Skocz do zawartości

GT kombi 98


Fala

Rekomendowane odpowiedzi

...niech ma swój wątek :)

 

Przed zabiegami

http://forum.subaru.pl/index.php?/gallery/album/622-gt-98-my-99/

Po zabiegach blacharskich (w tym reperaturki progów L+P i obu tylnych nadkoli) - i zawieszeniowych.

 

4 x KYB AGX, Whiteline górne x2, nn x poliuretany

 

Zamierzam trzymać się serii.

Karoseria ok 220.000km. Silnik od 99 JDM S-tb z automatem, bo w oryginalnym opiłki w uoleju (panew).

Teraz lekki piston slap przez chwilę na zimno ale - jeeeździ i jest sucho i przyjemnie :D

post-486-0-77067400-1477604708_thumb.jpg

post-486-0-93106600-1477604717_thumb.jpg

post-486-0-43639600-1477604728_thumb.jpg

post-486-0-89483600-1477605496_thumb.jpg

post-486-0-57870800-1477605498_thumb.jpg

post-486-0-20496500-1477605500_thumb.jpg

post-486-0-90346000-1477605501_thumb.jpg

post-486-0-51646100-1477605503_thumb.jpg

post-486-0-10846100-1477605505_thumb.jpg

post-486-0-71439800-1477605506_thumb.jpg

post-486-0-37876700-1477605508_thumb.jpg

Edytowane przez Fala
  • Super! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez młota nie robota :P

ładna wanna, w automacie dużo traci na "szybkości"?

Może niejasno napisałem - wymieniłem silnik na inny, pochodzący z JDM. Inne koło zamachowe i udał się z powodzeniem przeszczep do GT. ...znaczy się - skrzynia została, manualna.

A że z automatem jeździł ten silnik z JDM, to mam nadzieję, że elektronika nie dawała go kręcić przesadnie ;)

 

 

...choć mi właśnie w forku s-turbo AT zapukała pani panewka przy przebiegu +-220kkm i oleju w normie :)

 

Uoj! Za mocno naciskasz pedał? :D

U mnie w Forku 185tyś i póki co jeździ jak nowy - poza tym że se rozwaliłem skrzynię. Już się naprawia.

 

A wracając do rzeczy: czy sklep subaru sprzedaje do takich staroci jakieś akcesoria? Np oryginalne gumowe maty/dywaniki bym przytulił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bez młota nie robota :P

ładna wanna, w automacie dużo traci na "szybkości"?

Może niejasno napisałem - wymieniłem silnik na inny, pochodzący z JDM. Inne koło zamachowe i udał się z powodzeniem przeszczep do GT. ...znaczy się - skrzynia została, manualna.

A że z automatem jeździł ten silnik z JDM, to mam nadzieję, że elektronika nie dawała go kręcić przesadnie ;)

 

 

...choć mi właśnie w forku s-turbo AT zapukała pani panewka przy przebiegu +-220kkm i oleju w normie :)

 

Uoj! Za mocno naciskasz pedał? :D

U mnie w Forku 185tyś i póki co jeździ jak nowy - poza tym że se rozwaliłem skrzynię. Już się naprawia.

 

A wracając do rzeczy: czy sklep subaru sprzedaje do takich staroci jakieś akcesoria? Np oryginalne gumowe maty/dywaniki bym przytulił.

 

Będzie ciężko jak oryg. to pewnie kupa kasy.Używki na ebayu po parę stówek chodzą i to w średnim stanie.

Ja do swojej wanny kupowałem na alledrogo welurowe na lato i muszę powiedzieć,że dają radę ;)

Btw ładna wanna życzę długiego i bezproblemowego użytkowania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza dłuższa podróż (800km) z prędkościami 130-180 i spalanie przy pompie 12,3l/100. Me like It ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę.

Ćśśś... ;)

Przecież napisałem, że czasem zwalniałem do 130 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę.

Ćśśś... ;)

Przecież napisałem, że czasem zwalniałem do 130 :P

 

 

Jak trzeba było przez McDriva przejechać po przekąskę w trasie  ;)

 

Życzę tyle radości co z Turbodziadka  :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dankę schoen wszystkim ;)

YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę.

Podjąłem wysiłek dzielenia raz jeszcze i wychodzi, że 9,24l/100km... W sensie, że wcześniej to proste działanie wykonałem z błędem...

To mi się to w takim razie w pale nie mieści ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YYY ale to bardziej te 180 jak 130? Mi GTk w trasie jadąc 120-160 pali niecałą dychę.

turbo dołądowany ciężki gtek 4 napędowy pali niecałą dychę przy 160 km/h. A mi nie chciałeś uwierzyć że lżejsza przednionapędowa honda 2,4 spala poniżej 8L  :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

turbo dołądowany

 

sprawdź sobie przy 160km/h jadąc stabilnie na długiej skrzyni GT jakie jest doładowanie.. Wtedy pisz.

 

 

 

ciężki gtek

 

GT

d9kjridpwi43_t.jpg

EP3

g3zm2e2sux9c_t.jpg

 

Znowu sobie strzelasz w kolano..

Jak GT jest ciężkie to ja chętnie posłucham jakie to czterołapy tej wielkości są lżejsze.

 

 

 

A mi nie chciałeś uwierzyć że lżejsza przednionapędowa honda 2,4 spala poniżej 8L :D

 

Tam chyba mówiłeś jednak sporo poniżej 8 litrów i przy trochę agresywniejszej jeździe.

Po co Ty to piszesz? Ty opowiadasz bajki, a my wymieniamy się doświadczeniami. Widzisz różnicę? 

 

Przepraszam za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne Bartek , to nie je bajki a fakty , przy 120 poniżej  7 L to czysta prawa a liczby nie kłamią   :) Co do wagi to 1230 to wersja rajdowa musiała być :) bo mój powyżej 1300 kilo , a cegieł nie woziłem, nie wiem jak wanny podobno trochę lżejsze.Ale nawet 100 kilo różnicy to sporo.

Miałem gt i wiem jak to smali nie ma porównania , dwa razy wiecej, mam K24 i też widzę. Tak że musisz wierzyć faktom jakie przedstawiłem, Nie opowiadaj bajek że gt to ideał ekonomi :P Bo w to nie uwierzę Ja :)

Impreza spamli jak smok i ma to robić . Forekiem udawało mi się zejść poniżej 9 L przy 90 km/h bez włączonej klimy :P

To nie znaczy  ze tak jeżdzę po prostu nie mają te auta komputera a chciałem wiedzieć ile to spala w realu.

Różnica polega na tym że ja mam miałem oba egzemplarze , Ty natomiast udowadniasz teorie wyssane z palca :D

Tak że tego ....

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli któremuś z modów chciałoby się posprzątać - z góry dziękuję

 

Po przejechaniu około 2000km na nowym zawieszeniu czas na sprawdzenie, poprawki i wizytę u Sylwka ;)

Może jeszcze warto by niższe sprężyny?... Myślę. AGX "robi robotę" ale przy 16" i profilu 50 tu może nie jest głupi pomysł... P

Ale to jest dodatkowa kasa, a chce też w 328 utwardzić zawieszenie. Wybory wybory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może jeszcze warto by niższe sprężyny?... Myślę. AGX "robi robotę" ale przy 16" i profilu 50 tu może nie jest głupi pomysł... P

 

W wolnym ssaku mam AGX'y i sprężyny obniżające -30mm H&R i jak tylko mi budżet na to pozwoli, to w Tdziadku zrobię to samo, ewentualnie kupię jakieś Eibach'y.

Polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nad sprężynami się zastanawiam.

Natomiast - zwłaszcza jeśli sprężyny na TAK - nie widzę sensu 17" w tym samochodzie poza mocno krętymi, czyli pewnie górskimi drogami.

16" z profilem 50 - u u u, niech guma pracuje :)

..chociaż takie foty działają na wyobraźnię:

b727498f5315ebcf69609a7b59c80aba.jpg


...und - ciekawostka:

 

00MY_Impreza.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ładna wanienka :P

Ładna. Thx :)

 

Ehm...: https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/92213-do-gt-98-plastik-podszybia/

Jakby ktoś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...