Fala Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) ...niech ma swój wątek Przed zabiegami http://forum.subaru.pl/index.php?/gallery/album/622-gt-98-my-99/ Po zabiegach blacharskich (w tym reperaturki progów L+P i obu tylnych nadkoli) - i zawieszeniowych. 4 x KYB AGX, Whiteline górne x2, nn x poliuretany Zamierzam trzymać się serii. Karoseria ok 220.000km. Silnik od 99 JDM S-tb z automatem, bo w oryginalnym opiłki w uoleju (panew). Teraz lekki piston slap przez chwilę na zimno ale - jeeeździ i jest sucho i przyjemnie Edytowane 29 Października 2016 przez Fala 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 bez młota nie robota ładna wanna, w automacie dużo traci na "szybkości"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Silnik od 99 JDM S-tb z automatem Wątpie żeby Fala przeszczepił AT do GTka ...choć mi właśnie w forku s-turbo AT zapukała pani panewka przy przebiegu +-220kkm i oleju w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 bez młota nie robota ładna wanna, w automacie dużo traci na "szybkości"? Może niejasno napisałem - wymieniłem silnik na inny, pochodzący z JDM. Inne koło zamachowe i udał się z powodzeniem przeszczep do GT. ...znaczy się - skrzynia została, manualna. A że z automatem jeździł ten silnik z JDM, to mam nadzieję, że elektronika nie dawała go kręcić przesadnie ...choć mi właśnie w forku s-turbo AT zapukała pani panewka przy przebiegu +-220kkm i oleju w normie Uoj! Za mocno naciskasz pedał? U mnie w Forku 185tyś i póki co jeździ jak nowy - poza tym że se rozwaliłem skrzynię. Już się naprawia. A wracając do rzeczy: czy sklep subaru sprzedaje do takich staroci jakieś akcesoria? Np oryginalne gumowe maty/dywaniki bym przytulił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Ładna wanna Przyjemnej eksploatacji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 bez młota nie robota ładna wanna, w automacie dużo traci na "szybkości"? Może niejasno napisałem - wymieniłem silnik na inny, pochodzący z JDM. Inne koło zamachowe i udał się z powodzeniem przeszczep do GT. ...znaczy się - skrzynia została, manualna. A że z automatem jeździł ten silnik z JDM, to mam nadzieję, że elektronika nie dawała go kręcić przesadnie ...choć mi właśnie w forku s-turbo AT zapukała pani panewka przy przebiegu +-220kkm i oleju w normie Uoj! Za mocno naciskasz pedał? U mnie w Forku 185tyś i póki co jeździ jak nowy - poza tym że se rozwaliłem skrzynię. Już się naprawia. A wracając do rzeczy: czy sklep subaru sprzedaje do takich staroci jakieś akcesoria? Np oryginalne gumowe maty/dywaniki bym przytulił. Będzie ciężko jak oryg. to pewnie kupa kasy.Używki na ebayu po parę stówek chodzą i to w średnim stanie. Ja do swojej wanny kupowałem na alledrogo welurowe na lato i muszę powiedzieć,że dają radę Btw ładna wanna życzę długiego i bezproblemowego użytkowania:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Pierwsza dłuższa podróż (800km) z prędkościami 130-180 i spalanie przy pompie 12,3l/100. Me like It Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę. Ćśśś... Przecież napisałem, że czasem zwalniałem do 130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę. Ćśśś... Przecież napisałem, że czasem zwalniałem do 130 Jak trzeba było przez McDriva przejechać po przekąskę w trasie Życzę tyle radości co z Turbodziadka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Dankę schoen wszystkim YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę. Podjąłem wysiłek dzielenia raz jeszcze i wychodzi, że 9,24l/100km... W sensie, że wcześniej to proste działanie wykonałem z błędem... To mi się to w takim razie w pale nie mieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 No bo właśnie tyle palą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Turbodziadek na odcinku Jabłonka - KRK Balice połyka ledwo ponad 10, ale ja emerycko jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę. turbo dołądowany ciężki gtek 4 napędowy pali niecałą dychę przy 160 km/h. A mi nie chciałeś uwierzyć że lżejsza przednionapędowa honda 2,4 spala poniżej 8L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Fajna wanna i spalanie też ok ale wole swoje 13l LPG przy tych prędkościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 turbo dołądowany sprawdź sobie przy 160km/h jadąc stabilnie na długiej skrzyni GT jakie jest doładowanie.. Wtedy pisz. ciężki gtek GT EP3 Znowu sobie strzelasz w kolano.. Jak GT jest ciężkie to ja chętnie posłucham jakie to czterołapy tej wielkości są lżejsze. A mi nie chciałeś uwierzyć że lżejsza przednionapędowa honda 2,4 spala poniżej 8L Tam chyba mówiłeś jednak sporo poniżej 8 litrów i przy trochę agresywniejszej jeździe. Po co Ty to piszesz? Ty opowiadasz bajki, a my wymieniamy się doświadczeniami. Widzisz różnicę? Przepraszam za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Nie ważne Bartek , to nie je bajki a fakty , przy 120 poniżej 7 L to czysta prawa a liczby nie kłamią Co do wagi to 1230 to wersja rajdowa musiała być bo mój powyżej 1300 kilo , a cegieł nie woziłem, nie wiem jak wanny podobno trochę lżejsze.Ale nawet 100 kilo różnicy to sporo. Miałem gt i wiem jak to smali nie ma porównania , dwa razy wiecej, mam K24 i też widzę. Tak że musisz wierzyć faktom jakie przedstawiłem, Nie opowiadaj bajek że gt to ideał ekonomi Bo w to nie uwierzę Ja Impreza spamli jak smok i ma to robić . Forekiem udawało mi się zejść poniżej 9 L przy 90 km/h bez włączonej klimy To nie znaczy ze tak jeżdzę po prostu nie mają te auta komputera a chciałem wiedzieć ile to spala w realu. Różnica polega na tym że ja mam miałem oba egzemplarze , Ty natomiast udowadniasz teorie wyssane z palca Tak że tego .... Edytowane 5 Listopada 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Darek nie rób ot wszędzie i wsztystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Znowu się zaczęło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Jeśli któremuś z modów chciałoby się posprzątać - z góry dziękuję Po przejechaniu około 2000km na nowym zawieszeniu czas na sprawdzenie, poprawki i wizytę u Sylwka Może jeszcze warto by niższe sprężyny?... Myślę. AGX "robi robotę" ale przy 16" i profilu 50 tu może nie jest głupi pomysł... P Ale to jest dodatkowa kasa, a chce też w 328 utwardzić zawieszenie. Wybory wybory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Może jeszcze warto by niższe sprężyny?... Myślę. AGX "robi robotę" ale przy 16" i profilu 50 tu może nie jest głupi pomysł... P W wolnym ssaku mam AGX'y i sprężyny obniżające -30mm H&R i jak tylko mi budżet na to pozwoli, to w Tdziadku zrobię to samo, ewentualnie kupię jakieś Eibach'y. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Nad sprężynami się zastanawiam. Natomiast - zwłaszcza jeśli sprężyny na TAK - nie widzę sensu 17" w tym samochodzie poza mocno krętymi, czyli pewnie górskimi drogami. 16" z profilem 50 - u u u, niech guma pracuje ..chociaż takie foty działają na wyobraźnię: ...und - ciekawostka: 00MY_Impreza.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 ładna wanienka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 ładna wanienka Ładna. Thx Ehm...: https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/92213-do-gt-98-plastik-podszybia/ Jakby ktoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ehm...: https://forum.subaru...stik-podszybia/ Jakby ktoś... Jeśli jeszcze nie próbowałeś to polecam ASO można się zdziwić jeśli chodzi o dostępność i cenę takich dupereli do GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się