Skocz do zawartości

GC8 - Wymiana wskazówek zegarów


qbutek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ma ktoś doświadczenie w wymianie wskazówek zegarów - prędkościomierz, obrotomierz, temperatura płynu i paliwomierz?

 

Chcę je wymienić, ale bardzo bym nie chciał zniszczyć.

 

Jakieś podpowiedzi, instrukcje, porady??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam, to u mnie zegary nie chciały sie przecisnąć przez wneke z deski, jakoś dziwnie po skosie i to i tak z oporami wyszły (polift)

 

 

kris nie działaja Ci komentarze w "modelach"

KgF625r.jpg?1

 

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A dlaczego chcesz wymienić? Jak kolor nie odpowiada to może lepiej przemalować?

Raczej słabo, bo malowanie wskazówek na zegarach zrobi na pewno bałagan.

 

Poza tym mam takie jak chcę do podmiany.

 

z tego co pamiętam, to u mnie zegary nie chciały sie przecisnąć przez wneke z deski, jakoś dziwnie po skosie i to i tak z oporami wyszły (polift)  
 

Da radę.

Luzujesz zegary, odpinasz wtyczki, kierownica w dół, układasz je tak jak by chciały się Ci pochylić i trochę na siłę opierasz o kolumnę kierownicy. Wyjdą.

 

 

A tutaj pokazane dlaczego chce zmienić kolor:

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/87675-impreza-i-czyli-poczciwy-robol/?p=2506875

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam, to u mnie zegary nie chciały sie przecisnąć przez wneke z deski, jakoś dziwnie po skosie i to i tak z oporami wyszły (polift)

 

 

kris nie działaja Ci komentarze w "modelach"

 

KgF625r.jpg?1

 

 

Dzięki za info już zmienione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przepaliła mi się jedna dioda od podświetlania tarcz zegarów, wiecie czy po wyjęciu licznika można ją wymienić może :)?

 

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/27834-demonta%C5%BC-konsoli-%C5%9Brodkowej-i-tunelu-w-my99/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie bawiłem w podmiane wskazówek. Tragedia....

 

Powody:

-wskazówki nie chciały zejść. Przy prędkościomierzu nie było problemu (wystarczyło użyć więcej siły). Ale przy obrotomierzu wskazówka wyszła razem z ośką... (po włożeniu spowrotem wskazówka sie zacina). Od temperatury zeszła dobrze i działa potem ale za to od ilości paliwa stanęła w miejscu przestała się ruszać.

-pamiętaj że wskazówki na podmiane muszą być wyważone (oryginalne mają odważniczki).

-ośka wskazówek jest dosyć cienka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam, to przestaje mi przeszkadzać, że łebki są niebieskie, a nie czarne;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zmienialem cały zegar od prędkościomierza na taki z wersji jdm...czyli skala do 180km/h...i co ciekawe chyba mocno nie przeklamywal...choć pomiarów dokonywałem z GPS'em :D

 

 

Co do wskazówek to spokojnie można je wyciągnąć...choć miarowo rownomiernie i rozważanie należy je podważać

 

Ja przyplacilem to "tylko" złamana jedna wskazówką :P

 

Aha...pacjent to impreza klasyk

Wymianilem docelowo wszystkie

 

I albo miałem szczęście...ale nie zauwazylem by cos nie działało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja u siebie zmienialem cały zegar od prędkościomierza na taki z wersji jdm...czyli skala do 180km/h...
 

To samo zrobiłem, tylko u dawcy były niebieskie i niebieska ramka:

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/87675-impreza-i-czyli-poczciwy-robol/?p=2506875

 

a ja wolę czarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...