pitravenwolf Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Czołem Waszmościny i Waszmościowie! Szperam i szperam i muszę się przyznać do pewnego zagubienia. Dlatego proszę o pomoc. Czy w 158Km , manualu , wolnym ssaku Forku II SG po lifcie (2007) jest ta wiskoza czy nie ma ? a jesli jest to gdzie, jak działa i najważniejsze - czym sie objawia zużycie ? Tematem się zająłem bo przy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. Pojechałem do przyjaciela mechanika, który stwierdził lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiem... Proszę o pomoc bo naprawde nie ogarniam o co chodzi z tą wiskozą. Dzięki i pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał. Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał. Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta. Dokładnie u mnie też jest majster który twierdzi że bez reduktora nie ma wisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał. Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta. Dokładnie u mnie też jest majster który twierdzi że bez reduktora nie ma wisko. To niech uchyli rabka tajemnicy jak jest napęd przekazywany na tył bo może jest coś czym tutaj nie wiemy!Te stuki to właśnie objaw wiskozy. Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał. Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Dokładnie u mnie też jest majster który twierdzi że bez reduktora nie ma wisko. Częściowo ma rację, bo może miał na myśli automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) W każdym manualu w Subaru jest wisko w centralnym dyfrze (poza większością STI, gdzie zamiast wisko jest DCCD). Co innego jeśli chodzi o tylny dyfer, bo tutaj (w przypadku Forestera SG) zdania są podzielone. Wg moich doświadczeń w terenie, ten forek jej nie ma, natomiast wg katalogu powinna być. Edytowane 5 Września 2016 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 poza STI, gdzie zamiast wisko jest DCCD Urban legend... Nie zawsze w STI było DCCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitravenwolf Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. dzieki, a jakie sa objawy jej zuzycia ? i co najważniejsze - koszty naprawy (mniej wiecej) a moze lepiej od razu całą skrzynie wymienic ? Mechanik - to prawda - nie jest wyspecjalizowany w Subaru. a co do tych pytan :przy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. czy lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiemmoże być za to odpowiedzialny czy to jednak co innego ? Dzięki z góry za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. dzieki, a jakie sa objawy jej zuzycia ? i co najważniejsze - koszty naprawy (mniej wiecej) a moze lepiej od razu całą skrzynie wymienic ?Mechanik - to prawda - nie jest wyspecjalizowany w Subaru. a co do tych pytan rzy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. czy lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiemmoże być za to odpowiedzialny czy to jednak co innego ? Dzięki z góry za odpowiedź Wisko wisko! Gdzieś regenerowane po 6 stowek widziałem. Z tą skrzynia to nie szalej:-) Poszukaj bo któreś łożyska dobrze wymienić. Ogólnie kupa postów o wiskozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 a co do tych pytan :przy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. czy lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiemmoże być za to odpowiedzialny czy to jednak co innego ? Typowe objawy zużytej wiskozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 poza STI, gdzie zamiast wisko jest DCCD Urban legend... Nie zawsze w STI było DCCD. No dobra. Edytowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się