pavca Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Witam Kupując samochód dostałem dwa kluczyki. Niestety jeden nie działał z powodu podobno padniętej baterii. Po wymianie baterii dalej nie działa Mogę nim odpalić auto, znaczy imobilaizer działa. Czy po wymianie baterii trzeba jakoś go zakodować w systemie, czy raczej szukać usterki elektronicznej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 wymieniałem u siebie baterie w pilocie i z braku dostępnej CR1620 kupiłem coś innego, co niby wielkościowo pasowało i dawało to samo napięcie- nic chu chu, pilot nie działał... Od tamtej pory mam zapas CR1620 i nie ma problemów z wymianą baterii. Nic nie musiałem też kodować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Czy po wymianie baterii trzeba jakoś go zakodować w systemie, czy raczej szukać usterki elektronicznej ? programowanie kluczyka trudne nie jest, warto od tego zacząć zanim będziesz szukał większych usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 31 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Niestety nie udało mi się zakodować kluczyka. Po rozebraniu kluczyka okazało się, że niestety gość który mi wymieniał baterię w punkcie dorabiania kluczy źle założył blaszkę pod baterią i samą baterię (odwrotnie +-) Pytanko, czy przy takiej kombinacji mogła się uszkodzić elektronika ? W końcu napięcie nie duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 A po włożeniu baterii właściwie problem występuje nadal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Pytanko, czy przy takiej kombinacji mogła się uszkodzić elektronika ? W końcu napięcie nie duże wątpliwe, raczej są zabezpieczenia przeciw odwrotnej polaryzacji. Odwróciłeś baterię i co, dalej nic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 31 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Poskładałem jak należy i niestety dalej głucho Wypróbowałem już chyba wszystkie procedury kodowania kluczyka opisane na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 gość który mi wymieniał baterię w punkcie dorabiania kluczy źle założył blaszkę pod baterią i samą baterię (odwrotnie +-) MOże spowodował zwarcie i baterie są teraz rozładowane? sprawdź voltomierzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slon74 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Też tak miałem.Ale okazało się,że wina pilota.Naprawili za 20 zeta ( coś było z przyciskiem,nie łączył). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Też tak miałem.Ale okazało się,że wina pilota.Naprawili za 20 zeta ( coś było z przyciskiem,nie łączył). Mam takiego magika - elektronika, dam mu niech sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brownstone Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Witam, Nie wiem jak u ciebie, ale w forku 2.0 D przy nieumiejętnej wymianie baterii łatwo oderwać (zerwać lut) blaszkę od płytki drukowanej. Chodzi o tę blaszkę z dwoma "uszami" (mniejszymi blaszkami). Objaw jest taki sam jak opisałeś, czyli odpalasz ale nie działa central i immobilizer. Należy wówczas rozebrać pilota standardowo jak przy wymianie, następnie rozebrać mniejszy element, (ten w którym siedzi bateria) składający się z dwóch połówek. Wyglądają jakby były zespolone na sztywno, ale bardzo cienkim nożykiem np. do cięcia tapet podważasz wykorzystując szczelinę pomiędzy połówkami. Następnie przylutowujesz z powrotem blaszkę i działa Pozdrawiam. Miałem ten problem i tak właśnie został usunięty. Kamil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się