Tinuviel Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Hej Mój Hawk znalazł nowy dom a ja przyganąłem czarne legacy spec.B kombi z 2005 roku. W związku z powyższym mam kilka pytań natury użytkowo technicznej. 1) Czy auto powinno mieć hill holder? 2) Skrzynia jest z Imprezy STI, ale bez DCCD... jak jest dzielony zatem moment między przodem a tyłem? Jak między osiami (wiem tylko o LSD na tyle). 3) Przycisk od wyłączenia kontroli trakcji to po prostu ESP? Czy VDC? Czy Subarowe VDC == ESP? Mam na myśli czy VDC jest oparte po prostu o hamowanie koła uślizgującego się czy jest to bardziej torque vectoring. 4) Ktoś wie jak wrzucić na wyświetlacz zewnętrzny sygnał video? Alternatywnie, ktoś kojarzy jakiś box wpinany pod nawigacje? Tak żeby można było wykorzystać wbudowany wyświetlacz w aucie do czegoś innego (np. kamerka cofania). 5) Chcę zmienić radio fabryczne na 2din z androidem. Rozumiem że albo muszę ciąć / lutować fabryczne (załączony PDF), albo kupić coś takiego: przemilczmy cenę tego cuda, pytanie czy gdzieś da się dostać wersję pod LHD? To co powyżej chyba nie będzie pasować bo konsola jest zwrócona w lewo a nie w prawo. z góry dzięki za pomoc. Subaru Legacy.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Ekspertem nie jestem, ale sporo swego czasu przeglądałem forum pod kątem spec.b, to co wyczytałem: 1. Hill holdera nie miało. 2. Napęd dzielony 50:50 podobno, ale każdy kto o tym pisze, dodaje, że podobno 3. Pojęcia nie mam. 4. Z moich poszukiwań wynika, że nie da się skorzystać za bardzo z wbudowanego wyświetlacza do innych celów. 5. Tak jak piszesz, albo rzeźba, albo taka ramka za niemały cash. Jakby ktoś coś ciekawego miał apropos punktu 4,5 to ja też byłbym zainteresowany. BTW, fajny manual do przerobienia fabrycznej konsoli pod 2DIN, no i gratuluje zakupu, wozidło naprawdę przyjemne. Edytowane 17 Października 2016 przez raci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 2) Zwykły dyferencjał ze sprzęgłem wiskotycznym 4kg, do tego w odróżnieniu od sti, przedni dyferencjał otwarty. 3) VDC - "dodatek" do ABS-u. W przypadku 6MT często nie było w wyposażeniu. 5) .pdf dla wersji usa z kompletnie innym radiem i klimą dwustrefową, także nieprzydatny w tym w wypadku. Pozostaje takie ładne ustrojstwo ze zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) A ja właśnie po przerobce Dało radę i taczka kasy została! Jak się zbiore to zrobię manuala how to- na razie jeszcze plastiki wokół lewara się malują ale w najblizszy weekend będzie już zmontowane. Na szybko- panel od klimy z legacy V i czołowy plastik z radia z IV do gruntownej przerobki- dużo zabawy ale efekt suuuper! Zaraz wrzucę parę foto Edytowane 17 Października 2016 przez recki 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 raci - dzięki polifty mają av in, ale nie wiem czy przypadkiem nie tylko USDM i nie wiem jak w przedliftach: http://legacygt.com/forums/showthread.php/backup-camera-walk-through-4th-gen-w-nav-241555.html tutaj gość w przedlifcie też jakoś mirroring zrobił na oem wyświetlacz:http://legacygt.com/forums/showthread.php/dual-hvac-double-din-xm-back-up-camera-finally-finished-48531.html house_1 - dzięki, nie zauważyłem na początku że tutorial jest do radia z dwustrefową klimą :/ Muszę poszukać jak to ustrojstwo pasuje to LHD recki... czekaj bo nie ogarniam co Ty zrobiłeś Opisz proszę dokładniej. Wsadziłeś do Legacy IV panel klimy od Legacy V... i to Ci działa? o.O Powiedz jeszcze że P&P. Wygląda super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 raci - dzięki polifty mają av in, ale nie wiem czy przypadkiem nie tylko USDM i nie wiem jak w przedliftach: http://legacygt.com/forums/showthread.php/backup-camera-walk-through-4th-gen-w-nav-241555.html tutaj gość w przedlifcie też jakoś mirroring zrobił na oem wyświetlacz: http://legacygt.com/forums/showthread.php/dual-hvac-double-din-xm-back-up-camera-finally-finished-48531.html house_1 - dzięki, nie zauważyłem na początku że tutorial jest do radia z dwustrefową klimą :/ Muszę poszukać jak to ustrojstwo pasuje to LHD Temat przerabialem- są do lhd ale cena coś kolo 300 usd. Ja mam PRZEDlifta i takie radio z panelem zintegrowanym jednostrefowym przerabialem! Jak założysz stację na andku to i wejścia av i kamera cofania a nawet przednią możesz podłączyć!Przyjrzyj się na zdjęcie czołowego od tyłu- są widoczne miejsca gdzie były gałki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Widzę widzę Recki, chciałem się upewnić bo mega to wykombinowałeś. O zaletach radia z Androidem wiem bo miałem w Imprezie:) Ten panel klimy od V jak podłączyłeś że on działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) raci - dzięki polifty mają av in, ale nie wiem czy przypadkiem nie tylko USDM i nie wiem jak w przedliftach: http://legacygt.com/forums/showthread.php/backup-camera-walk-through-4th-gen-w-nav-241555.html tutaj gość w przedlifcie też jakoś mirroring zrobił na oem wyświetlacz: http://legacygt.com/forums/showthread.php/dual-hvac-double-din-xm-back-up-camera-finally-finished-48531.html house_1 - dzięki, nie zauważyłem na początku że tutorial jest do radia z dwustrefową klimą :/ Muszę poszukać jak to ustrojstwo pasuje to LHD recki... czekaj bo nie ogarniam co Ty zrobiłeś Opisz proszę dokładniej. Wsadziłeś do Legacy IV panel klimy od Legacy V... i to Ci działa? o.O Powiedz jeszcze że P&P. Wygląda super! No nie całkiem p&p - trochę zabawy jest ale tylko z tym żeby nie popieprzyć podłączenia (schematy obu wersji i dałem radę). Jedyne co jest nie teges- po włączeniu świateł mijania ślicznie zapala się podświetlenie guzików ale trochę za bardzo przygasa podświetlenie wyświetlacza klimy- świeci trochę ciemniej niż zegaryAha no i lewe guziki od temp nie robią nic- jest jednostrefowa przecież raci - dzięki polifty mają av in, ale nie wiem czy przypadkiem nie tylko USDM i nie wiem jak w przedliftach: http://legacygt.com/forums/showthread.php/backup-camera-walk-through-4th-gen-w-nav-241555.html tutaj gość w przedlifcie też jakoś mirroring zrobił na oem wyświetlacz: http://legacygt.com/forums/showthread.php/dual-hvac-double-din-xm-back-up-camera-finally-finished-48531.html house_1 - dzięki, nie zauważyłem na początku że tutorial jest do radia z dwustrefową klimą :/ Muszę poszukać jak to ustrojstwo pasuje to LHD recki... czekaj bo nie ogarniam co Ty zrobiłeś Opisz proszę dokładniej. Wsadziłeś do Legacy IV panel klimy od Legacy V... i to Ci działa? o.O Powiedz jeszcze że P&P. Wygląda super! No nie całkiem p&p - trochę zabawy jest ale tylko z tym żeby nie popieprzyć podłączenia (schematy obu wersji i dałem radę). Jedyne co jest nie teges- po włączeniu świateł mijania ślicznie zapala się podświetlenie guzików ale trochę za bardzo przygasa podświetlenie wyświetlacza klimy- świeci trochę ciemniej niż zegaryAha no i lewe guziki od temp nie robią nic- jest jednostrefowa przecież Nie wiem czy coś będzie widać ale tymi schematami się posluzylem Edytowane 17 Października 2016 przez recki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) raci - dzięki polifty mają av in, ale nie wiem czy przypadkiem nie tylko USDM i nie wiem jak w przedliftach: http://legacygt.com/forums/showthread.php/backup-camera-walk-through-4th-gen-w-nav-241555.html tutaj gość w przedlifcie też jakoś mirroring zrobił na oem wyświetlacz: http://legacygt.com/forums/showthread.php/dual-hvac-double-din-xm-back-up-camera-finally-finished-48531.html house_1 - dzięki, nie zauważyłem na początku że tutorial jest do radia z dwustrefową klimą :/ Muszę poszukać jak to ustrojstwo pasuje to LHD recki... czekaj bo nie ogarniam co Ty zrobiłeś Opisz proszę dokładniej. Wsadziłeś do Legacy IV panel klimy od Legacy V... i to Ci działa? o.O Powiedz jeszcze że P&P. Wygląda super! Temat wart zgłębienia (jeśli chodzi o podpięcie kamerki cofania do fabrycznego wyświetlacza), do tej pory czytałem, że w polifcie jest dodatkowo możliwość podpięcia AUXa, ale to dotyczyło radia, a nie zgłębiałem tematu ekranu od navi, może rzeczywiście jest tam wejście na sygnał z kamerki. Trzeba temat obadać, bo co jak co, ale kamerka to jedna z rzeczy, którymi bym nie pogardził. Trochę poczytałem na legacygt.com i wychodzi na to, że niestety europejskie Subaraki mają wykastrowane jednostki do navi, cały świat dostawał z wejściem wideo na kamerkę cofania, ale Europa nie i ponoć nie jest to tylko kwestia brakującego złącza na zewnątrz wyświetlacza, ale też różnica w bebechach. Można podmienić na wersję US/JPN ale wtedy mamy mile/galony/faranheity albo wszystko po japońsku. Kiepsko Edytowane 18 Października 2016 przez raci 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 dzięki raci za foty, z tym spokojnie można już lutować. Szkoda trochę z tym ekranem, pewnie gdzieś jakoś to się da ogarnąć bo znając życie wyświetlacz sygnał video dostaje w jakiś cywilizowany / standardowy sposób, ale to może kiedyś. ja natomiast mam kolejne pytanie: 6) Czy boczki drzwi tylnych różniły się czymś w różnych legacy czy mogę brać w ślepo? Mam trochę wydłubany tylny lewy podłokietnik, nie planowałem nic z tym robić ale jak zobaczyłem że cały boczek drzwi w dobrym stanie kosztuje 80zł to czemu by nie przełożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Są ponoć jakieś cuda wpinane między Navi a ekran, do których można podłączyć kamerkę cofania. Mogę jutro wygrzebać stronę, ale cen nie mają podanych, ponoć coś koło 200$. Może komuś się przyda, kto wie, może ja też spróbuje. Gdyby ktoś chciał podłączyć coś jeszcze pod fabryczny ekran Legacy EU bez wejścia wideo. http://car-solutions.com/en/findsolution/all#GPS-Navigation Na pewno przed zakupem trzeba by zapytać, czy działa z konkretnym modelem ekranu, ale z tego co czytałem, do Subaru jakieś rozwiązania mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Posłałem im maila. Generalnie dużo jest NAVI BOXów ale chyba wszystkie mają po prostu Video Out i sobie kombinuj sam gdzie to podłączyć. To jest chyba schemat do polifta ale rozchodzi się o zasadę budowy tego wszystkiego: z lewej na dole jest Navi Unit i z niego elegancko wychodzi R/G/B. Tam chyba teoretycznie powinno się łatwo wpiąć z sygnałem video i podszyć się pod nawigacje która dziś i tak jest bezużyteczna. Do kamerki średnio się to nada bo trzeba by wcisnąć przycisk navi cofając. Do kamerki trzeba by się wpiąć pewnie przed Video Signal Procesor albo nawet przed samym LCD, ale nie wiem jaki tam sygnał idzie. EDIT: do tego konwerter tego typu żeby łyknać sygnał R/G/B. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=konwerter+cvbs+fbas+kamera+na+rgb+nawigacja&bmatch=s0-uni-1-4-0812 Sporo problemów może wyjść po drodze, ja póki co odpuszczam. anyway: 7.) Co ile powinno się robić w H6 regulację luzów zaworowych? Czy są jakies objawy że już by wypadało tego dokonać? Edytowane 19 Października 2016 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 No właśnie naviboxy z tej stronki są przystosowane do podłączenia pod RGB, nawet mają specjalny kabelek, wtyczka wygląda na identyczną jak w subarowym ekranie, to chyba to: http://car-solutions.com/en/cable-for-navigation-box-connection-to-kenwood-multimedia-systems-ken-rgb1.php Z automatycznym przełączaniem rzeczywiście może być problem, anyway daj znać co odpiszą, bo mnie temat zainteresował jakby odbyło się bez większej rzeźby, bo jednak navi fabryczne jest słabe. Co do zaworów, ja przynajmniej raz w roku jestem w MTSie i proszę o przegląd i co by trza było sprawdzić, to żeby sprawdzili, od 30tkm ani razu o zaworach nikt nie wspominał, no ale pewnie jakiś interwał kontroli jest przez fabrykę przewidziany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 anyway daj znać co odpiszą, bo mnie temat zainteresował jakby odbyło się bez większej rzeźby, bo jednak navi fabryczne jest słabe. ogólnikowo odpisali że nie mają niczego do mojego modelu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gokon Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 ja mam radio 2dni w schowku, kosztem zegara i temperatury (wycięte), niestety nie mam zdjęcia, przerobić było łatwo, wygląda nieźle, jak jesteś zainteresowany to przy okazji zrobię fotke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 anyway daj znać co odpiszą, bo mnie temat zainteresował jakby odbyło się bez większej rzeźby, bo jednak navi fabryczne jest słabe. ogólnikowo odpisali że nie mają niczego do mojego modelu auta. No to szkoda trochę, zawsze to by było coś P&P, a tak z ciekawości, podawałeś model wyświetlacza czy tylko model samochodu, bo może po prostu nie chciało im się sprawdzać? ja mam radio 2dni w schowku, kosztem zegara i temperatury (wycięte), niestety nie mam zdjęcia, przerobić było łatwo, wygląda nieźle, jak jesteś zainteresowany to przy okazji zrobię fotke W spec.b nie ma schowka, a jest już wbudowany wyświetlacz, myślę, że z wywaleniem go i wstawieniem czegoś innego nie byłoby dużego problemu, ale traci się wtedy wskazania komputera i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Podałem tylko dokładne dane auta, bez podawania danych radia (w sumie to ich nie znam... do tego trzeba siię wpiąć w nawigacje/ekran a nie radio). Co do 2din w miejscu nawigacji to gdzieś czytałem że tam nie wchodzą długie radia, dużo łatwiej wmontować tablet i spiąć z fabrycznym radiem, tyle że tak jak raci pisze traci się fabryczny wyświetlacz który może i dziś super przydatny nie jest ale parę funkcji sie nim obsługuje i pokazuje spalanie/zasięg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Tak, chodzi o model wyświetlacza, nałatwiej byłoby go wyjąć i zobaczyć na naklejce jaki to model, z moich poszukiwań internetowych wychodzi Kenwood FGZ201ELF2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Dopytam. Dodatkowo w załączniku manual do radia wyświetlacza/nawigacji. kenwood_fgz-201elf2_erf2_sm.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Pytanie: 1) Jak działa podgrzewanie lusterek? Załącza się je tym samym przyciskiem co podgrzewanie tylnej szyby? 2) W "komputerze" na ekranie jest opcja "info disply", tam można włączyć bądź wyłączyć pokazywanie spalania... ale nie wiem gdzie to i co wyłącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Z tego co wyczytałem kiedyś i z praktyki podgrzewanie lusterek załącza się przyciskiem podgrzewania tylnej szyby. Co do drugiego pytanie, to chyba jakaś ściema jest, bo i tak spalanie pokazuje i zmiana ustawienia nic nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechuorzech Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 "info display" to chyba wyświetla komunikat na ekranie jak rezerwa się zaswieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 dzięki raci i lechu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 W kwestii NaviBoxa do Legacy to trafiłem tutaj: http://paconavi.pl/ Rozmawiałem i podobno mają takie cudo kompatybilne z Legacy, działa dotyk, zostają funkcje fabryczne (spalanie itp), Windows CE więc bez szału, cena wysoko bo 1200zł ale wpada też video in więc można sobie samemu kombinować inne źródła video. Tutaj video z (chyba) forka jak to śmiga: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Wygląda obiecująco, jakbyś kupił i zamontował, to podziel się wrażeniami. Jeśli wchodzi bez problemu w miejsce fabrycznego ekranu do navi to wypas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się