teraz dla wszystkich posiadaczy Subaru,osób zaprzyjaźnionych i tych ,którzy wkrótce będą właścicielami aut Subaru,życzę szampańskiej zabawy sylwestrowej i aby ten 2017 rok przyniósł tyle samo wyjazdów co powrotów.:)


A i pamiętaj Forester naprawdę radzi sobie w terenie,i nie wiem czy jest auto w tym segmencie w tej cenie z takimi właściwościami jezdnymi w ciężkim terenie.

Miałem Toyote LandCruisera z 2008 4.5 V8 w dieslu i to moim zdaniem jest najlepsza terenówka produkowana seryjnie na świecie, tylko,że to inna liga ,inny segment i inne pieniążki ale to moje zdanie.

Natomiast Subaru dałbym drugie miejsce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najbardziej zalezy mi aby dalo sie komfortowo jechac 150km/h po autostradzie, bez spalania 30l/100, bez halasu. Na luzie poprostu. Warto w ogole tyle inwestowac w '09r ?:/

Poczytaj trochę o problemach z upg w XT i z ssakach 2.0 z roczników 08-10 przed liftingiem które dopadły problemy mulenia. Tak jak pisałem już wcześniej i nie tylko ja - 2.0 po FL palą mniej ;)

 

 

Poczytam sobie troche na temat UPG. Troche zaczynam nakrecac sie na 2.5, mam nadzieje ze tam bedzie lepiej  :lol:

 

Komfortowo będzie zakładając, że zawieszenie w dobrym stanie, ale moim zdaniem komfort jazdy forkiem po autostradzie kończy się trochę wcześniej, tak 130-140 km/h. Spalanie spokojnie uzyskasz poniżej dychy. Jeżeli chodzi, o rocznik, to stałem przed takim samym wyborem, i stwierdziłem, że nie ma sensu inwestować w przedlifta, więc na placu boju zostały tylko roczniki 2011-2012. Jeździłem jednym i drugim, i naprawdę jest różnica na korzyść polifta. Warto trochę dozbierać, i mieć lepszy silnik, mniejsze spalanie, lepszą dynamikę w zakresie niskich i średnich obrotów, dużo lepsze zawieszenie w tym nowe SLS-y, rozrząd na łańcuchu, klimę dwustrefową, według mnie lepsze zegary w tym wskaźnik ciśnienia oleju, bluetooth, i wiele innych.

Niestety polift jest okrutnie drogi jak na moje warunki :/ no chyba ze sie cos pojawi ...

 

LosBesos;)

Powiem tak,od kilku miesięcy wpadł mi pomysł do głowy,że teraz pora na auto ze stajni Subaru.Przez kilkanaście lat od kiedy ma prawko miałem z 15 aut.

Mam kilku znajomych którzy jeżdżą Subaru  i mój brat ma Forestera tego po lifcie z 2012 roku.

Miałem okazję tym autem trochę jeździć,silnik 2.0 benzyna FB20,jeździ to bardzo dobrze,spalanie po mieście 9 litrów,ja miałem 10,ale mało kto był przede mna:P:P

Nie jest to demon prędkości,ale jadąc 150 spalanie będzie również oscylowało w okolicach 8 litrów .Tylko,że jest trochę głośno,ale to chyba domena tego typu aut.

2.5 nie znam ,nie wypowiadam się.

Przeczytałem chyba wszystkie wątki na tym forum odnośnie subaru Forestera III.

Jak masz lub będziesz miał około 50 tys w kieszeni to kupisz jak ja to mówię "KOSIORA".

Kolega Giresse kupił ładnego Forka za 52tys,i myślę ,że pojeździ nim kilka lat bez dokładania,wiadomo,serwisować trzeba.

Ja osobiście szukam 2.0 Forestera 2012-2013,tego polifta produkowali od sierpnia 2011.

Nie ładuj się w gaz,gazu to ja nawet w zapalniczce nie mam:P

Jak coś chcesz wiedzieć więcej to pisz na priv odnośnie Forestera III 2.0 benzyna w manualu,jak by co to brata podpytam.

Kończąc wywód,kupuj auto sprawdzone,nie pokarm dla hien.Na allegro na chwilę obecną nie ma takiego auta jest kilka w Niemczech ale 80 tys za III to przegięcie.

Ja sam mam ten dylemat co robić,czy becelować 60 tys za III czy poczekać 2 lata załóżmy i dołożyć trochę do IV ,wtedy kupić platinum 2.0 xt,miałem okazję jeździć auto KOSIOR.

Dobra,a teraz dla wszystkich posiadaczy Subaru,osób zaprzyjaźnionych i tych ,którzy wkrótce będą właścicielami aut Subaru,życzę szampańskiej zabawy sylwestrowej i aby ten 2017 rok przyniósł tyle samo wyjazdów co powrotów. :)

A i pamiętaj Forester naprawdę radzi sobie w terenie,i nie wiem czy jest auto w tym segmencie w tej cenie z takimi właściwościami jezdnymi w ciężkim terenie.

Miałem Toyote LandCruisera z 2008 4.5 V8 w dieslu i to moim zdaniem jest najlepsza terenówka produkowana seryjnie na świecie, tylko,że to inna liga ,inny segment i inne pieniążki ale to moje zdanie.

Natomiast Subaru dałbym drugie miejsce:)

Dzieki za bardzo obszerna odpowiedz :) 

 

Ja niestety nie mogę czekać 2 lat na wymiane, niedlugo pojawi sie nowy członek rodziny i potrzebne będzie większe auto :( 

 

Czemu KOSIOR ;) ?

Patrzył ktoś z was na tego ?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2012-rok-2-0-b-gaz-ID6yEOFP.html#dbff35aa04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników Subarynek.

Panowie bez zbędnego pier..lenia;),coraz bliżej jestem zakupu Subaru konkretnie Forestera.Marzy mi się 2.0 XT IV w wersji platinum,ale realia finansowe na chwilę obecną na to nie pozwalają.Jestem coraz bliżej za to zakupu Forestera III generacji takiego z 2012 roku,chodzi mi o silnik 2.0 w benzynie 150 koni,tylko manual,zero gazu.

Proszę o informację od osób ,które mają bądź mieli takie auto,na co zwracać uwagę przy zakupie,jak z eksploatacją i kosztem części,z tego co wiem to rozrząd jest na łańcuchu.Jak wam wychodzi spalanie w mieście.I pytanie apropo aut z zagranicy,jest w internecie taki ,który mnie interesuje z 2012 roku z Belgii.Czy takie auto powinno mieć książkę serwisową,jak to jest w Belgii?Auto ma 4 lata,ale nie ma książki,aż dziwne.

A może ktoś z forumowiczów przymierza sie do sprzedaży takiego auto,może być nawet za kilka miesięcy,czasami warto poczekać.

Proszę o konkretne informację,dopiero zaczynam przygodę z Subaru.

Pozdrawiam.

Piotr

Ja mam takiego forka z 2012r 2.0 w benzynie bez gazu. Spalanie w miescie 10.8 (żwawo ale bez pilowania), na trasie 8.6 ( 130-150 km/h). Autko Rewelacja! Poki co poza olejem i filtrami nic nie dokladam.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takiego forka z 2012r 2.0 w benzynie bez gazu. Spalanie w miescie 10.8 (żwawo ale bez pilowania), na trasie 8.6 ( 130-150 km/h). Autko Rewelacja! Poki co poza olejem i filtrami nic nie dokladam.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Z tym spalaniem to sie zgodze. U mnie jest IDENTYCZNIE. :)

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez slim2102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje xv z fb20 teoretycznie powinno palic mniej niz forek bo jest autem mniejszym i tak:

 

 

130-140 km/h. Spalanie spokojnie uzyskasz poniżej dychy

 

 

Spalanie w miescie 10.8 (żwawo ale bez pilowania), na trasie 8.6 ( 130-150 km/h).
  

w XV nie ma szans . przy 140km/h ( na tempomacie bez gwałtownych zmian predkosci)  jest 10l/100 powyżej rosnie.

latem w miescie 10l/100, obecnie w mieście około 12l/100. Na trasie tak do 100km/h 7,4l/100 , na trasie tak do 80km/h 6,4ll/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem starego ej20 w SF i też palił 10 po mieście (auto z 98 roku) więc postępów zbyt dużych nie widzę. Miałem kilka jazd testowych SH przed liftem 2.0 i nie widziałem żadnej różnicy w dynamice miedzy pierwszym a trzecim. Obawiam się, że "nowa" jednostak w polifcie też by mnie nie przekonała.

Odnośnie jeszcze spalania, ktoś kto kupuje Subaru nie może liczyć na oszczędności, od tego są inne marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...